امکانات پلاژ آقایان کیش
26 مهر 1397
کیش

پلاژ آقایان کیش

فهرست مطالب

امکانات و خدمات مجموعه پلاژ آقایان کیش ،با اینکه شنا کردن در تمام سواحل کیش برای آقایان بلامانع است؛ با این وجود چند سالی است که سازمان گردشگری کیش اقدام به احداث ساحل اختصاصی آقایان نموده است. پلاژ آقایان کیش در همان چهار ماه نخست افتتاح اش ۳۵ هزار و ۳۸۶ نفر بازدید داشت. وجود امکانات مختلف در این مجموعه باعث جذب مسافران به پلاژ می‌گردد. در این مطلب به طور مفصل در رابطه با این مجموعه و امکاناتش توضیح می‌دهیم تا در صورت انتخاب تور کیش و سفر به این جزیره زیبا از آقتاب گرفتن کنار ساحل لذت ببرید.

پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان کیش

سازمان گردشگری کیش علاوه بر ایجاد پلاژ اختصاصی برای بانوان اقدام به ساخت پلاژ برای آقایان هم نموده است.

وجود یک فضای دنج به آقایان این امکان را می‌دهد که در محیطی زیبا و در کنار ساحل نیلگون ساعت ها آفتاب بگیرند.

پلاژ آقایان کیش دارای امکانات خدماتی و تفریحی بسیار زیادی است.

همچنین نزدیک بودن به پلاژ بانوان باعث شده است که زوج های جوان اوقاتی را به صورت جداگانه در پلاژهای خانم‌ها و آقایان سپری کرده و با یکدیگر به محل اقامتشان بازگردند.

ساحل پلاژ مکان دنج و مناسبی برای شنا کردن است. قسمت‌های مختلف ساحل اعماق متفاوتی دارند و شما می‌توانید با توجه به میزان مهارتتان در شنا در هر بخشی به شنا بپردازید.

البته تعداد زیادی غریق نجات در تمام قسمت‌های ساحل وجود دارند که وظیفه آن ها برقراری امنیت جانی مسافران و کیشوندان در استفاده از ساحل پلاژ است.

دسترسی به این مرکز با وسیله نقلیه عمومی هم امکان‌ پذیر است. همچنین پلاژ آقایان به واسطه امکانات استاندارد تفریحی و همچنین والیبال ساحلی که دارد هر ساله میزبان رقابت های جهانی در این رشته ورزشی است.

امکانات تفریحی پلاژ آقایان کیش

امکانات پلاژ آقایان کیش

پلاژ آقایان کیش علاوه داشتن ساحل اختصاصی و امکان ایجاد محیطی مختص شنای آقایان در کنار دریای خلیج فارس، دارای خدمات و امکانات بسیار زیاد دیگری نیز است. برخی از این خدمات به صورت رایگان در اختیار افراد قرار گرفته است.

این خدمات شامل یک سری امکانات بهداشتی و رفاهی هستند.

 جاذبه های کیش

وجود حمام اختصاصی با آب شیرین و سرویس های بهداشتی تمیز و متعدد، نمازخانه، بوفه خوراکی، وسایل بازی برای کودکان و تجهیزات کمک‌های اولیه از جمله این امکانات هستند. همچنین در این مکان امکان اجاره تیوب نیز وجود دارد.

صندلی‌های مخصوص جهت آفتاب گرفتن و همچنین سایه بان هایی در نقاط مختلف پلاژ وجود دارند. کمد لباس اختصاصی برای هر فرد وجود دارد که شما می توانید لباس های خود را درون آن قرار داده و کلید را همراه خودتان حمل کنید.

از طرفی دیگر صندوق امانات مجموعه آماده دریافت اشیا قیمتی از جمله تلفن همراه و طلاهای شما است.

بهتر است وسیله‌های قیمتی خود را به این قسمت تحویل دهید تا امکان گم شدنشان وجود نداشته باشد.

جاذبه های تفریحی کیش

امکانات رفاهی پلاژ آقایان

علاوه بر امکانات رفاهی، مجموعه پلاژ آقایان کیش شامل یک سری امکانات تفریحی نیز می باشد. از جمله مهم ترین این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد

  • جت اسکی
  • اسکی روی آب
  • پاراشوت
  • قایق های بادبانی
  • امکانات قایق رانی پاروئی
  • غواصی
  • ۳ باب زمین والیبال ساحلی
  • یک باب زمین فوتبال ساحلی
  • هندبال ساحلی
  • اتاق ماساژ

زمین والیبال ساحلی این مجموعه کاملا استاندارد است و این محیط سالانه مکان انجام رقابت های جهانی در زیادی در زمینه والیبال ساحلی است.

علاوه بر وجود غریق نجات در این مجموعه مربیان شنا باتجربه ای وجود دارند که می توانند به صورت خصوصی یا گروهی به شما شنا کردن یا غواصی را آموزش بدهند.

تفریحات آبی کیش

به دلیل استقبال بیش از حد مسافران از پلاژ، سازمان گردشگری کیش دائما به فکر توسعه امکانات و خدمات این مجموعه است. برای مثال پروژه ها راه اندازی سالن بدنسازی و ژیمناستیک مجموعه در حال اجرا هستند. همچنین اضافه کردن تفریحات آبی بیشتر به مجموعه نیز در برنامه ریزی های آینده است.

ساعت استفاده از پلاژ در حالت عادی محدود به ساعت 9 صبح تا حدود 17 عصر است. با این وجود نورپردازی مناسبی در پلاژ آقایان کیش صورت گرفته است. این امکان برای مواقع برگزاری مسابقات و شرایط خاص این چنین است.

موقعیت مکانی پلاژ

پلاژ آقایان کیش در شمال شرقی جزیره با مساحتی در حدود 10000 مترمربع واقع شده است. امکان استفاده از ساحل تخصصی آقایان در دو فصل بهار و تابستان میسر است. شما می توانید از ساعت 9 صبح تا 17 عصر از خدمات پلاژ استفاده کنید.

آدرس دقیق پلاژ در کیش، خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر، پرشین گلف می باشد. مسافرین عزیز می توانند به راحتی از هر هتلی که اقامت دارند با تاکسی های موجود در سطح کیش کم تر از 10 دقیقه به این مکان برسند. همچنین در درب خروجی نیز تعدادی تاکسی منتظرند تا شما را به محل اقامتتان برسانند.

پلاژ آقایان کیش

فاصله پلاژ آقایان کیش تا پلاژ بانوان 10 دقیقه است. خانواده های عزیز برای بازگشت می توانند ساعتی را تعیین کرده و با یکدیگر به محل اقامتشان بروند. در مجموعه پلاژ آقایان کیش پارکینگ وجود ندارد. در صورتیکه می خواهید خانوادگی به پلاژهای خانم ها و آقایان مراجعه کنید میتوانید اتومبیلتان را به پارکینگ پلاژ خانم ها تحویل دهید.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. در صورتی که علاقه‌مند به سفر های هوایی ه(ستید می‌توانید با خرید

بلیط  هواپیما از دغدغه های سفر خود کم کنید

 

برای رزرو دیگر خدمات گردشگری جزیره زیبای کیش برروی لینک های زیر کلیک کنید

رزرو هتل کیش

بلیط هواپیما کیش

بلیط هواپیما تهران کیش

بلیط هواپیما کیش تهران

نظرات کاربران