مهم ترین سواحل کانادا

مهم ترین سواحل کانادا

مهم ترین سواحل کانادا

مهم ترین سواحل کانادا در سواحل اوقیانوس آرام و اطلس گسترده است. البته کانادا در کنار دریاچه های داخلی نیز سواحل مهمی دارد. مهمترین سواحل کانادا علاوه بر جنبه تجاری اهمیت توریستی دارند. طبیعت زیبا و سواحل گسترده کانادا سالانه گردشگران بسیاری را جذب می کند. در این مقاله به مهم ترین سواحل کانادا اشاره می کنیم.

دلتابان ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری اعم از تور های داخلی و خارجی آماده است تا سفر های داخلی و خارجی شما عزیزان به شما خدمت رسانی کرده و لحظات به یادماندنی برای شما رقم بزند، تور ترکیه ، تور پاتایا ، تور گرجستان ، تور ارمنستان تور های خارجی پر طرفدار و تور های مشهد و کیش از تور های داخلی محبوب برای گردشگران است ، اطلاعات تکمیلی را در لینک زیر دنبال کنید.

 تور پاتایا

<style=”text-align: justify;”>ونکوور

سواحل استان بریتیش کلمبیا از مهم ترین سواحل کانادا

سواحل استان بریتیش کلمبیا از مهم ترین سواحل کانادا محسوب می شوند. سواحل غربی این استان در کنار اوقیانوس آرام است. خط ساحلی مهم این استان بیشترین جمعیت بومی کانادا را در خود جای داده است. این نوار ساحلی مهم موجب رونق تجارت در این استان شده است. از دیرباز بازرگانان پوست در این استان سکونت دارند.

سواحل ونکوور

سواحل ونکوور از مهم ترین سواحل کانادا محسوب میشوند. ونکوور بزرگ ترین شهر بریتیش کلمبیا است. سواحل جزیره ونکوور علاوه بر اهمیت تجاری و اقتصادی جنیه تفریحی دارند.

 تور ارزان ترکیه

 سواحل مخفی جزیره ونکوور

سواحل مخفی جزیره ونکوور از جمله هیجان انگیز ترین سواحل دنیا هستند. این سواحل در امتداد جاده ای بین دو شهر Sooke  و Potr Renfrew قرار دارند.

سواحل پارک ساحلی East Sooke

سواحل این پارک در خارج از شهر ویکتوریا قرار دارند. این سواحل از مهم ترین سواحل توریستی کانادا هستند.

سواحل فرانسوی بریتیش کلمبیا

سواحل فرانسوی بریتیش کلمبیا از مهم ترین سواحل این استان هستند.

ساحل Sombrio

این ساحل از سواحل تفریحی و هیجان انگیز غرب کانادا است. موج سواران حرفه ای در این ساحل در غرب ونکوور موج سواری می کنند.

ساحل Botanical

این ساحل از عجیب ترین سواحل غرب کانادا است. در واقع یک پارک طبیعی است. سواحل ناهموار و ماسه های سخت مجالی برای نشستن به شما نمی دهد. باید قدم بزنید و حفره های دریایی را نگاه کنید. جوجه تیغی های آبی و ستاره های دریایی تماشایی هستند. در این ساحل باید با توجه به جدول زمان بندی جزر و مد در ساحل قدم بزنید.

سواحل توفینو در بریتیش کلمبیا

سواحل توفینو در بریتیش کلمبیا از مهم ترین سواحل غرب کانادا هستند. این سواحل از زیباترین سواحل توریستی محسوب می شوند. توفینو مقصد موج سواران است. هرسال گردشگران بسیاری برای موج سواری به این سواحل می آیند.

ساحل شنی تورنتو در Long Point Provincial Park

این ساحل شنی در فاصله کمی ار تورنتو قرارگرفته است. یکی از مهم ترین سواحل توریستی کانادا محسوب می شود. از ماه می تا اکتبر بیشترین میزان بازدید از این ساحل شنی است.

سواحل جزایر مگدالن

جزایر مگدالن شامل هشت جزیره در شرق کانادا هستند. موقعیت مکتنبی این جزایز نزدیک جزیره پرنس ادوارد و نوااسکوشیا است. این جزایز بخشی از استان کبک محسوب می شوند. این جزایر از پربازدیدترین سواحل کانادا هستند. غذاهی دریایی جزایر مگدالن معروف هستند.

 تور لحظه آخری دبی

سواحل هزارجزیره

هزار جزیره در مزر کانادا و امریکا واقع شده است. سواحل از مهمترین سواحل کانادا محسوب می شوند. مسیر انتاریو به این جزایر از زیباترین مسیرهای طبیعت است.

سواحل جزیره پرنس ادوارد

سواحل جزیره پرنس ادوارد در شرق کانادا واقع شده است. این سواحل از زیباترین سواحل کانادا محسوب می شوند. صخره های قرمز و سواحل شنی گردشگران بسیاری را به این سواحل می کشاند. جالب است بدانید داستان معروف قصه های جزیره در اینجا فیلم برداری شده است.

سواحل جزیره فوگو

سواحل جزیره فوگو از زیباترین سواحل کانادا است. طبیعت بکر، جمعیت کم، و مناظر دلفریب این جزیره مسحور کننده است. گردشگران بسیاری برای استراحت در این سواحل وارد کانادا می شوند.

 

نظرات کاربران