حمل و نقل عمومی دوسلدورف

راهنمای سیستم حمل و نقل عمومی دوسلدورف

سیستم حمل و نقل شهر دوسلدورف

شهر دوسلدورف آلمان دارای یکی از بهترین سیستم های حمل و نقل عمومی در جهان می باشد. رفت و آمد در دوسلدورف از شبکه گسترده برخوردار می باشد. با سیستم حمل و نقل عمومی دوسلدورف می توانید با استفاده از اتوبوس ها، ترامواها، متروها و .. به قسمت های مختلف شهر رفت و آمد کنید. این سیستم حمل و نقل به قسمت های مختلف شهر دسترسی دارد و رفت و آمد در شهر را بسیار آسان و راحت کرده است. با ما همراه شوید تا با این سیستم  آشنا شوید.

رزرو هتل 

حمل و نقل عمومی دوسلدورف

سیستم حمل و نقل عمومی دوسلدورف

سیستم حمل و نقل عمومی گسترده دوسلدورف با استفاده از اتوبوس ها، قطارها، مترو و ترامواها و حتی تاکسی ها مسافرین را به مقصد می رسانند. فقط چند دقیقه طول می کشد تا از مترو به ایستگاه قطار اصلی شهر رسید. سیستم حمل و نقل عمومی دوسلدورف در مدت کوتاهی مسافرین را به جاذبه های گردشگری، موزه ها، رستوران ها، هتل ها و سایر قسمت های شهر می رساند. امکان استفاده این سیستم ها به وسیله کارت ها وجود دارد و بدین طریق می تواند هزینه سفر در شهر را به میزان زیادی کاهش داد. البته بیشتر کارت های سیستم حمل و نقل عمومی دوسلدورف امکان دسترسی رایگان به بعضی از موزه ها، اپراها، تئاترها و .. را به مسافرین می دهد. سیستم رفت و امد راحت، قابل دسترس و با قیمت مناسب رفت و آمد را در این شهر بسیار آسان کرده است.

سیستم حمل و نقل  دوسلدورف

 متروها در دوسلدورف

در دوسلدورف، متروها در بیشتر قسمت ها در زیر زمین حرکت می کنند و بعضی از مسیرها بر روی زمین به مسیر خود ادامه می دهند. قطارهای زیرزمینی پلکان های متحرک دارند و در بیشتر موارد قطارها در تمامی تونل های ایستگاه ها بر روی سکوها متوقف می شوند تا پیاده شدن و سوار شدن مسافرین را راحت کنند. متروها در بیشتر قسمت های شهر ایستگاه دارد و با علامت مشخص نشان داده می شود.

 متروها در دوسلدورف

اتوبوس ها در حمل و نقل عمومی دوسلدورف

شهر دوسلدورف یک سیستم اتوبوس راحت و قابل دسترسی بسیار خوبی دارد که به خوبی در تمامی نقاط شهر یافت می شود. این سیستم در بعضی از قسمت ها در مجاورت خط های تاکسی، ایستگاه های راه آهن و مترو قرار دارد و مسافرین در صورتی که نتوانند به وسیله این خطوط به مسیر خود برسند می توانند از اتوبوس ها استفاده کنند. برای رفت و آمد به وسیله اتوبوس ها در شهر دوسلدورف می توان از بلیط استفاده کرد و در صورت عدم استفاده از بلیط فرد جریمه خواهد شد. این اتوبوس ها دسترسی بسیار خوبی به فرودگاه ها نیز دارند و از طریق آنها می توان به سرعت به مرکز شهر و یا برعکس به فرودگاه رفت.

اتوبوس ها در دوسلدورف

ترامواها و تاکسی ها در حمل و نقل عمومی دوسلدورف

یکی دیگر از سیستم های حمل و نقل دوسلدورف ترامواها می باشد که به صورت دو طبقه  و یک طبقه هستند. ترامواها نیز دسترسی خوبی به تمامی نقاط شهر دارند. افراد معلول نیز به راحتی می توانند از ترامواها استفاده کنند و برای وارد شدن به این وسیله نقلیه مشکلی نخواهند داشت. این یکی از بهترین وسیله های حمل و نقل دوسلدورف برای بازدید از مناظر و چشم اندازهای مسیر حرکت می باشد.

تاکسی ها یکی از بهترین سیستم ها هستند؛ اما هزینه این سیستم کمی بالاتر است. در صورتی که برای رفت و آمد خود در شهر عجله دارید می توانید از این سیستم حمل و نقل دوسلدورف استفاده کنید و در مدت زمان بسیار کوتاهی به سایر نقاط شهر برسید.

بلیط های سیستم حمل و نقل عمومی دوسلدورف

اتوبوس ها، ترامواها، قطارها و حتی متروها با استفاده از بلیط به مسافرین خدمات رسانی می کنند. این بلیط ها را می توان از باجه های مخصوص دریافت کرد. اما اگر به باجه ها دسترسی ندارید می توانید این بلیط ها را با هزینه بیشتری از راننده های اتوبوس ها دریافت کنید.

البته در صورتی که بخواهید بدون بلیط وارد وسایل حمل و نقل دوسلدورف شوید، حتی اگر مسافر این شهر باشید، برای استفاده از سیستم حمل و نقل دوسلدورف جریمه خواهید شد و باید آن را پرداخت کنید. با خرید بلیط دوسلدورف می توانید از ورودی رایگان  بعضی از موزه ها، تئاترها و .. برخوردار شوید و از آنها بازدید کنید.

شهر دوسلدورف یکی از زیباترین شهرهای آلمان می باشد که جذابیت بسیار زیادی برای گردشگران و توریستان دارد. سایت گردشگری دلتابان بهترین اطلاعات را در زمینه رستوران ها، جاذبه ها و رزرو هتل های این شهر در سایت خود قرار داده است. با این اطلاعات می توانید  بهترین سفر را به دوسلدورف داشته باشید.

 

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران