10 فروردین 1398

کوه شوگرلوف

ریودوژانیرو یکی از شهرهای بزرگ برزیل است که دارای جذابیت های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی است. در این شهر کوهی به نام کوه شوگرلوف وجود دارد که دارای چشم انداز بسیار زیبایی از مناظر اطراف می باشد.

کوه شوگرلوف در دهانه خلیج گوانابارا قرار دارد. درست در بیرون اقیانوس اطلس می باشد. این کوه با داشتن چشم اندازهایی خیره کننده و رویایی یک سفر منحصربفرد را برای دوستداران طبیعت به ارمغان می آورد و یک خاطره جذاب از این سفر ایجاد می کند.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور ترکیه لحظه آخری و تور گرجستان ارزان هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های جذاب سفر کنید.

 

کوه شوگرلوف

کوه شوگرلوف یک قله واقع در ریودوژانیرو در کشور برزیل می باشد. این کوه در خلیج گوانابارا قرار دارد و دارای ارتفاع زیادی است. این کوه با ارتفاع 396 متری در بالای لنگرگاه قرار دارد. گفته می شود که نام این کوه به دلیل شباهت آن به ظاهر سنتی کله قندی انتخاب شده است.  این کوه در سرتاسر دنیا شهرت زیادی دارد و به خاطر مسیر کابلی تله کابین خود بین افراد شناخته شده است.

کوه شوگرلوف چشم انداز وسیعی از مناظر اطراف دارد و تمامی زیبایی های شهر را نشان می دهد. این کوه از چند نوع گرانیت خالص تشکیل شده است که در بالای آب های ریودوژانیرو سر از آب برافراشته است. کوه شوگرلوف یک میراث فرهنگی جهانی یونسکو می باشد که در سال 2012 توسط این سازمان ثبت شد.

 

تله کابین یا تراموای برقی کوه

در سرتاسر کوه شوگرلوف ریودوژانیرو تله کابین هایی قرار گرفته است که فرصت سفر بر روی آب را برای مسافرین ایجاد می کند. یک تله کابین شیشه ای در مسیر 1400 متری حرکت می کند که بین دو قله شوگرلوف و مورو دا اورکا واقع شده است. این تله کابین ها در هر 20 دقیقه حرکت می کنند. تله کابین از ایستگاه زمینی مسیر خود را آغاز می کند و به قله شوگرلوف می رسد. در این مسیر می توان بهترین چشم اندازها را مشاهده کرد و از آب های زیر و حرکت کشتی های در حال سفر لذت برد. شگفتی های اطراف این کوه جذابیت زیادی برای مسافرین خواهند داشت.

 

کوه شوگرلوف یک مقصد گردشگری

کوه شوگرلوف یکی از مقاصد گردشگری است که ورودی آن رایگان می باشد و برای عموم مردم باز است. در این کوه فعالیت های بسیار زیادی انجام می شود که شامل کوه نوردی، صخره نوردی، پیک نیک و بازدید از مناظر و چشم اندازهای اطراف می شود. مردم محلی آشنایی کامل با این کوه دارند و با ویوهای فوق العاده و تماشایی آن آشنا هستند. سیستم ریلی کوه شوگرلوف یک شبکه ریلی هوایی معروف است که قسمت شرقی را با قسمت غربی متصل می کند.

سیستم ریلی آبی برای کوهنوردان مشهور می باشد در حالی که سیستم مسیر زرد برای دوچرخه سوارها و اسب سوارها است. عمارتی که در قسمت پایینی کوه قرار دارد اغلب برای مراسم عروسی و رویدادهای خاص دیگر مورد استفاده قرار می گیرد. تاکستان کنار این کوه یکی از بهترین مکان ها برای گردش و تفریح می باشد که جذابیت زیادی برای توریستان دارد.

 

چشم اندازهای اطراف کوه شوگرلوف

کوه شوگرلوف دارای طبیعی بسیار زیبا می باشد. در کنار این کوه یک مسیر جنگلی وجود دارد که می توان چند ساعت در آن قدم زد و برای پیک نیک یک روزه به آنجا رفت. در این پیک نیک می توان با به همراه داشتن مقداری خوراکی و مواد غذایی ساعاتی رویایی را با اعضای خانواده خود گذراند. این کوه درست در این جنگل قرار دارد که دارای آب و هوایی بسیار پاک و خوب می باشد. البته سواحل اطراف این کوه نیز جذاب و رویایی می باشند که می توان در آنها حمام آفتابی گرفت و از چشم انداز دریایی لذت برد.

بعد از ساعت ها تفریح و گردش در کوه شوگرلوف می توان به رستوران ها و کافه های اطراف رفت و از بهترین غذاها و نوشیدنی ها لذت برد. این رستوران ها دارای محیط هایی بسیار دنج و راحت هستند که آرامش خاصی به مهمانان و مسافرین می دهند. کوه شوگرلوف با موقعیت عالی خود یکی از بهترین جاذبه های گردشگری در ریودوژانیرو می باشد که شهرت بسیار زیادی در جهان دارد. جاذبه ها، چشم اندازها و مناظر طبیعی اطراف کوه فرصتی عالی را برای تفریح ایجاد می کند و علاقمندان به کوهنوردی و صخره نوردی را مجذوب خود می کند. هیجان و لذت واقعی در این کوه را می توان با سوار شدن بر تله کابین ها تجربه کرد.

دلتابان

سایت گردشگری دلتابان اطلاعاتی را درباره جاذبه های گردشگری کشور چین، تور چین و شهرهای مختلف آن در سایت خود قرار داده است. در صورتی که می خواهید درباره این مکان ها بدانید می توانید وارد این سایت شوید و از اطلاعات آن استفاده کنید.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران