11 شهریور 1398

تفریحات آبی کیش

تفریحات آبی کیش از جمله دلایلی است که بسیاری از افراد از جمله توریست های خارجی بر اساس آنها به این جزیره سفر می کنند. تنوع این تفریحات بالاست و بر اساس علایق و تجربیات خود می توانید مناسب ترین گزینه را برای یک تفریح چند ساعته انتخاب نمایید. جت اسکی و غواصی از شناخته شده ترین تفریحات جزیره کیش محسوب می شوند که از هیجان خاصی برخوردارند.

برای لذت بردن از اینگونه تفریحات توصیه می کنیم به نکات ایمنی مربی آموزشی توجه نمایید. قایق سواری و ماهیگیری نیز در این جزیره جزء تفریحات آبی شناخته می شوند. از دیگر تفریحات می توان به بنانا و شاتل که دارای دستورالعمل تقریبا مشابهی هستند اشاره کرد. چتر پاراسل نیز در جزیره کیش از طرفداران بسیاری برخوردار است و در عین هیجان آرامش خاصی به همراه دارد. در ادامه بیشتر به اینگونه تفریحات آبی در جزیره زیبای کیش خواهیم پرداخت تا با اطلاعات کامل تر در این رابطه به این جزیره سفر نمایید.

اگر به سفر های داخلی علاقمندید ، تور مشهد با هواپیما میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . مشهد شهری زیارتی ، سیاحتی است که سفر به آن شهر قطعا جذابیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

معرفی جزیره کیش

کیش جزیره ای است که جاذبه های تفریحی و گردشگری متعددی را در خود جای داده است و این موضوع باعث شده توریست و مسافران داخلی و خارجی این منطقه را برای خوشگذرانی و رسیدن به آرامش انتخاب نمایند. از مهمترین جاذبه های این جزیره می توان به تفریحات آبی متعدد آن اشاره کرد که تجربه کردن هر کدام از آنها برای مسافران این جزیره خالی از لطف نخواهد بود.

 اگر بخواهیم چند مورد از جاذبه های تفریحی این منطقه را برای شما عنوان کنیم، می توانیم به غواصی در شرایط مختلف اشاره نماییم. از دیگر تفریحات آبی کیش می توان به قایق سواری، اسکی روی آب، جت اسکی، چتر پاراسل، آکواریوم شناور، ماهیگیری، شاتل، بنانا و چندین مورد دیگر اشاره کرد که هر کدام علاقه مندان خاص خود را دارند. سایت دلتابان در مطلب امروز سعی دارد بیشتر به معرفی اینگونه از تفریحات آبی بپردازد پس تا انتها همراه ما باشید.

بنانا و شاتل از تفریحات آبی کیش

تنوع تفریحات آبی کیش بالاست و این موضوع باعث شده افراد انتخاب های بیشتری در سفر به این منطقه از کشور داشته باشند. بنانا یکی از این تفریحات محسوب می شود که از هیجان خاصی برخوردار است. در این تفریح 4 نفره سوار بر تیوپ هایی خواهید شد که توسط فرد دیگری هدایت می شوند. بالا و پایین رفتن بر روی امواج دریا هیجان این تفریح را برای شما دو چندان خواهد نمود.

 شاتل نیز در کنار بنانا از هیجان و لذت خاصی برخوردار می باشد. این تفریح نیز مانند بنانا با یک تیوپ آغاز می شود که افرادی که بر روی آن سوار هستند و می توانند اوج هیجان و سرعت را تجربه کنند و در شرایطی حتی به بیرون از تیوپ پرتاب شوند. در ادامه به دیگر تفریحات کیش از نوع آبی خواهیم پرداخت.

قایق سواری و ماهیگیری از تفریحات آبی جزیره کیش

از دیگر تفریحات آبی کیش می توان به ماهیگیری و قایق سواری در آب های این جزیره اشاره کرد. از قایق سواری شروع می کنیم، تفریح ساده و در عین حال دلچسب که در جزیره کیش می توانید از آن لذت ببرید. قایق های متعددی برای این تفریح در نظر گرفته شده اند که می توان به قایق های تندروی معمولی و دو موتوره اشاره نمود.

