مکان های دیدنی نووسیبیرسک
21 آذر 1397
روسیه

مکان های دیدنی نووسیبیرسک

مکان های دیدنی نووسیبیرسک در روسیه

دلتابان ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری اعم از تور های داخلی و خارجی آماده است تا سفر های داخلی و خارجی شما عزیزان به شما خدمت رسانی کرده و لحظات به یادماندنی برای شما رقم بزند، تور ترکیه ، تور پاتایا ، تور گرجستان ، تور ارمنستان تور های خارجی پر طرفدار و تور های مشهد و کیش از تور های داخلی محبوب برای گردشگران است ، اطلاعات تکمیلی را در لینک زیر دنبال کنید و همچنین مکان های دیدنی نووسیبیرسک را ادامه بخوانید.

مکانهای دیدنی نووسیبیرسک

 از مقاصد گردشگری مهم روسیه محسوب می شوند. این شهر مقاصد گردشگری متفاوت و متنوعی دارد. ورزش، تاریخ، تجارت و طبیعت از مقاصد گردشگری نووسیبیرسک است. در سفر به نووسیبیرسک مکان های دیدنی جذابی خواهید دید. با ما همراه باشید.

ویزای کانادا

Museum of the Novosibirsk Sun

درباره نووسیبیرسک

 نووسیبیرسک سومین شهر بزرگ روسیه پس از مسکو و سن پترزبورگ است. این شهر پرجمعیت ترین و بزرگ ترین شهر سیبری است. موقعیت جغرافیایی این شهر در جنوب شرق  سیبری غربی است.

این شهر در سال ۱۸۹۳ بنا شده است. تا سال ۱۹۲۵ نیکولایوسک، به نام نیکولاس دوم تزار روسیه، نامیده می شد. امروزه، این شهر از پر بازدید ترین شهرهای توریستی روسیه است. 

تور پاتایا

سفر به مکان های دیدنی نووسیبیرسک

سفر به مکان های دیدنی نووسیبیرسک پر از نکات آموزنده است. شما در این شهر فقط گردش نمی کنید. می بینید و می آموزید. در نووسیبیرسک از دوران باستان تا جهان امروز را یک جا می بینید.

ساختمان تئاتر دولتی باله

ساختمان تئاتر دولتی باله از مکان‌های دیدنی نووسیبیرسک است. تئاتر دولتی باله در قرن بیستم ساخته شد. بزرگترین ساختمان تئاتر روسیه است. این ساختمان دومین تئاتر بزرگ جهان است.

اپرای نووسیبریسک

اپرای نووسیبریسک از دیگر مکان های دیدنی این شهر است.  این اپرا از بزرگترین مراکز موسیقی در جهان محسوب می شود.

رزرو هتل

موزه خورشید نووسیبریسک

موزه خورشید در نووسیبیرسک یک موزه منحصر به فرد است. این موزه در دنیا نظیر ندارد. موزه خورشید بزرگ ترین موزه روسیه است. این موزه سمبل زندگی است. تصاویر خورشید و خدایان خورشید تمدن های باستانی موضوع این موزه هستند.

اشیا این موزه سمبل های جهانی خورشید هستند. در موزه خورشید سمبل های هنری خورشیدی را در روس باستان، هند، چین و سایر کشورها مشاهده می کنیم. نقشه های خورشیدی و سیستم خورشیدی روی صخره ها را می توان اینجا دید. این نقش ها را اقوام باستانی در دیواره غارها کشیده اند.

اینجا همه چیز برای شما آموزنده است. کودکان و نوجوانان ساعت ها در این موزه سرگرم می شوند. علاقه مندان به تاریخ باستان و دانشجویان مختطبان این موزه در روسیه هستند. سالانه گردشگران بسیاری برای بازدید از این موزه به نووسیبیرسک سفر می کنند.

مجسمه های غیر عادی در نووسیبیرسک

مجسمه های غیر عادی در نووسیبیرسک جذابیت خاصی دارند. در جنوب شهر مجسمه کالباس بنا شده است. در مرکز شهر نزدیک پارک ساحلی مجسمه چراغ قرمز.

نووسیبیرسک شهر قهرمانان

 نووسیبیرسک شهر قهرمانان المپیک روسیه است. الکساندر کارلین ده دوره قهرمان جهان در کشتی فرنگی بوده است. او بهترین فرنگی‌کار قرن بیستم محسوب می شود. 

موزه پوست ساحلی سیبری

موزه پوست ساحلی سیبری از دیگر مکان های دیدنی این شهر است. این موزه دارای آثار جالبی از پوست بریان است. اشیا این موزه توسط هنرمندان سیبری تهیه شده است. این آثار جز آثار مدرن روسیه محسوب می‌شوند. این آثار در تزیین داخل خانه های قدیمی به کار برده می شود.

 موزه فضای باز تاریخی نووسیبیرسک

 موزه فضای باز تاریخی از دیگر مکان های دیدنی این شهر است. در این موزه آثار منحصر به فردی از معماری چوبی و فرهنگ منطقه سیبری را مشاهده می کنیم.

گردشگری تجاری در نووسیبیرسک

نووسیبیر سک مرکز استان نووسیبیرسک سیبری است. پل های راه آهن سراسری سیبری بر روی رود اب از مکان های دیدنی این شهر هستند.

 این شهر تنها شهر سبیری است که سامانه مترو دارد. فرودگاه این شهر مرکز تبادلات هواپیمایی روسیه است.

این شهر مرکز صنعتی بسیار بزرگی در روسیه محسوب می شود. ۲۴ ۱۰ شرکت بزرگ و کوچک صنعتی در این شهر وجود دارد. صنایع پیشرو این شهر شامل هوا فضا، سوخت هسته ای، ژنراتور های توربو و برق‌ آبی، ماشین آلات نساجی و کشاورزی،  قطعات و وسایل الکترونیکی و متالوژی است.

 طبق گزارش شبکه تلویزیونی آربی سی این شهر در سال ۲۰۰۸ سومین شهر پرجاذبه تجاری در روسیه بوده است.

نظرات کاربران