کشور ایرلند
6 آذر 1397
ایرلند

راهنمای سفر به ایرلند

فهرست مطالب

سفر به ایرلند

ایرلند به عنوان یکی از کشورهای زیبا و جادویی در قاره اروپا شناخته می­شود که زندگی و خوش­گذارنی در آن جزو یکی از ویژگی ­های اصلی این کشور به شمار می­رود. تپه ­های سبز و قلعه و صخره ­های بلندی که در کشور ایرلند وجود دارد زیبایی منحصربفردی را به این کشور اروپایی بخشیده است. دوبلین یکی از شهرهای مهم در ایرلند بوده و دارای کافه­ های زنده ­ای است که تاریخ این کشور را برای علاقه مندان بازگو می­کند.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور لحظه آخری دبی هم میتواند پیشنهاد خوبی برای شما باشند. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور  جذاب سفر کنید.

هزینه اقامت در ایرلند

افرادی که قصد سفر به ایرلند را دارند باید نسبت به هزینه ­های سفر خود توجه داشته باشند. هزینه­ ای که برای اقامت در ایرلند باید پرداخت شود حدود 15 تا 18 دلار برای اتاق­هایی است که در خوابگاه­ ها ارائه می­شود. اقامت در اتاق ­های یک­نفره حدود 50 دلار هزینه دربردارد و افراد درصورتی که بخواهند اتاقی خصوصی و را به همراه حمام و توالت در اختیار داشته باشند باید مبلغ 45 دلار را برای هرشب اقامت بپردازند. البته اقامت در شهرهای بزرگتری همچون دوبلین نیازمند پرداخت هزینه بیشتری خواهد بود.

هزینه غذا در ایرلند

افرادی که قصد سفر به ایرلند را دارند باید نسبت به هزینه غذا نیز توجه داشته باشند. برای میل کردن غذا در کافه ­ها و فست­ فودها افراد باید مبلغی درحدود 10 دلار آمریکا را پرداخت کنند. صرف غذا در رستوران ­های معمولی به همراه نوشیدنی مستلزم پرداخت مبلغ 20 دلار است اما اگر افراد تمایل داشته باشند که مواد غذایی را خریداری کرده و خود آشپزی کنند باید مبلغ 45 دلار را در طول هفته بپردازند.

حمل­ ونقل در ایرلند

برای سفر به ایرلند آشنایی از هزینه ­های حمل­ ونقل نیز اهمیت داشته و شبکه­ های حمل­ ونقلی که در ایرلند وجود دارد موجب می­شود افراد با سرعت بیشتر و در زمان کمتری جابجا شوند. هزینه استفاده از اتوبوس در دوبلین حدود 2 دلار است که این مبلغ برای طی مسیرهای کوتاه اختصاص دارد و برای جابجایی در مسیرهای طولانی­ تر افراد باید حدود 14 دلار را پرداخت نمایند.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران