ویزا توریستی مالزی

شرایط دریافت ویزای توریستی مالزی

آشنایی با شرایط دریافت ویزا توریستی مالزی

دریافت ویزای توریستی مالزی دارای شرایطی است که براساس آن متقاضیان می­توانند این ویزا را دریافت کرده و اجازه ورود به کشور مالزی برای آن­ها صادر خواهد شد.

افرادی که تمایل دارند به ­عنوان توریست وارد کشور مالزی شوند و از مناطق دیدنی و جاذبه­ های گردشگری این کشور دیدن کنند باید ویزای توریستی مالزی را نیز اخذ نمایند.

ایرانیانی که تمایل دارند ویزای توریستی مالزی را دریافت کنند باید در نظر داشته باشند که مدت این ویزا 2 هفته بوده و متقاضیان می­توانند بدون ارائه گذرنامه به سفارت مالزی آن را دریافت کنند.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان  هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

ویزای توریستی مالزی 

ویزای توریستی مالزی در هنگام ورود به فرودگاه مالزی در اختیار متقاضیان قرار داده شده و مهری در گذرنامه آن­ها زده می­شود. مهر زده شده نشان­ دهنده مجوز ورود به کشور مالزی بوده و متقاضیان می­توانند بدون هیچ مشکلی وارد این کشور شوند.

متقاضیان دریافت ویزای توریستی مالزی باید بلیط رفت ­وبرگشت به کشور مالزی را در اختیار داشته باشند و مدت اعتبار پاسپورت آن­ها حداقل 6 ماه باشد.

از دیگر شرایطی که توسط متقاضیان باید در نظر گرفته شود داشتن پول به میزان کافی است که نشان می­دهد مسافران و گردشگران می­توانند هزینه ­های لازم را در طول مدت سفر خود بپردازند.

چنانچه یکی از گردشگران تمایل دارد از کشور مالزی به کشور دیگری سفر کند باید ویزای کشور مقصد را نیز در اختیار داشته باشند.

مدت زمانی که برای ویزای توریستی در نظر گرفته شده تنها 14 روز است و متقاضیان ایرانی هیچ هزینه­ ای را برای دریافت این نوع ویزا نباید بپردازند.

گردشگرانی که قصد ورود به کشور مالزی را از طریق دریافت ویزای توریستی دارند باید توجه داشته باشند که پیش از خروج از فرودگاه این کشور مهر ویزای توریستی به پاسپورت آن­ها زده شود. گاهی اوقات مسئول زدن مهر ویزای توریستی مالزی در فرودگاه فراموش می­کند این مهر را در گذرنامه مسافران وارد کند و این موضوع می­تواند مشکلات بسیاری را برای مسافران ایجاد کند.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران