هتل Aparthotel Miami جزایر قناری

هتل Aparthotel Miami جزایر قناری

هتل Aparthotel Miami جزایر قناری

هتل Aparthotel Miami جزایر قناری در مرکز جزایر قناری قرار گرفته است نزدیک به Santa Catalina و Las Canteras Beach. همان طور که از نام هتل نیز بر می آید، یک هتل آپارتمان است که می توانید در تمام اتاق ها و سوئیت ها امکانات مربوط به یک آپارتمان را داشته باشید. بر طبق نظرات افراد در سایت های گردشگری متنوع خارجی اقامت در این هتل هم برای تعطیلات و هم برای مقاصد کاری و تجارتی مناسب می باشد. همچنین این هتل مناسب برای خانواده ها و یا افراد مجرد نیز می باشد.

فضای بیرون هتل Aparthotel Miami جزایر قناری

اتاق های هتل Aparthotel Miami جزایر قناری

این هتل دارای ظرفیت زیادی می باشد و به راهتی میتوانید با ورود به قسمت رزرو آنلاین هتل  در مجموع دارای 43 آپارتمان می باشد. اگر بخواهیم درباره طراحی اتاق ها صحبت کنیم نباید به دنبال چیز خیلی خاص و فوق العاده ای باشید. اتاق های این هتل از یک طراحی کاملا ساده برخوردار هستند البته تمیزی و وسایل خوب می تواند تا حدودی نظر شما را به خود جلب نماید.

شما می توانید از بین آپارتمان های مختلف این هتل یکی را انتخاب کنید. برخی از آن ها دارای اتاق خواب جدا هستند که هر یک به صورت یک تخت دو نفره و یا دو تخت یک نفره موجود می باشند. می توانید در تمام اتاق ها نیز به اینترنت وای فای رایگان، محل نشستن، بخش غذاخوری، یخچال، آشپزخانه، تلویزیون صفحه تخت، سرویس بهداشتی مجزا و حمام، سشوار، قهوه ساز، تلفن، تهویه مطبوع، گاو صندوق و تلویزیون ماهواره ای دسترسی داشته باشید.

 اتاق های هتل Aparthotel Miami در جزایر قناری

امکانات هتل

اگر به دنبال این هستید که یک هتل بسیار لوکس و با امکانات رفاهی لاکچری داشته باشید هتل Aparthotel Miami جزایر قناری مکان مناسب برای شما نیست. این هتل جزو هتل های متوسط ها با امکاناتی خوب در دسته بندی رزرو هتل دلتابان قرار دارد در واقع شعار این هتل این است که به شما یک خانه دورتر از خانه خودتان می دهد.

از جمله امکانات خوب هتل ارائه اینترنت وای فای رایگان می باشد که می توانید در تمام اتاق ها به آن دسترسی داشته باشید. همچنین برای صرف یک قهوه و یا نوشیدنی می توانید به کافی شاپ این هتل سری بزنید. صندوق امانات یکی از امکانات خوب هتل برای قرار دادن وسایل مهم تان می باشد.

 محوطه هتل Aparthotel Miami جزایر قناری

فاصله هتل Aparthotel Miami جزایر قناری از نقاط مهم شهر

یکی از ویژگی ها و نقاط قوت این هتل را می توانید فاصله آن از نقاط مهم شهر در نظر بگیرید. این هتل در مرکز شهر قرار گرفته است پس از این رو راحت می توانید به همه جا دسترسی پیدا کنید و هزینه کمتری را نیز بابت حمل و نقل و کرایه تاکسی متحمل شوید.

  • Santa Catalina Park 0.05 مایل
  • Ciencia y la Tecnologia Museum 0.11 مایل
  • La Regenta Modern Art Museum: 0.17 مایل
  • Plaza Espana:0.50 مایل
  • La Luz Castle:0.64 مایل
  • Mesa y Lopez Avenue:059 مایل
  • Las Canteras Beach:0.56 مایل

همچنین می توانید به تعداد بی شماری رستوران، بار، مرکز خرید و مراکز تفریحی دسترسی پیدا کنید و از اقامت در هتل Aparthotel Miami جزایر قناری لذت ببرید. نزدیک بودن به ساحل نیز می تواند خود یکی دیگر از امتیازات مثبتی باشد که می توان برای این هتل در نظر گرفت.

[cn-suggest-posts sts=”انواع مسیر های پرواز به جزایر قناری” stl=”https://deltaban.com/types-flight-routes-canary-islands/” sbs=”رزرو هتل” sbl=”https://deltaban.com/hotel-reservation/”]

از فرودگاه به هتل

اگر بخواهید از فرودگاه به سمت این هتل رفته تا به صورت حضوری رزرو هتل را انجام دهید میتوانید از اتوبوس های فرودگاه استفاده کنید. اتوبوس های فرودگاه می توانند شما را تا نزدیکی هتل بیاورند و پس از آن بقیه مسیر را پیاده طی کنید. همچنین اگر بخواهید تا راحت ترین و بی دردسر ترین راه را انتخاب کنید می توانید به سراغ تاکسی بروید. با این کار در زمان خود صرفه جویی کرده اید. زیرا از فرودگاه تا هتل با تاکسی تنها سی و پنج دقیقه راه است و می توانید خود را به راحتی به هتل بعد از یک پرواز طولانی برسانید.

امکانات هتل Aparthotel Miami جزایر قناری

[cn-suggest-posts sts=” هتل دیزاین پلاس” stl=”https://deltaban.com/design-hotel-plus-box-canary-islands/” sbs=”خرید پرواز چارتر” sbl=”https://deltaban.com/flights/”]

امیدواریم از سفر به جزایر قناری لذت ببرید و از اقامت در این هتل یک خاطره خوش از سفرتان به جای بگذارید.

نظرات کاربران