به اشتراک گذاری

تورسوئیس، فرانسه، هلند ویژه نوروز 98

درباره این تور

با یک تیر سه نشان!

یک سفر به سه مقصد اروپایی و ده ها جاذبه در هر شهر، سفر به دل طبیعت بکر آلپ، هیجان دیدن مشهورترین برج جهان با رایحه ی دلنشین بازدید از پایتخت گل در جهان.

مثل همیشه هر چه که لازم است پیش از سفر بدانید، توسط تیم مجرب و راهنمای حرفه ای شرکت دلتابان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. فقط کافی است تصمیم به انتخاب یکی از بهترین و کاملترین پکیج های نوروزی بگیرید.

لوزان

درباره زیبایی های طبیعی، کوهستان های آلپ، رودخانه ها و دریاچه های سوئیس بسیار شنیده و خوانده ایم. در این کشور، به خاطر جاری شدن آب از کوهستان، آب تمام فواره های شهر قابل شرب است. در این پکیج ابتدا به ژنو و سپس به لوزان خواهیم رفت.  شهر لوزان با مردم فرانسوی زبان، در کرانه دریاچه ژنو و در منطقه کوههای ژورا واقع شده و از مهمترین شهرهای سوئیس است. لوزان روی سه تپه بنا شده و به شهر فراز و نشیب ها معروف است.

این شهر دیدنی مقر کمیته بین المللی المپیک، شهر آرامش و گریز از زندگی ماشینی، پیست های اسکی معروف و فستیوال ماراتن است. شهری که در زمان امپراطوری روم باستان به عنوان قلعه نظامی مورد استفاده قرا می گرفت. حالا ما در این شهر میخواهیم از بافت تاریخی شهر (شامل کلیساها، بازار، فواره ها و تالار بزرگ و …)، میدان پولو و قدیمی ترین آب نمای شهر(مجسمه نماد عدالت)، پلکان قرن 13 معروف، کلیسای جامع نتردام و موزه المپیک که اولین نماد ورزش و صلح است، دیدن کنیم. به همه این جاذبه های منحصر به فرد، بازدید از گرویر، دهکده قرون وسطی واقع در دره بالایی رودخانه سان را اضافه کنید. دهکده ای دنج و دوست داشتنی با پنیرهای نرم و خوشمزه بسیار معروف برای پخت غذاهای مخصوص مثل فوندو، شکلات های معروف و کارخانه شکلات سازی کایلر که در آن می توانید با فرایند تولید شکلات آشنا شده و تا دلتان بخواهد از انواع شکلات ها مزه کنید.

قلعه ای تاریخی با چشم انداز کوه های آلپ و دریاچه ژنو در اطراف روستا، باعث تفاوت گرویر با دیگر دهکده ها شده است. همچنین ارتفاعات مولسون در این منطقه از بهترین مکانها برای مسابقات بندبازی در جهان به شمار می روند.

هنوز تمام نشده، یادتان که نرفته این سفر پر از جاذبه های تکرار نشدنی است.

مونت خو، شهر جشنواره ها در کانتون وائود و در ساحل دریاچه ژنو با دور نمای کوهستانهای آلپ توقف بعدی است. جایی که  به خاطر برگزاری فستیوال جهانی جاز و ورزش های آبی بی نظیر بسیار مشهور شده و افراد مهمی مثل چارلی چاپلین در این شهر زندگی می کرد.

قلعه تاریخی شیون و دشت های نرگس آلپ تنها بخشی از دیدنی های خیره کننده شهر هستند و البته تاکستان‌های «لاوو»  که از آثار ثبت شده در میراث جهانی یونسکو است.

کیفیت سیستم حمل و نقل عمومی در سوئیس زبان زد است. قطارهای بین شهری این کشور بدون کوچکترین تاخیر زمانی و درست طبق برنامه زمان بندی در سراسر این کشور فعالیت میکنند. سیستم ریلی سوئیس بهترین در جهان است و حتی برخی تونل ها و مسیرهای صعب العبور آن نیز ثبت میراث جهانی است. حالا تصور کنید چقدر جذاب خواهد بود که مسیر بین لوزان تا پاریس را با اینگونه قطارها سپری کنیم. مسیری دلچسب با طبیعت باور نکردنی کوههای آلپ.

