جاذبه های دیدنی سوئیس
6 آذر 1397
سوئیس

جاذبه های دیدنی سوئیس

جاذبه های دیدنی سوئیس

کوه ­ها و قله­ های برفی سوئیس به همراه طبیعت زیبای این کشور و دریاچه ­هایی که رنگ آن­ها فیروزه ­ای است موجب شده هرساله افراد بسیاری به ­عنوان گردشگر سوئیس را برای سفر خود درنظر بگیرند. در ادامه برخی از جاذبه های دیدنی سوئیس که ارزش بارها دیدن را دارد معرفی خواهیم کرد تا بتوانید آشنایی بیشتری با این کشور اروپایی کسب کنید.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان  هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

قله ماترهورن سوئیس از جاذبه های دیدنی سوئیس

یکی از قله های بلندی که در آلپ وجود دارد ماترهورن است که کمتر شخصی نام آن را شنیده است. این قله دارای ارتفاعی درحدود 4478 متر بوده و در مرز ایتالیا واقع شده است.

صعود به این قله بسیار سخت و دشوار است و تاکنون کوهنوردان بسیاری در مسیر صعود به این قله جان خود را از دست داده ­اند. دهکده زیبای زرمات در دامنه قله ماترهورن واقع شده و دارای رستوران­ها و هتل­های بین­ المللی متعددی است و بهترین مقصد برای افرادی به شمار می­رود که قصد دارند در این منطقه کوهستانی اقامت کنند.

گردشگرانی که وارد سوئیس می­شوند جهت بازدید از دهکده زرمات حق استفاده از وسایل نقلیه موتوری را ندارند. مردم این دهکده با اعمال این قانون باعث شده­اند تا جو آرامی بر روستا حاکم بوده و هوای آن نیز پاکیزه باشد.

سوئیس

 

سفر به Jungfraujoch

از دیگر مناطق تفریحی که در کشور سوئیس مورد توجه قرار دارد Jungfraujoch است که از آن تحت عنوان بالای اروپا نام برده می­شود. در منطقه Jungfraujoch بالکنی بنا شده که ارتفاع آن از زمین حدود 3454 متر بوده و چشم انداز بسیار زیبایی را در معرض دید گردشگران قرار می­دهد.

روستای گریندلوالد در منطقه Jungfraujoch واقع شده و از سوی افراد ماجراجو و دوست­داران هیجان مورد توجه قرار دارد. روستای گریندلوالد یکی از اقامتگاه­ های قدیمی در سوئیس شناخته می­شود و قدمت بالای آن باعث شده در بین دیگر جاذبه­ های دیدنی سوئیس قرار بگیرد.

اینترلاکن

شهر اینترلاکن یکی از مهم­ترین جاذبه ­های دیدنی سوئیس به شمار می­رود که در حدفاصل رود تان و برینز قرار دارد. در فصل تابستان این شهر مملو از گردشگران خارجی بوده و این مسئله موجب شده به­ عنوان یکی از جاذبه ­های گردشگری محبوب در کشور سوئیس شناخته شود. Höhematte یکی از جاذبه ­هایی است که گردشگران پس از سفر به اینترلاکن باید از آن بازدید کنند.

در این منطقه باغ­های گل و گیاه متعددی به همراه کافه ها و هتل­های زیبا قرار دارد و موجب شده تا افراد سفر به این منطقه را به­ عنوان خاطره­ای خوش در ذهن خود حفظ کنند.

لوسرن

لوسرن یکی از جاذبه­ های گردشگری سوئیس به شمار می­رود که از دوران قرون وسطی باقی مانده و هیچ ماشینی در آن وجود ندارد. در این شهر تاریخی فواره ­ها و پل ­های جالبی قرار دارد که نمایی زیبا را به لوسرن بخشیده است.

در شهر لوسرن ساختمان­ های متعددی وجود دارد که تاریخ این کشور را بازگو می­کند و فضایی آرام شهر را به نمایش می­گذارد. ارکسترهای متنوعی هرساله در شهر لوسرن برگزار می­شود که موجب شده این شهر از نظر فرهنگی نیز مورد توجه جوامع دیگر قرار بگیرد.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران