پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا

پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا

پارک ملی منطقه ای از منابع طبیعی است که شامل جنگل، مرتع، بیشه، دشت، رود، دریاچه و کوهستان می شود. این منطقه نمایانگر نمونه های برجسته از مظاهر طبیعی است. این مناطق با ارزش توسط دولت ها محافظت می شوند. کانادا کشور پهناوری است و در طبیعت بکر و زیبایش پارک ملی های زیادی را جای داده است. پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا در ادامه معرفی شده اند.

دلتابان ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری اعم از تور های داخلی و خارجی آماده است تا سفر های داخلی و خارجی شما عزیزان به شما خدمت رسانی کرده و لحظات به یادماندنی برای شما رقم بزند، تور ترکیه ، تور پاتایا ، تور گرجستان ، تور ارمنستان تور های خارجی پر طرفدار و تور های مشهد و کیش از تور های داخلی محبوب برای گردشگران است ، اطلاعات تکمیلی را در لینک زیر دنبال کنید.

معرفی پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا

پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا هر ساله گردشگران زیادی را از تمام دنیا به سوی خود می خوانند.

پارک ملی پسیفیک ریم در بریتیش کلمبیا

پارک ملی پسیفیک ریم در سواحل غربی جزیره ونکوور در بریتیش کلمبیا قرار دارد. این پارک ملی سه بخش متفاوت دارد که شامل لانگ بیچ، بروکن آیلند گروپ و وست کوست تریل می شود. در پسیفیک ریم، یکی از پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا، گردشگران می توانند مناطق ناهموار کانادایی، جنگل های بارانی، صخره های ساحلی و سواحل شنی را به تماشا بنشینند. موج سواری، تماشای نهنگ های گوژپشت و قایق سواری نیز تفریحات این پارک ملی هستند.

ویزای کانادا

پارک ملی بنف در آلبرتا

یکی از پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا پارک ملی بنف است. این پارک ملی در میان کوه های راکی در 150 کیلومتری کالگری واقع شده است. این پارک ملی قدیمی ترین پارک ملی کانادا و سومین پارک ملی دنیا از نظر قدمت است. این پارک را با قله های پر برف، جنگل های متراکم، مراتع آلپی و دریاچه های بی نظیرش می شناسند. گردشگران با پیاده روی، قایق سواری و دوچرخه سواری می توانند از تماشای این پارک لذت ببرند. دریاچه لوییز در میان کوه ها از عالی ترین مناظری است که در آن جا دیده می شود.

پارک ملی یوهو در بریتیش کلمبیا

پارک ملی یوهو نیز به دلیل قرار گرفتن در کوه های راکی از پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا است. ترکیب چشم نواز یخ و آب در این پارک ملی مناظر بی بدیلی را ایجاد کرده و قله ها، دریاچه ها و آبشار ها در این منطقه مناظر خارق العاده ای را خلق کرده اند.

پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا

پارک ملی جاسپر در آلبرتا

پارک ملی جاسپر در دامنه کوه های راکی قرار دارد. مناظر یخبندان های عظیم، دریاچه ها و دامنه های پر از گل نگاه هر بیننده ای را به خود جذب می کنند. اگر بی سر و صدا در این منطقه به گردش بپردازید، می توانید خرس، الک که نوعی گوزن است و گوسفندان شاخ بلند را در آن جا ببینید. این پارک یک حفاظت گاه آسمان تاریک است و گردشگران رصد بهترین آسمان شب را در آن جا تجربه خواهند کرد.

وقت سفارت کانادا

پارک ملی تاوزند آیلندز در اونتاریو

پارک ملی تاوزند آیلندز مانند زنجیره ای در رود سن لارنس واقع شده است و از کینگستون تا بروکویل ادامه دارد. این پارک ملی از کوچک ترین پارک ملی های کانادا است. مجموعه ای از 20 جزیره گرانیتی، جزایر کوچک و چندین قسمت است که ترکیبی از زمین های مردابی، جنگل های کاج و آبشارهای زیبا است. این منطقه غنی ترین جمعیت های حیات وحش در کانادا را دارد.

پارک ملی کیپ برتون هایلندز در نوا اسکوشیا

پارک ملی کیپ برتون هایلندز نیز از پرطرفدارترین پارک های ملی در کانادا به شمار می رود. این پارک ملی با دریای اطلس هم مرز است و با منظره های توندرا مانندش شناخته می شود. پارک ملی کیپ برتون هایلندز حیات وحش قابل توجهی دارد. در این پارک می توان حیوانات در معرض خطر انقراضی مثل لینکس، موس که نوعی گوزن است، سیاه خروس و نهنگ بزرگ باله ای کوچک را دید. ترکیب بسیار زیبایی از اقیانوس، کوهستان و درختان جنگلی موجب به وجود آمدن مناظر طبیعی و چشم اندازهای بی نظیری در این پارک ملی شده اند.

بلیط هواپیما چارتر

تور لحظه آخری مشهد

 

 

 

نظرات کاربران