به اشتراک گذاری

تور سوئیس، هلند ویژه نوروز 98

درباره این تور

برای آن دسته از عزیزانی که ترجیح می دهند مقاصد کمتر با تعداد روزهای بیشتر را در برنامه سفر خود داشته باشند.بهترین پیشنهاد پکیج سوئیس، هلند می باشد که به شما فرصت میدهد با آرامش و زمان کافی به کشف جاذبه های این دو کشور بپردازید.

لوزان

پس از استقبال فرودگاهی و آشنایی با راهنمای مجرب، هر آنچه لازم است در مورد مقاصد سفرتان بدانید، مرحله به مرحله به شما ارائه خواهد شد. حالا وقت آن رسیده که سفر مهیج خود را شروع کنیم. به سوئیس ، شهر لوزان می رویم. شهری که مرکز کانتون وائود است و مردمانش فرانسوی زبانند. در کرانه دریاچه ژنو و در منطقه کوههای ژورا قرار دارد و از آنجا که روی سه تپه بنا شده، به شهر فراز و نشیب ها معروف است. اینجا مقر کمیته بین المللی المپیک است و از مراکز علمی و سیاسی مهم به شمار می آید، از جمله میتوان به نمایشگاه کتابهای مصور لوزان اشاره کرد که در نوع خود بزرگترین در جهان است. لوزان شهر آرامش و گریز از زندگی ماشینی  است و به خاطر داشتن پیست های اسکی و همچنین مسابقه ماراتن بسیار معروف است.

این شهر همچنین جاذبه هایی دارد که نمی توان به راحتی از آنها گذشت. بافت تاریخی شهر که شامل کلیساها، بازار، فواره ها و تالار بزرگ، میدان پولو و قدیمی ترین آب نمای شهر(مجسمه نماد عدالت) و بسیاری ساختمانها و دیدنی های دیگر می شود. قلعه تاریخی اوشی که محل انعقاد عهدنامه صلح ترکیه، یونان و متحدین پس از جنگ جهانی دوم است. کلیسای جامع نتردام که به خاطر داشتن پنجره های شیشه ای و مجسمه های سنگی از همتایان خود برتر است. اینها همه تنها بخشی از دیدنی های شهراند.

 اما موزه المپیک که با حدود 10 هزار وسیله از دوره های مختلف المپیک و مشعل های دوره های مختلف المپیک، در 1993 تاسیس و اولین نمایشگاه ورزش و صلح در این موزه برگزار شد، از دیگر سایتهایی است که در این سفر بازدید خواهیم کرد.

یکی از جذاب ترین جاهایی که خواهیم دید، محل برگزاری کنفرانس های اتمی است.هتل 5 ستاره بیو ریواج پالاس که به خاطر تلفیق سنت و مدرنیته از آثار میراث فرهنگی است و ساخت آن به سال 1861 باز می گردد. بهترین و با کیفیت ترین هتل سوئیس و از بهترینهای اروپا. اما هیجان این سفر تنها به جاذبه های بالا ختم نخواهد شد. شهر مونت خو، معروف به شهر جشنواره ها که در ساحل دریاچه ژنو و کوهستانهای آلپ قرار گرفته و به خاطر فستیوال جهانی جاز و ورزش های آبی متنوع، مشهور است دیگر مقصد ما خواهد بود. در این شهر کوچک و روئیایی افراد مهمی مثل چارلی چاپلین زندگی کرده اند؛ جالب است بدانید که هم اکنون خانه ی محل سکونت چارلی چاپلین، به موزه ای برای بازدید عموم تبدیل شده.  

در این منطقه که در سوئیس به زیبایی مشهور است، تاکستان‌های «لاوو» با ۸۳۰ هکتار مساحت قرار دارند و از لوزان تا مونت خو امتداد دارند. به دلیل وسعت و البته زیبایی چشم گیر، این تاکستانها از آثار میراث جهانی یونسکو هستند.

دیدن کوهستان مولسون، بهشت بندبازان جهان و زیباترین دهکده قرون وسطایی یعنی گرویر را نیز از قلم نیاندازیم.

گشت شهر ژنو بهترین انتخاب برای روز آزاد خواهد بود. شهر ژنو، مرکز کانتون ژنو و دومین شهر پرجمعیت سوئیس پس از زوریخ است. دو بار از سوی سازمان تجارت جهانی برنده جایزه مقصد پیشرو گردشگری شده و از سبزترین شهرهای اروپا است.

این شهر دیدنی مقر 35 سازمان بین المللی از جمله ساختمان سازمان ملل متحد، موزه صلیب سرخ و … است. جاذبه های ژنو فراوان اند ودر سفر شما برترین ها گنجانده خواهد شد.

آمستردام

و اما بخش دوم یعنی سفر به سرزمین گلها آغاز خواهد شد. هلند، کشوری کوچک در شمال غربی اروپا با شعار “ماندگار خواهم شد”، واقعاً در ذهن و دلتان ماندگار خواهد شد. یورو واحد پول و زبان رسمی در این کشور هلندی است. همچنین مردمان اینجا پیرو دین مسیحیت شاخه پروتستان هستند. هلند ششمین کشور سرمایه دار جهان است و مقام اول در پرورش و تجارت گل در جهان را دارد. سفر ما به پایتخت یعنی آمستردام خواهد بود. شهری که رود زیبای آمستل از میانه اش جاری است و کانالهایش ثبت در میراث یونسکو. قایق سواری بر روی این رود و لابه لای کانالها یکی از برنامه های تور است. دیدن بافت تاریخی و معماری منحصر به فرد خانه های شهر را نیز به این برنامه اضافه کنید.

می توانید گشت یک روزه شهر بروکسل، پایتخت بلژیک را در روز آزاد خود داشته باشید. به راحتی و تنها با سوار شدن به قطار مخصوص می توان به بروکسل رسید. در این شهر بزرگترین فرش گل جهان را در میدان اصلی شهر ببینید. کاخ سلطنتی، بافت تاریخی شهر و اتومیوم یا محل نمایشگاه بین‌المللی بروکسل از دیگر جاذبه های دیدنی شهر می باشند.

طعم دلنشین این سفر تا مدتها در یادها باقی خواهد ماند. چمدان تان را ببندید و آماده این تجربه جدید و متفاوت شوید.

 

تورهای مشابه

تورهای همین سبک را با هم مقایسه کنید

تور لوکس برزیل ویژه کارناوال

تیر 1402

تور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا (3 شب پاریس، 3 شب بارسلون، 3 شب رم)

تیر 1402

تور فرانسه، هلند، آلمان (4 شب پاریس، 3 شب آمستردام، 3 شب هامبورگ)

تیر 1402