زیباترین شهرهای اسپانیا

زیباترین شهر اسپانیا

 زیباترین شهرهای اسپانیا

اسپانیا به­ عنوان یک کشور اروپایی دارای تنوع فرهنگی بسیاری بوده شهرهای بسیار زیبایی در این کشور وجود دارد که برای سفر بهترین گزینه است. بارسلونا شهری مرکزی و محبوب است که هرساله افراد بسیاری جهت بازدید از جاذبه ­های دیدنی وارد این شهر می­ شوند. هریک از شهرهای اسپانیا زیبایی مختص به خود را دارد به همین دلیل نمی­ توان تنها یک شهر را به­ عنوان زیباترین شهرهای اسپانیا معرفی کرد. در ادامه برخی از شهرهای زیبای اسپانیا را نام خواهیم برد تا علاقه­ مندان بتوانند بهترین شهر را برای سفر خود انتخاب نمایند.

زیباترین شهر اسپانیا

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان  هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

 

سویا یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا

شهر سویا به ­عنوان یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا شناخته می ­شود و از آن به نام مرکز آندلس یاد می­ کنند. افراد بسیاری اعتقاد دارند که سویا زیباترین شهر اسپانیا بوده و می­ تواند با بسیاری از شهرهایبرتر جهان به رقابت بپردازد. در افسانه­ های اسپانیایی سویا توسط هرکول یکی از قهرمانان باستانی ایجاد شده و تا به­ حال توانسته برتری خود را حفظ کند.

آثار معماری و تاریخی بسیار زیبایی در این شهر وجود دارد که با قدم زدن در خیابان­ های سویا می­توان از تماشای آن­ها لذت برد. کلیسای سنت ماری یکی از زیباترین آثار تاریخی سویا به شمار می­رود و هرساله افراد بسیاری برای تماشای این کلیسای جامع وارد شهر سویا می­شوند.

زیباترین شهر اسپانیا

گرانادا از زیباترین شهرهای اسپانیا

یکی دیگر از شهرهای بزرگ اسپانیا که می­توان آن را یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا محسوب کرد شهر گرانادا است. سالیانه گردشگران و افراد بسیاری برای تحقق اهداف مختلف وارد گرانادا می ­شوند و از جاذبه ­های زیبا و دیدنی این شهر بزرگ بازدید می­ کنند. قصرالحمراء یکی از بناهای تاریخی زیبایی است که در شهر گرانادا قرار دارد و گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف به سمت خود می­ کشد. این اثر تاریخی در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده و در بین 15 بنای شگفت­ انگیز جهان قرار دارد. البته آثار تاریخی و هنری دیگری نیز در گرانادا وجود دارد که باعث شده­ اند این شهر به­ عنوان یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا شناخته شود.

زیباترین شهر اسپانیا

مادرید یکی دیگر از زیباترین شهرهای اسپانیا

اسپانیا شهرهای بزرگ و زیبایی دارد که مادرید به­ عنوان پایتخت و بزرگ­ترین شهر در این کشوراهمیت بسزایی در بخش­های اقتصادی و سیاسی اسپانیا دارد. مادرید از نظر فرهنگی نیز بسیار مورد توجه بوده و وجود آثار تاریخی و فرهنگی در این شهر موجب شده یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا نامیده شود. برخی از آثار تاریخی که در شهر مادرید وجود دارد در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده و هرساله جمعیت کثیری از گردشگران برای بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی وارد شهر مادرید می­شوند.

spain.city

بارسلونا

از دیگر شهرهای زیبایی که در اسپانیا وجود دارند می­توان به بارسلونا اشاره کرد. وجود آثار تاریخی ارزشمند و مناظر طبیعی متنوع موجب شده بارسلونا نیز به عنوان یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا معرفی شود. این شهر به­ عنوان پایتخت کاتالونیا محسوب شده و دومین شهر پرجمعیت اسپانیا شناخته می­شود. در اسپانیا شهرهای جذاب بسیاری وجود دارند که هرساله گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف به سمت خود جلب می­کنند که بارسلونا یکی از مهم­ترین این شهرها به شمار می­ رود.

