تور کریسمس بوداپست

شرکت در تور کریسمس شهر بوداپست

تور کریسمس بوداپست

جاذبه های گردشگری بوداپست در کریسمس بسیار زیبا هستند و شما در تور کریسمس بوداپست گزینه های بسیار زیادی را برای بازدید دارید. دلتابان در این مطلب قصد داریم برخی از مهم ترین جاذبه های گردشگری بوداپست که  حتما باید از آن ها دیدن کنید را به شما معرفی کند.

بلیط هواپیما ماهان 

جشن بزرگ بوداپست

یکی از مهمترین کارهایی که در تور کریسمس بوداپست باید انجام دهید شرکت در جشن بزرگ بوداپست در ماه دسامبر می باشد، در ماه دسامبر جشن های فوق العاده ای در بوداپست برگزار می شود که مهمترین آنها در تاریخ ۳۰ دسامبر است. اکثر جشن‌ هایی که برگزار می شوند در یک فضای سربسته هستند و بیشتر جشن هایی که در فضاهای باز گرفته می شوند در فصل بهار هستند. بسیاری از توریست های جوانی که به تور کریسمس بوداپست رفتند حتما در جشن های شبانه روزی که در کنار استخرهای بوداپست برگزار می‌شود شرکت می ‌کنند.

ورزش های زمستانی در تور کریسمس بوداپست

اسکیت بازی کردن در پارک شهر در فصل زمستان و علی الخصوص در کریسمس یکی از بزرگترین سرگرمی های مردم شهر بوداپست می باشد،  اسکیت در کریسمس در شهر بوداپست سابقه ای ۱۴۰ ساله دارد که در طول سالیان دراز مسابقه های بزرگی در میدان یخی محبوب شهر برگزار می‌ شود که شما نیز در تور کریسمس بوداپست می توانید در این مسابقات شرکت کنید. میدان یخی شهر بوداپست یکی از بهترین و مهمترین جاذبه های گردشگری این شهر است که در کریسمس توریست های بسیار زیادی از آن دیدن می‌کنند و مردم محلی نیز معمولا در مسابقاتی که در آن برگزار می‌شود شرکت می‌ کنند. در طول برگزاری مسابقات اسکیت سواری شما می توانید از بازارهایی که در اطراف محل برگزاری مسابقات هستند و به مناسبت کریسمس دارای تخفیف ویژه می باشند نیز دیدن کنید.

ورزش های زمستانی

شرکت در نمایشگاه کریسمس Vorosmarty Square

زیباترین، قدیمی ترین و مشهور ترین نمایشگاه کریسمس در بوداپست این نمایشگاه است که از سال ۱۹۹۸ هر ساله در کریسمس برگزار می شود. از جمله مهمترین محل هایی که در تور کریسمس بوداپست باید از آن دیدن کنید این نمایشگاه است که در قلب شهر بوداپست قرار گرفته است. آدرس دقیق برگزاری این نمایشگاه در میدان Vorosmatry و در محله V قرار دارد و همینطور تاریخ برگزاری آن نیز از نهم نوامبر تا ۱ ژانویه می باشد. در این نمایشگاه می توانید از استخر غذا و همین طور نمایشگاه مربوط به صنایع دستی بوداپست دیدن کنید و در کنسرت های رایگانی که در آن برگزار می شود نیز شرکت کنید.

 تور کریسمس بوداپست

شرکت در فستیوال 6 فوریه 

شرکت در فستیوال ۶ فوریه بوداپست در محله یهودیان این شهر برگزار می شود که در چهار راه مرکز شهر در ناحیه ششم و هفتم واقع شده است به شما در تور کریسمس بوداپست توصیه می شود. از آن جایی که این جشن در محله یهودیان برگزار می شود آن را با نام جشنواره یهودیان نیز می شناسند. در سال های گذشته این جشن در تاریخ های مختلفی برگزار شده است، اما امسال و سال آینده در کریسمس برگزار می شود. در تور کریسمس بوداپست می توانید با شرکت در این جشنواره با آداب و فرهنگ یهودیان و آشپزی یهودیان آشنا شوید و همینطور در نمایش های تئاتر و فیلمی که در یک جشنواره برگزار می‌شود نیز شرکت کنید. با شرکت در این جشنواره می توانید اطلاعات بسیار زیادی درباره فرهنگ و هنر یهودیان مجارستانی و میراث فرهنگی آنها به دست بیاورید.

 تور کریسمس بوداپست

قدم زدن در بازار مخصوص کریسمس 

در تور کریسمس بوداپست می‌توانید با قدم زدن در بازار بزرگ این شهر شادابی و طراوتی که کریسمس به این شهر بخشیده است را به خوبی مشاهده کنید.  این بازار مهمترین مرکز خرید شهر بوداپست است که در کریسمس رنگ و روی دیگری می گیرد و به همین دلیل توصیه می شود در تور کریسمس بوداپست حتما از آن دیدن کنید. با کمی پیاده روی در این بازار می توانید بهترین محصولات شهر را مشاهده و خریداری کنید. در داخل بازار راهنمایان وجود دارند که به زبان‌های مجارستانی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی مسلط هستند که شما می توانید از آنها راهنمایی‌های لازم را بگیرید.

 تور کریسمس بوداپست

صرف شام در رستوران کروز

با رفتن به تور کریسمس بوداپست می توانید کریسمس را در کنار رودخانه دانوب و در رستوران کروز که در قلب شهر واقع شده است جشن بگیرید. در شب کریسمس این رستوران دارای برنامه های فوق العاده ویژه می باشد که معمولاً افراد سلبریتی در آن شرکت می‌کنند و در یک محیط آرام و فوق العاده  شاد کریسمس را جشن می گیرند.  اگر شما نیز علاقه به برگزاری جشن کریسمس در تور کریسمس بوداپست در یک محیط باکلاس دارید می‌توانید برای این شب در رستوران کروز جا رزرو کنید.

 

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران