3 اردیبهشت 1397

پارک اقیانوسی دیسکاوری ورلد

یکی از بی نظیرترین و دیدنی ترین جاذبه های گردشگری شهر سوچی، پارک اقیانوسی دیسکاوری ورلد می باشد. این پارک با داشتن موجودات دریایی بی نظیر و متنوع خود توانسته است سالانه توجه هزاران گردشگر داخلی و خارجی را به سوی خود جذب کند. اگر شما نیز به دنبال سفری پر از هیجان هستید می توانید با شرکت در تورهای گردشگری پارک اقیانوسی دیسکاوری سوچی بهترین سفر خود به خارج از کشور را تجربه کنید. بهترین زمان برای بازدید از این جاذبه ی مذکور در تمام روزهای سال می باشد.

پارک اقیانوسی دیسکاوری ورلد

شهر سوچی یکی از دیدنی ترین و زیباترین شهرهای کشور روسیه می باشد که با داشتن جاذبه های گردشگری بی نظیر و دیدنی خود توانسته است توجه بسیاری از گردشگران را از سراسر کشورهای جهان به سوی خود جذب کند. در نظر داشته باشید که این شهر توانسته است در سال های اخیر، با ورود گردشگران بی شمار، صنعت گردشگری خود را رونق ببخشد و پیشرفت بسیار خوبی را در این زمینه داشته باشد. از مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر می توان به پارک اقیانوسی دیسکاوری ورلد اشاره کرد. این پارک از مهم ترین و شگفت انگیزترین جاذبه های گردشگری این شهر بوده و توانسته با داشتن امکانات و خدمات رفاهی ارائه شده در این مکان، توجه توریست ها را به سوی خود جذب کند. گردشگران و توریست هایی که به این شهر سفر می کنند فرصت بسیار بی نظیری را در جهت بازدید از این جاذبه ی گردشگری به دست می آورند. مساحت پارک مذکور 6200 متر مربع بوده که با داشتن 4000 نوع ماهی در 200 گونه توانسته است یکی از بزرگترین آکواریوم های جهان باشد. تمام موجودات زنده در این پارک اقیانوسی دیسکاوری در 5 میلیون لیتر آب به زندگی خود ادامه می دهند. گردشگران می تواند با بازدید از این مکان، با موجودات اسرار آمیز زیر دریایی آشنا شده و هیجان بسیار متفاوتی را از نزدیک تجربه کنند. همچنین می توانند به این موجودات دریایی با دستان خود غذا نیز دهند که این امر گاهی همراه با ترس گردشگران همراه می باشد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد موقعیت جغرافیایی پارک اقیانوسی دیسکاوری، تورهای گردشگری و بهترین زمان پارک اقیانوسی دیسکاوری توضیحاتی را برای شما ارائه دهیم.

 

موقعیت جغرافیایی پارک 

گردشگران و مسافران می توانند با در دست داشتن آدرس دقیق از این مکان، به راحتی خود را از هتل اقامتی به آنجا رسانده و لحظات به یادماندنی را در این مکان تجربه نمایند. آدرس پارک اقیانوسی دیسکاوری را می توان به صورت زیر بیان کرد:

آدرس: Ulitsa Lenina, ۲۱۹ А/۴, Adler, Krasnodarskiy kray, Russia

گردشگران و توریست ها می توانند با استفاده از نقشه گردشگری شهر سوچی در کوتاه ترین زمان ممکن خود را از هر نقطه شهر سوچی به این پارک برسانند. توریست های می توانند با گذشتن از تونل های شیشه ای، انواع مختلفی از کوسه های غول پیکر و مرجان های درخشان را مورد مشاهده قرار داده و با انواع گونه های گیاهی و جانوری جنگل های نیمه استوایی آشنا شوند. از مهم ترین امکانات و خدماتی که در این پارک برای گردشگران ارائه می شود می توان به کافی شاپ، رستوران و مرکز خرید اشاره کرد و گردشگران می توانند بعد از بازدید از این آکواریوم لحظاتی را در رستوران این پارک به استراحت پرداخته و بهترین غذاهای محلی شهر سوچی را میل نمایند.

 

تورهای گردشگری

امروزه با توجه به علاقه وافری که گردشگران داخلی و خارجی برای بازدید از پارک اقیانوسی دیسکاوری از خود نشان می دهند، شاهد برگزاری انواع تورهای داخلی پارک اقیانوسی دیسکاوری ورلد هستیم. همچنین تورهای گردشگری شهر سوچی نیز بازدید از این جاذبه را در اولویت های برنامه خود قرار داده و سعی بر آن دارند تا بتوانند توجه و رضایت مسافران خود را به دست بیاورند. مجریان تورهای گردشگری با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به مسافران خود، می توانند مشتریان وفادار خود را افزایش داده و در بلند مدت به سود خوبی دست یابند. اگر شما نیز به دنبال سفری متفاوت تر و هیجان انگیزی هستید می توانید سفر به این شهر و بازدید از این مکان را در اولویت های خود قرار داده و همراه با خانواده ی خود بهترین سفر خارجی خود را تجربه نمایید.

 

بهترین زمان بازدید

یکی از مهمترین سوالاتی که برای گردشگران و توریست ها برای بازدید از پارک اقیانوسی دیسکاوری ورلد وجود دارد این است که بهترین زمان بازدید از این مکان کی می باشد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که بهترین زمان برای بازدید از پارک اقیانوسی دیسکاوری سوچی تمام روزهای سال است به طوری که گردشگران می توانند با در نظر گرفتن اوقات فراغت خود، یکی از بهترین زمان را انتخاب کرده و سفر خود را به سوی این شهر شکل دهند. در نظر داشته باشید که شرایط آب و هوای شهر سوچی در فصل پاییز و زمستان بسیار سرد و یخبندان می باشد و اگر قصد دارید از دیگر جاذبه های گردشگری این شهر نیز بازدید داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که فصل های بهار و تابستان را به این منظور انتخاب کنید. پارک اقیانوسی دیسکاوری بهترین گزینه برای وقت گذرانی با کودک خود است، چرا که کودکان علاقه زیادی را به موجودات زنده دریایی از خود نشان می دهند و همین امر سبب می شود که بسیاری از مردم محلی این شهر در روزهای آخر هفته به همراه خانواده خود از این پارک زیبای سوچی بازدید داشته باشند و لحظات به یادماندنی و بی نظیری را در این پارک تجربه کنند.

 

نکات مهم

اگر شما نیز قصد دارید در تعطیلات تابستانی خود از شهر سوچی و جاذبه مذکور بازدید داشته باشید بایستی از یک سری نکات آگاهی داشته باشید که از مهم ترین نکات مورد توجه در بازدید از پارک اقیانوسی دیسکاوری ورلد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

–         تمام نکات ایمنی را هنگام غذا دادن به موجودات داخل آکواریوم جدی بگیرید.

–         به توصیه های غواصان با نهایت دقت گوش دهید.

–         از دادن غذای مورد نظر خود به این موجودات خودداری کنید.

–         به همراه خود یک عدد دوربین حرفه ای داشته باشید.

–         اگر با تورهای گردشگری به این شهر سفر کرده اید سعی کنید طبق زمان بندی از این مکان بازدید داشته باشید و به حقوق دیگر مسافران نیز احترام بگذارید.

نظرات کاربران