با استفاده از قایق های پدالی و بادبانی نیز می توان از این تفریح لذت برد. ماهیگیری نیز از دیگر تفریحات جزیره کیش محسوب می شود که به دو صورت ثابت با شناور و یا ترولینگ با شناور انجام می شود. مدت زمان و هزینه هر کدام از روش های ماهیگیری در آب های جزیره کیش متفاوت است که در سفر به این منطقه می توانید اطلاعات دقیق تری در این رابطه کسب نمایید.

برای خرید تور کیش از طریق وب سایت دلتابان همین حالا اقدام کنید.

چتر پاراسل از تفریحات آبی کیش

یکی دیگر از تفریحات آبی کیش چتر پاراسل می باشد که مانند دیگر تفریحات عنوان شده از طرفداران خاص خود برخوردار است. در این تفریح هم هیجان را تجربه خواهید کرد و هم به آرامش کامل خواهید رسید. با استفاده از این تفریح بر فراز دریا پرواز خواهید نمود. جای هیچ گونه نگرانی نیست چرا که چتر بر قایقی متصل شده است و افراد مبتدی می توانند با خیال باز این تفریح را تجربه نمایند.

 با حرکت قایق شما در آسمان اوج خواهید گرفت و اگر تمایل داشته باشید، می توانید از هدایت کننده قایق بخواهید که ارتفاع شما را کمتر کند تا بخشی از بدنتان آب را لمس نماید. مدت زمان این تفریح نیز متفاوت است که از هزینه مشخصی نیز برخوردار می باشد. در ادامه به معرفی غواصی به عنوان یکی از تفریحات جزیره کیش خواهیم پرداخت.

غواصی از تفریحات آبی کیش

یکی از مهمترین و در عین حال مهیج ترین تفریحات آبی کیش غواصی کردن در آب های زلال و روان این جزیره می باشد. افراد بسیاری تنها برای غواصی کردن و دیدن آبزیان و مرجان های این جزیره به کیش سفر می کنند. این تفریح از تنوع بسیاری برخوردار است که می توان به اسنورکلینگ که نوعی غواصی سطحی است اشاره کرد. نایت دایو و عکاسی ماکرو نیز در کنار اسنورکلینگ از طرفداران بسیاری برخوردار می باشند.

با توجه به مدت زمان غواصی هزینه آن نیز تعیین می شود. برای غواصی کردن در جزیره کیش می بایست به مکان های مشخصی سفر کنید که می توان به بیگ کورال، ژوراسیک پارک، ساترن کرک، کلبه هور، کشتی داما و چند مورد دیگر اشاره کرد. جت اسکی نیز مانند غواصی از هیجان خاصی برخوردار است که در بخش بعدی به آن خواهیم پرداخت.

جت اسکی از تفریحات آبی جزیره کیش

جت اسکی از جمله تفریحات آبی کیش محسوب می شود که در طول آن هیجان خاصی به افراد منتقل می شود. با استفاده از این تفریح دو نفره با سرعت بالا می توانید در آب گشت و گذار نمایید. در رابطه با این ورزش می بایست به چند نکته توجه نمود. اول اینکه اگر جزء سنگین وزن ها هستید می بایست از جت هایی که موتور قوی تری دارند استفاده کنید و یا اینکه به صورت تک نفره از این تفریح لذت ببرید.

 برای بالا رفتن امنیت به هیچ عنوان قبل از آموزش های لازم این تفریح را تجربه نکنید. تنها با سرعت و در محدودیت های مجاز امکان جت اسکی وجود دارد. جلیقه نجات و کلاه ایمنی شما را از بروز خطرات احتمالی محافظت خواهند نمود که توصیه می کنیم به این موضوع نیز توجه نمایید.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل ارزان نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران