راهنمای خرید تور

در سایت دلتابان شما می‌توانید تور مورد نیاز خود را به دو صورت  پکیج‌ سفرهای خارجی و یا ترکیب بلیط هواپیما + هتل رزرو نمایید که با انتخاب یکی از گزینه ها و وارد نمودن اطلاعات مربوطه می توانید به آسانی تور مورد نظر خود را رزرو نمایید

پکیج سفرهای خارجی

پکیج سفر شامل تورهای گروهی، گشت های مهیج  و زمانبندی شده در قالب تورهای نوروزی، تابستانی، نمایشگاهی و … که  پرواز ، هتل، راهنمای تورو… را دربرمی گیرد، میباشد
جهت خرید پکیج های سفر کافیست روی قسمت تورکلیک نمایید. پس از انتخاب پکیج مورد نظر خود نسبت به رزرو تور، به صورت آنلاین اقدام نمایید.

در این مرحله اطلاعات خود را وارد نموده  و اطلاعات خود را ثبت نهایی کنید.

جهت اطمینان از ثبت صحیح، اطلاعات وارد شده را مجدد چک نمایید و وارد صفحه بانک شده و بصورت آنلاین پرداخت خود را انجام دهید.

بعد از پرداخت اینترنتی، دکمه تکمیل فرایند خرید را کلیک نموده و پس از آماده سازی بلیط توسط سایت، آن را به صورت الکترونیکی(PDF) دانلود نمایید.

بلیط هواپیما + هتل

به دلیل مشخص بودن شرایط پکیج‌ها، سرویس پرواز + هتل طراحی شده است که کلیه محدودیت‌های پکیج را حذف کرده است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید به صورت آنلاین پرواز خود را از  ایرلاین های  مختلف و محل اقامتتان را از بین هتل های موجود انتخاب کنید. 
تمامی شرایط در این قسمت مشابه قسمت رزرو آنلاین پکیج سفرهای خارجی می باشد.