بهترین هتل های دبی
23 مرداد 1398
جاذبه گردشگری

معرفی بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

بهترین هتل های دبی برای ماه عسل کدامند؟

هتل های دبی برای ماه عسل بهترین انتخاب برای از بین بردن فشارهای عصبی قبل از عروسی می باشند. بنابراین اگر به دنبال ساحل عاشقانه، دریاچه های جالب و دیدنی و مقصد لوکس هستید ما به شما هتل های دبی را پیشنهاد می کنیم. می توان گفت یک مقصد عاشقانه برای شروع خاطرات فوق العاده است. در اینجا قصد داریم بهترین هتل های دبی برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین هتل های دبی برای ماه عسل

بهتر است بدانید که دبی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری دنیا است. این شهر زیبا و مدرن با جاذبه های بی نظیر نظر هر گردشگر را به خود جلب می کند. دبی دارای هتل های لوکس فراوانی است. اما اگر به دنبال بهترین هتل برای ماه عسل هستید در اینجا چند مورد از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل را به شما معرفی خواهیم کرد.

هتل فور سیزن ریزورت از بهترین هتل های دبی

از هتل های دبی برای ماه عسل هتل فور سیزن ریزورت دبی است که یک هتل 5 ستاره لوکس می باشد. این هتل در سال 2014 تاسیس شده است. اتاق ها و سوئیت های این هتل سبکی مدرن دارند. این هتل شامل فضای آزاد، 2 استخر برای شنا، ساحل خصوصی و آبشار زیبا می باشد. همچنین این هتل 2 میز تنیس و مسیر مخصوص پیاده روی در کنار ساحل دارد.این هتل یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل می باشد. زیرا جهت سرگرم کردن مهمانان از برنامه های ویژه استفاده می کند. فاصله این هتل تا فرودگاه بی المللی 20 کیلومتر می باشد. همچنین مرکز خرید امارات و بازار طلا در نزدیکی از این هتل قرار دارند.

هتل فور سیزن ریزورت

خدمات رفاهی هتل فور سیزن ریزورت از بهترین هتل های دبی

بهتر است بدانید که این هتل شامل 268 اتاق می باشد. این هتل از خدماتی از قبیل امکان برگزاری جلسات با استفاده از فضای 1199 متر کنفرانس، 4 اتاق جلسه، مغازه های روزنامه فروشی، مرکز تجاری 24 ساعته و پارکینگ برخوردار است. پذیرش 24 ساعته این هتل و راهنمای خدمات تور و بلیط یکی دیگر از خدمات این هتل می باشد. در فاصله زمانی 15:00 تا 24:00 می توانید جهت رزرو اتاق اقدام کنید. اما برای تحویل دادن اتاق باید تا قبل از 12 ظهر اتاق را تحویل دهید.

نظافت روزانه در این هتل انجام می شود. بهتر است بدانید که برای خدمات شست و شو مانند خشکشویی، اتوشویی، اتوکشی و خدماتی از این قبیل باید هزینه پرداخت کنید.هتل فور سیزن ریزورت دبی یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل می باشد. زیرا خدمات دیگری از قبیل روزنامه های رایگان در لابی، قهوه و چای در مناطق مشترک، خدمات تبدیل ارز، دستگاه خودپرداز بانک، سالن آرایش، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه های کپی و فکس را دارا می باشد. بهتر است بدانید که در تمام محوطه های این هتل اینترنت سیمی و وای فای به صورت رایگان قرار دارد. این هتل علاوه بر این خدمات دارای یک باغ زیبا جهت خدمات عروسی می باشد.

خدمات رفاهی هتل فور سیزن ریزورت

کارکنان هتل

کارکنان این هتل چند زبانه هستند بنابراین از هر کجای دنیا به این هتل رفته باشید مشکلی نخواهید داشت. این هتل به عنوان بهترین هتل های دبی برای ماه عسل از امکانات تفریحی فراوانی برخوردار است. از امکانات تفریحی این هتل می توان به استخر کودکان و نوجوانان، استخر در فضای باز، استخر سر پوشیده، آبگرم، جکوزی، مرکز سلامت، مرکز تناسب اندام، مبلمان فضای باز، سونا و مکان هایی برای پیک نیک اشاره کرد.بنابراین این امکانات سبب شده است این هتل جزء بهترین هتل های دبی برای ماه عسل به شمار آید. لازم به ذکر است که این هتل از تجهیزات ورزشی از قبیل بدمینتون، تنیس، ماهیگیری، زمین تنیس، قایق رانی و غواصی برخوردار می باشد.

هتل آتلانتیس پالم دبی

از دیگر هتل های دبی برای ماه عسل هتل آتلانتیس پالم دبی است. این هتل 5 ستاره می باشد و در سال 2008 تاسیس شده است. این هتل یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل می باشد. زیرا این هتل در جزیره پالم جمیرا در دبی واقع شده است و دارای یک ساحل شنی خصوصی می باشد. این هتل یک آکواریوم بزرگ دارد که شما می توانید بازی دلفین ها رادر آن تماشا کنید.تمام اتاق های این هتل با سبک فرهنگ عربی و اقیانوس آرام چیده شده است. همچنین اتاق ها دارای یک بالکن با منظره زیبا هستند. غذاهای سنتی عربی و بین المللی در رستوران های این هتل سرو می شوند. انواع نوشیدنی ها هم می توانید در کافه بنوشید. بهتر است بدانید که یکی از رستوران های این هتل به نام رستوران Nobu برنده غذاهای معروف ژاپنی شده است.

مهمانان این هتل می توانند به راحتی و به طور مستقیم به بزرگترین پارک آبی خاورمیانه دسترسی داشته باشند. همچنین به راحتی می توانند به بوتیک ها و مغازه های مهم دبی دسترسی داشته باشند. مرکز خرید بزرگ امارات در فاصله به مدت 20 دقیقه از هتل قرار دارد. باشگاه گلف امارات هم در 3 کیلومتری هتل واقع شده است. در صورتی که قصد رفتن به برج خلیفه را داشته باشید با رانندگی به مدت 25 دقیقه می توانید به این برج بروید.

[cn-suggest-posts sts=”لوکس ترین هتل های دبی” stl=”https://deltaban.com/most-luxurious-hotels-dubai/” sbs=”خرید آنلاین بلیط هواپیما” sbl=”https://deltaban.com/flights/”]

خدمات رفاهی هتل آتلانتیس پالم دبی

از امکانات این هتل می توان به اینترنت وای فای رایگان تمام محوطه های هتل و پارکینگ خودرو اشاره کرد. این هتل به صورت روزانه نظافت می شود. از دیگر خدمات این هتل می توان به خدمات حمل و نقل فرودگاه، روزنامه های رایگان در لابی، خدمات تبدیل ارز، قهوه و چای در مناطق مشترک و ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و کپی اشاره کرد.این هتل به صورت 24 ساعته مهمانان را پذیرش می کند. برای پذیرش می توانید از ساعت 15:00 تا 24:00 اقدام کنید. جهت تحویل دادن اتاق باید قبل ساعت 12 ظهر آن را تحویل بدهید. بهتر است بدانید که خدمات عروسی و سالن آرایش، دکه های روزنامه فروشی، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، دستگاه خودپرداز پانک و مراقبت از کودکان باعث شده است این هتل یکی از بهترین هتل های دبی برای ماه عسل باشد.

لازم به ذرک است که برخی امکانات مانند شست و شو و مراقبت از کودکان احتیاج به هزینه اضافی دارند. کارکنان این هتل چند زبانه می باشند. این هتل از امکانات تفریحی مانند استخر برای کودکان و نوجوانان، کلاس یوگا، استخر در فضای باز، مرکز سلامتی، مرکز تناسب اندام، آبگرم و خدمات زیبایی برخوردار است. از امکانات ورزشی این هتل می توان به اسب سواری، تجهیزات تنیس، غواصی، تنیس روی زمین و زمین گلف اشاره کرد.

هتل آتلانتیس پالم از بهترین هتل های دبی

هتل المها دیزرت ریزورت دبی

یکی از لوکس ترین و بهترین هتل های دبی برای ماه عسل هتل المها دیزرت ریزورت دبی می باشد. این هتل در سال 1999 تاسیس شده است. این هتل 5 ستاره می باشد. اگر بخواهید به مرکز شهر بروید تنها با 45 دقیقه رانندگی می توانید به مرکز شهر بروید. این هتل 42 سوئیت خصوصی دارد. حیات وحش و چشم اندازهای کویری این هتل باعت شده است که جزء بهترین هتل های دبی برای ماه عسل باشد.رستوران های این هتل مجموعه گسترده ای از غذاهای مختلف را سرو می کند. این هتل از امکانات دیکری از قبیل سالن بدنسازی، استخر بزرگ، مکان تفریحی و منطقه آرام برخوردار است.

[cn-suggest-posts sts=”آشنایی با اقامتگاه های دبی” stl=”https://deltaban.com/familiarity-dubai-resorts/” sbs=”رزرو هتل ارزان” sbl=”https://deltaban.com/hotel-reservation/”]

هتل المها دیزرت ریزورت دبی
خدمات رفاهی هتل المها دیزورت دبی

نظافت این هتل به صورت روزانه انجام می شود. خدمات شست و شو مانند اتوکشی، اتوشویی و خشکشویی البته با هزینه اضافی در این هتل ارائه می شود. دکه های روزنامه فروشی و پارکینگ خودرو این هتل به صورت رایگان در خدمت مهمانان این هتل است. همچنین این هتل از امکانات برگزاری جلسات به دلیل دارا بودن 278 متر فضای کنفرانس و 2 اتاق جلسه برخوردار می باشد. خدمات حمل و نقل، خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، مراقبت از کودکان و صبحانه با هزینه اضافی در این هتل ارائه می شود. پذیرش در این هتل 24 ساعته و از ساعت 14:00 تا 24:00 می باشد.

خدمات رفاهی هتل هتل المها دیزورت دبی

از دیگر امکانات تفریحی هتل استخر در فضای باز، آبگرم، سونا، مرکز تناسب اندام و مرکز سلامتی می باشد. اینترنت سیمی و وای فای رایگان در همه محوطه های هتل و کارکنان چند زبانه آن باعث شده است جزء بهترین هتل های دبی برای ماه عسل باشد.

برای رزرو هتل های دبی می توانید به وب سایت دلتابان مراجعه کنید..

 

 

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران