هتل Catalonia Port

معرفی هتل Catalonia Port بارسلون

فهرست مطالب

هتل Catalonia Port از هتل های محبوب شهر بارسلون است که سالانه توریست های بسیار زیادی برای اقامت به آن مراجعه می کنند، دلتابان در این مطلب قصد معرفی کامل هتل Catalonia Port را به شما دارد، بنابراین برای آشنایی بیشتر با هتل Catalonia Port با دلتابان همراه باشید.

هتل Catalonia Port

هتل Catalonia Port در منطقه Gothic  واقع شده است و در سال 2008 افتتاح شد، این هتل دارای یک تراس آفتاب گیر با ویوی فوق العاده زیبا و همین طور یک استخر فصلی است که در فصل تابستان می توانید در آن شنا کنید.  رستوران هتل Catalonia Port یک رستوران جدید و مدرن می باشد که در آن غذاهای فصلی مدیترانه ای سرو می شود. در لابی این هتل سرویس چای رایگان به همراه انواع غذاها و نوشیدنی ها ارائه می‌شود که از ساعت ۱۷ الی ۲۳ می توانید از این امکانات نهایت استفاده را ببرید.

با توجه به نظرسنجی هایی که در سال های اخیر در شهر بارسلون صورت گرفته است هتل Catalonia Port  به عنوان محبوب ترین هتل در میان توریست های این شهر شناخته شده است. نزدیک بودن هتل Catalonia Port به بسیاری از جاذبه های گردشگری شهر بارسلون یکی از بزرگترین مزیت های هتل Catalonia Port است که باعث می‌ شود توریست های بسیار زیادی در آن اقامت داشته باشند. معمولا زوج ‌هایی که تازه ازدواج کرده اند علاقه بسیار زیادی به اقامت در هتل Catalonia Port دارند چرا که این هتل دارای محیطی آرام و عاشقانه می باشد.

هتل Catalonia Port

امکانات رفاهی در اتاق های این هتل

اتاق های هتل Catalonia Port دارای سیستم تهویه فوق العاده ای است و همین طور در اتاق های آن شما به اینترنت رایگان که به صورت وای فای در اختیار شما قرار دارد دسترسی دارید. درون هر اتاق به تعداد افراد اتاق تخت خواب وجود دارد و همینطور در هر اتاق تلویزیون وجود دارد که به صورت کامل به کانال های ماهواره ای متصل می باشد. وعده صبحانه به صورت بوفه ای در اتاق شما سرو می شود. به صورت کلی این هتل دارای اتاق های فوق العاده شیک با طبقه های چوبی می باشد که یک محیط کلاسیک و مدرن را به وجود آورده است. امنیت بسیار بالای اتاق های این هتل یکی از دلایلی است که معمولا توریست ها این هتل را به عنوان محل اقامت خود انتخاب می کنند، هر اتاق به صورت جداگانه یک حمام خصوصی و کاملا مجهز دارد که تمامی وسایل مورد نیاز شما در آن تامین شده است.

هتل Catalonia Port

امکانات کلی هتل Catalonia Port

هتل Catalonia Port دارای امکاناتی همچون سبد مخصوص حیوانات، اتاق نگهداری حیوانات خانگی، دستگاه تنقلات و نوشیدنی، تهویه مناسب در سراسر هتل، سیستم گرمایش بسیار مناسب در اتاق ها و لابی هتل، امکان اجاره خودرو و گردش در شهر، اتاق های ضد صدا که یک خواب راحت را برای شما به ارمغان می آورد، جعبه کمک های اولیه، اتاق هایی مخصوص برای مهمانان معلول که دارای امکانات ویژه ای می باشند، استخر روباز و سربسته، سولاریوم، یک باشگاه بزرگ و مجهز بدنسازی و تناسب اندام هم برای آقایان و هم برای بانوان و بسیاری از امکانات دیگر می باشد.

هتل Catalonia Port

جاذبه های گردشگری نزدیک هتل

–          فرودگاه بین المللی بارسلون در فاصله 12 کیلومتری

–          موزه Wax بارسلون در فاصله 300 متری هتل

–          موزه هنر سانتا مونیکا در فاصله 300 متری

–          تئاتر Principal در فاصله 300 متری

–          بندر vell در فاصله 300 متری

–          فرودگاه Girona-Costa Brava در فاصله 75 کیلومتری

–          فرودگاه Reus در فاصله 90 کیلومتری

–          سوپر مارکت Boqueria در فاصله 700 متری

–          موزه پیکاسو در فاصله 700 متری

–          تئاتر Tivoli در فاصله 1300 متری

هتل Catalonia Port

نکاتی مهم درباره هتل

در هتل Catalonia Port شما اجازه سیگار کشیدن ندارید و برای این که بتوانید سیگار بکشید باید به اتاق های مخصوص سیگار مراجعه کنید، کارکنان این هتل به سه زبان انگلیسی، فرانسوی و اسپانیایی آشنا هستند که این مورد امکان برقراری راحت تر ارتباط بین مسافران و کارکنان را فراهم می کند. اتاق جلسات و دستگاه فتوکپی امکان برگزاری جلسات کاری در این هتل را برای مسافران فراهم کرده است. اگر قصد دارید که از زیباترین جاذبه های گردشگری بارسلون دیدن کنید می توانید از تجربه کارکنان هتل Catalonia Pory در این زمینه استفاده کنید. هتل Catalonia Pory بلیط بهره مندی از تخفیف را برای بازدید از برخی از جاذبه های گردشگری شهر بارسلون مانند موزه ها به شما اهدا می کند. ایستگاه مترو در فاصله تنها 500 متری هتل واقع شده است و شما می توانید به راحتی به این ایستگاه مترو دسترسی پیدا کنید و از طریق مترو به هر نقطه ای از شهر بارسلون سفر کنید.

 

 

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

  • تور لحظه آخری مشهد
  • قیمت تور گرجستان
  • نظرات کاربران