پاریس

به پاریس رسیدیم، به شهری که احتمالاً همه مدتهاست منتظرش بودید. سالهاست پر بازدیدترین در جهان است و این بار نوبت به شما رسیده. شهری پر از اتفاقات تاریخی، پادشاهان در مقابل انقلاب ها، شهر شازده کوچولو و بینوایان، محل زندگی ویکتور هوگو و الکساندر دوما و کلود مونه . شهر مقر سازمان جهانی یونسکو.

برای دیدن تمام زیبایی های این شهر، ماهها زمان لازم است اما در این سفر بهترین هایش برای شما گلچین شده. با مهمترین کلیسا یعنی نوتردام آغاز می کنیم، واقع در جزیره دولا سیته از رود زیبای سن. با نمای گوتیک تاثیر گذار و فضای داخلی روحانی. با بزرگترین ناقوس که در خیلی از داستانها روایتش آمده. یادمان نرود اینجا ثبت میراث یونسکو است. به خیابان شانزلیزه می رویم، معروف ترین خیابان پاریس که با هر قدم سوپرایز جدیدی برایتان دارد. تا انتهای خیابان میرویم یعنی جایی که میدان شارل دوگل با طاق نصرت مشهور خود قد علم کرده. چه جنگها و چه پیروزی ها که به خود ندیده. روایات شنیدنی اش باشد با راهنمایتان. در ادامه به دیدن دومین بلندترین بنای شهر پاریس یعنی کلیسای سکره کور یا قلب مقدس که در بالای تپه مونته مار واقع شده، می رویم. دیوار مشهور عشق و میدان نقاش ها در این حوالی هستند. و اما نوبتی هم اگر باشد نوبت سر زدن به شاهکار آقای گوستار ایفل است. برجی که شهرت پاریس را جهانی کرد و هر روز و هر ساعت هزاران نفر را به سوی خود جذب می کند.

یک روز را به دیدن ورسای و کاخ و باغ مشهورش اختصاص می دهیم. سایتی ثبت در میراث جهانی یونسکو و محل عقد یکی از مهمترین معاهدات تاریخ. قصه اش را از زبان راهنمای تاریخ دانتان خواهید شنید. جایی که روزگاری پایتخت بوده و هنوز بزرگترین کاخ سلطنتی جهان است. این گشت را انتخاب کنید مطمئن باشید که پشیمان نخواهید شد.

اینها و البته پیشنهاد های جذاب دیگر از جمله کافه ها و رستورانهای مشهور و … همه در این سفر انتظار شما را میکشد.

آمستردام

کشور پادشاهی هلند، کشوری است کوچک در شمال غربی اروپا که به دلیل داشتن طبیعت روئیایی و باغهایی پر از گل شهرت دارد. شبکه آسیاب های آبی، حلقه های کانال های تاریخی شهر آمستردام و اولین کارخانه کشتی سازی اش را به فهرست سایتهای میراث جهانی که دیده اید اضافه کنید. کشور گل ها و بی طرف در جنگهای جهانی. کشور نقاشان بزرگی مثل ونگوگ و رامبراند. قرار است در نوروز امسال به پایتختش یعنی امستردام زیبا سفر کنیم . قایق سواری در کانالهای رود زیبای آمستل، گذر از کانالها و دیدن معماری متفاوت خانه های شهر تنها یکی از برنامه های مهیج سفر است.

شهر لاهه که از قرن 19 میلادی به پایتخت حقوقی جهان و به خاطر کنفرانس های صلح معروف است؛ موزه مائریتشویس، پایتخت موزه های نقاشی جهان که نقاشی مشهور درس آناتومی رامبراند را در خود دارد، بازدید از شهر ۷۵۰ ساله دِلفت با کانال های آب، معماری هلندی و سرامیک های آبی و سفیدش که شهرت جهانی دارد و کارخانه سفالگری سلطنتی که برای خرید سوغاتی شما را از رفتن به هر جای دیگر بی نیاز می کند، همه و همه در این پکیج برای شما گنجانده شده اند. سفری کامل تر از این سراغ دارید؟  

تورهای مشابه

تورهای همین سبک را با هم مقایسه کنید

تور لوکس برزیل ویژه کارناوال

تیر 1402

تور فرانسه، اسپانیا، ایتالیا (3 شب پاریس، 3 شب بارسلون، 3 شب رم)

تیر 1402

تور فرانسه، هلند، آلمان (4 شب پاریس، 3 شب آمستردام، 3 شب هامبورگ)

تیر 1402