کوردوبا

کوردوبا نیز در بین زیباترین شهرهای اسپانیا قرار داشته و توانسته جایگاه بسیار خوبی داشته باشد. این شهر تاریخی به اندلس معروف بوده و در گذشته­ های دور توسط امویان به­ عنوان پایتخت معرفی شده بود. کوردوبا یکی از مهم­ترین مراکز فرهنگ و تمدن اسلامی در طول تاریخ شناخته شده و وجود بناهای تاریخی و هنری ارزشمند گردشگران بسیاری را به سمت این شهر جذب می­ کند.

spain

ساراگوسا

یکی دیگر از شهرهای زیبای اسپانیا که در کنار رود ابرو واقع شده شهر ساراگوسا است. جشنواره پیلار یکی از دلایل اهمیت ساراگوسا به شمار می­ رود و علاوه ­برآن می­ توان معماری مدرن را به زیبایی هرچه ­تمام­ تر در این شهر اروپایی مشاهده کرد. این عوامل به همراه جاذبه­ های تاریخی و فرهنگی متنوع موجب شده تا ساراگوسا نیز به­ عنوان یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا معرفی شده و مورد توجه گردشگران بین ­المللی قرار بگیرد.

سالامانکا

از دیگر شهرهایی که عنوان زیباترین شهرهای اسپانیا را به خود اختصاص داده و مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته­ اند شهر سالامانکا است. این شهر از لحاظ تاریخی و فرهنگی در موقعیت بسیار مطلوبی قرار دارد و توجه کشورهای مختلف را به سمت خود جلب کرده است.

زیباترین شهرهای  اسپانیا

سانتاندر

سانتاندر نیز به­ عنوان یکی دیگر از زیباترین شهرهای اسپانیا معرفی شده و به دلیل وجود آثار تاریخی و اقامتگاه ­های زیبا موردتوجه جمعیت کثیری از افراد در کشورهای مختلف قرار گرفته است. اغلب طرفداران این شهر اروپایی افرادی هستند دارای ثروت بسیاری بوده و می ­توانند در اقامتگاه­ های تابستانی سانتاندر حضور داشته باشند. این شهر در قرن نوزده میلادی مورد توجه بسیاری از پادشاهان بوده و اشخاص مرفه اسپانیایی در قرن بیستم سانتاندر را برای اقامت و زندگی انتخاب می­کرده­ اند.

تولدو

تولدو یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا است که به نام موزه زیر آسمان باز از آن یاد می­شود. برخی از ساختمان­ های قرون وسطی در این شهر قرار گرفته ­اند و دیوارهایی ضحیم و مقاوم این شهر را از دیگر نقاط اسپانیا جدا می­کند. تولدو به­ عنوان شهری با سه فرهنگ نیز شناخته می­شود ساختمان­ های موجود در این شهر مسیحیان و مسلمانان و همچنین یهودیان را در نظر افراد زنده می­کنند. البته اقوام عرب نیز در این شهر زندگی کرده و در هنر و معماری ساختمان­های این شهر نقش بسیاری داشته ­اند.

زیباترین شهرهای  اسپانیا

کاسرس

یکی دیگر از شهرهای اسپانیا که به ­عنوان شهری تاریخی شناخته می ­شود کاسرس بوده و دارای مناطق و آثار تاریخی بسیاری است. وجود آثار تاریخی و ساختمان­هایی به جامانده از دوره­ های تاریخی گذشته موجب شده کاسرس در سال 1986 میلادی توسط میراث جهانی یونسکو به ثبت برسد. وجود این آثار تاریخی باشکوه کاسرس را به­ عنوان یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا معرفی می­ کند و فرهنگ غنی این شهر را به جهانیان یادآور می­ سازد.

سن سباستین

سن سباستین به ­عنوان یک شهر توریستی محسوب شده و جشنواره­ های بسیاری در آن برگزار می­شود. قرارگیری سن سباستین در کنار اقیانوس منظره ­ای بسیار زیبا را به نمایش گذاشته و آن را یکی از زیباترین شهرهای اسپانیا معرفی می­ کند. خیابان­ هایی که در شهر سن سباستین وجود دارند همگی جذابیت خاصی داشته و باعث می ­شوند گردشگران ساعات خوشی را در این شهر سپری کنند.

سگوویا

یکی دیگر از زیباترین شهرهای اسپانیا می­توان به سگوویا اشاره کرد. در این شهر اروپایی آثار تاریخی بسیاری به همراه قنات و کانال­های زیرزمینی وجود دارد که توسط مهندسان رومی ایجاد شده ­اند. مناظر طبیعی و زیبایی در شهر سگوویا وجود دارد که گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف به سمت این شهر اروپایی کشانده است.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

 

 

نظرات کاربران