پرواز به جزایر قناری

پرواز ایران به مجمع الجزایر قناری

پرواز ایران به مجمع الجزایر قناری در حال حاضر هیچ پرواز مستقیمی به جزایر قناری وجود ندارد و برای پرواز به جزایر قناری باید از مسیر های غیر مستقیم با توقف های فرودگاهی استفاده کرد.

ایرلاین های مختلف مسیر های مختلف با انتخاب های متعددی را به مسافرانی که می خواهند به جزایر قناری سفر کنند، پیشنهاد می دهند.

پرواز به جزایر قناری

جزایر قناری مجمع الجزایری شگفت انگیز و زیبا است که در نزدیکی مراکش و در اقیانوس اطلس قرار دارد. مجمع الجزایر قناری جزئی از کشور اسپانیا به حساب می آید.

اما منطقه ای خود مختار بوده و خود دارای پایتخت است. بین مراکش و اسپانیا بر سر مالکیت این جزایر با ارزش بحث هایی وجود دارد. مجمع الجزایر قناری مقصد بسیاری از گردشگران و ماجراجویان از سراسر جهان است، اگر شما هم می خواهید به این جزایر سحر انگیز خوش آب و هوا سفری داشته باشید، با ما همراه شوید تا به بررسی مدت زمان پرواز به جزایر قناری بپردازیم.

نمایی از جزایر قناری

پرواز به جزایر قناری از ایران

متأسفانه اکنون پرواز مستقیمی از ایران به خود جزایر قناری وجود ندارد. مجمع الجزایر قناری دارای هفت جزیره اصلی است که از هیچ کدام پرواز مستقیمی به ایران برقرار نیست.

برای همین، جهت پرواز به این جزایر باید از پروازهای غیر مستقیم استفاده کرد. ایرلاین های مختلفی از ایران به جزایر قناری پرواز دارند (البته به صورت غیر مستقیم) که از آن میان می توان به ترکیش ایرلاین، ایران ایر، قطر ایر ویز، اونور ایر، لوفتانزا، مریدیانا ایرلاین، آذربایجان ایرلاینز، آسترین ایر و لاداموشن اشاره کرد. بعضی از پروازها یک توقف و برخی بیش از یک توقف در مسیر دارند.

بهترین مسیر های ممکن برای پرواز به جزایر قناری، پرواز هایی به مقصد جزیره تنریف (سانتا کروز) یا جزیره گرن کاناری (لاس پالماس) است، چرا که این دو جزیره، ترافیک هوایی بیشتری دارند، شناخته شده تر هستند و به همین دلیل هم هست که در صورت سفر به این دو مقصد، برای پرواز به جزایر قناری انتخاب های بیشتری خواهید داشت و هم با قیمت های بهتری پرواز خواهید کرد.

عکس از هواپیما در غروب آفتاب

مدت زمان پرواز ایران به مجمع الجزایر قناری

جزایر قناری در نزدیکی ساحل شمال غربی آفریقا یا جنوب کشور اسپانیا قرار دارد. فاصله جزایر قناری تا تهران در حدود ۶۳۴۴ کیلومتر است. در صورتی که پرواز مستقیم بین ایران و جزایر قناری برقرار می شد ممکن بود طول پرواز به جزایر قناری چیزی در حدود ۹ ساعت باشد اما با وجود توقف و مسیر های پروازی غیر مستقیم، مدت زمان پرواز به این جزایر افزایش می یابد.

پرواز غیر مستقیم به جزایر قناری جزیره لاس پالماس

نمایی از شهر

پرواز ایران به مجمع الجزایر قناری به تنریف

جزیره تنریف یکی دیگر از جزایر مشهور و پر تردد مجمع الجزایر قناری است که دارای دو فرودگاه یکی در جنوب و یکی در شمال جزیره تنریف است: فرودگاه لوس رودئوس و رینا سوفیا. پرواز به این جزایر از طریق فرودگاه های تنریف اسپانیا، غیر مستقیم است و توسط ایرلاین های آلیتالیا، یورو وینگز، آسترین، لوفتانزا، ترکیش ایرلاین و قطر ایر ویز انجام می گیرد.

شهرهای توقف گاهی در مسیر غیر مستقیم پرواز به جزایر قناری وین، رم، فرانکفورت، استانبول، مادرید، مسکو، بروکسل، لندن و … هستند.

به یاد داشته باشید در پرواز به جزایر قناری، هر چه توقف در مسیر و زمان آن کوتاه تر و کم تر باشد، هزینه پرواز هم گران تر خواهد شد.

پرواز های یک توقفه مثل هواپیمایی اتریش، لوفتانزا و آلیتالیا وجود دارند که با یک توقف چند ساعته ی کوتاه، ظرف حداکثر ۱۲ ساعت با آن ها می توانید به جزایر قناری برسید. پرواز های دیگری هم هستند که با سه و یا چهار توقف و حدود ۴۵ ساعت شما را به تنریف در مجمع الجزایر قناری می رسانند.

نمایی از ساحل جزیره

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران