بازار سنتی بندرعباس

کالاهای با کیفیت و ارزان در بازار سنتی بندرعباس

معرفی بازار سنتی بندرعباس

وقتی برای یک سفر داخلی بندرعباس رو انتخاب کنید علاوه بر گشت و گذار در طبیعت زیبای این شهر و تفریحات مختلف، به مراکز خرید اون هم می توانید سر بزنید. بازار سنتی بندرعباس یکی از شلوغ ترین بازارهای این شهر هست که استقبال زیاد از این بازار رو نشون می ده. در این جا هم به معرفی چند بازار سنتی بندرعباس می پردازیم تا در سفرتون حتماً یه سری به اون ها بزنید و اجناس با کیفیتی خریداری کنید.

بازار سنتی بندرعباس

خرید کردن جزء جدایی ناپذیر بسیاری از سفره ها است چون اغلب مردم سعی می کنند در سفرشون برای خود و یا خانواده کالاهایی رو از شهر مورد نظرشون خریداری کنن. یکی از بازارهایی که اغلب مسافرای این شهر بندری به اون سر می زنن، بازار سنتی بندرعباس است که قدمت زیادی داره و فروشنده های اون همگی خوش برخورد هستن و تخفیفاتی رو برای مسافران در نظر می گیرن.

علاوه بر مسافران، مردم محلی هم برای خریدهای خودشون به این بازار سر می زنن و ترجیح میدن بسیاری از مایحتاج خودشون رو از این بازار تهیه کنند. اسم دیگه بازار سنتی بندرعباس بازار قدیمی هستش که بسیار قدیمی و شلوغ است و با وجود اینکه مراکز خرید مدرن و زیاد دیگه ای هم تو این شهر بندری وجود داره، ولی باز هم همچنان سر زنده و پویاست و روزانه مسافران زیادی از اون بازدید می کنند. خیلی از گردشگران و مسافران، بازار سنتی بندرعباس رو به سایر مراکز خرید ترجیح میدن و جالبه بدونید که رنگارنگ ترین بخش شهر همین بازار هستش که به جذابیت اون اضافه کرده. 

اجناس بازار قدیمی چطورن؟

اجناس بازار سنتی بندرعباس قیمت مناسبی دارند، خوراکی های محلی و صنایع دستی رو با قیمت مناسب می توانید از آنجا تهیه کنید. با رفتن به بازار سنتی بندرعباس سفرتون لذت بخش تر و دلچسب تر میشه و سوغاتی های خوبی می تونید تهیه کنید. بزرگترین شهر بندری تو ایران همین بندرعباس است واسه همین هم مراکز خرید و بازار های سنتی زیادی داره و مسافرای زیادی همواره از اونا بازدید می کنند. برای رفتن به بازار سنتی بندرعباس باید به بلوار طالقانی برید و وارد بازار بشید. با رفتن به این بازار شاهد حضور زیادی از مرم محلی و گردشگران خواهید بود که هر کدام در پی خرید کالاهای مورد نیازشون هستن و با فروشنده ها برای گرفتن تخفیف مذاکره می کنند.

 بازار سنتی بندرعباس

فاصله بازار از دیگر مراکز خرید

بازار سنتی از مراکز خرید دیگه فاصله زیادی نداره و به راحتی خودتونو به مراکز دیگر می توانید برسونید، اما اگه دلتون می خواد بافت سنتی شهر رو مشاهده کنید و انواع لباس های سنتی که رنگ های شادی هم دارند ببینید، بهتره اول به این بازار سنتی برید. اجناس ارزان دست دوم هم در بازار سنتی بندرعباس به فروش می رسه که مشتری های خودش رو داره. خلاصه اگه دنبال خرید های مناسبی هستید و بودجه ای که دارید خیلی زیاد نیست رفتن به این بازار رو در برنامه خودتون قرار بدید.

 بازار سنتی بندرعباس

بازار اوزی ها و لاری ها 

دو تا دیگه از بازارهای سنتی بندرعباس بازار اوزی ها و لاری ها هستش که سه قرن از قدمت اون ها می گذرد. برخی از مردم فارس که در گذشته در تعداد زیادی از غرفه های این بازار مشغول کار بودند باعث شد که این بازار، اوزی ها نامیده بشه که مربوط به همین طایفه هستش. فاصله این دو بازار سنتی  از هم 5 دقیقه است و خیلی از کالاهای مورد نیاز تون رو می توانید از آنجا تهیه کنید. این دو بازار بسیار دیدنی هستن و در زمان های قبل مردم اونا رو به عنوان مهم ترین بازارهای شهرشون می دونستن. فضای قدیمی و قیمت های مناسب از جمله مواردی هستش که باعث شده حضور پرشوری از مردم رو در اون شاهد باشیم که بین این دو بازار در رفت و آمد هستن و غرق تماشای اجناس غرفه های مختلف می باشند.

Bandar Abbas

اجناس عرضه شده در این دو بازار

انواع سوغاتی، خوراکی های مختلف، صنایع دستی و … را در بازار اوزی ها و لاری ها می توانید خریداری کنید که قیمت همشون هم مناسبه و هم از دیگر مراکز خرید ارزان تر است. با رفتن به بلوار امام خمینی در بندرعباس به این دو بازار می توانید برید و خاطرات خوشی برای خودتون رقم بزنید. خیلی از مردم هدفشون از سفر در کنار تفریح، خرید کردن هستش و اینکه برای اقوام و خانواده سوغاتی تهیه کنن و با دست پر به شهرشون برگردن. اجناس با کیفیت این دو بازار باعث شده مردم در سفرهای بعدی شون هم از این بازارها دیدن کنند و کالاهای مورد نیازشون رو خریداری کنند.

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران