8 آذر 1397
بلژیک

جاذبه­ های توریستی بلژیک

جاذبه­ های توریستی بلژیک

علیرغم مساحت کمی که کشور بلژیک دارد جاذبه­ های توریستی متعددی را در این کشور اروپایی می­توان دید. یکی از شهرهای توریستی مهمی که در کشور بلژیک وجود دارد شهر بروژ است. اغلب خیابان­های این شهر حالت قرون وسطایی خود را حفظ کرده ­اند و هرساله گردشگران بسیاری را از کشورهای مختلف به سمت بلژیک می ­کشانند. جاذبه ­های توریستی بلژیک در تمام شهرهای این کشور پراکنده شده ­اند که از سوی افراد بسیاری مورد بازدید قرار می­گیرند. در ادامه برخی از جاذبه ­های توریستی بلژیک را معرفی خواهیم کرد که موجب می­شود مسافران آگاهی بیشتری را داشته باشند.

جاذبه های توریستی بلژیک

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان  هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

برج ناقوس کلیسا از جاذبه­ های توریستی بلژیک

یکی از جاذبه ­های توریستی بلژیک که زیبایی خاصی به شهر بروژ داده برج ناقوس کلیسا است. این برج زیبا در دوران قرون وسطی بنا شده و در آن دوران به عنوان تالار اصلی شهر و مکانی جهت خرید و فروش به کار می­رفته است. درحال حاضر برج ناقوس کلیسا به­ عنوان یکی از جاذبه­ های تاریخی در شهر بروژ شناخته می­شود و حدود 366 پله پیچ ­درپیچ دارد که به گردشگران کمک می­کند پس از بالارفتن از آن­ها بتوانند منظره زیبایی از شهر را تماشا کنند.

کلیسای جامع سنت باوو

از دیگر جاذبه­ های توریستی بلژیک باید به کلیسای جامع سنت باوو اشاره کرد که نمونه­ ای مختلف از سبک­های رومانسک و گوتیک را به نمایش می­گذارد. کلیسای جامع سنت باوو در شهر خنت بلژیک قرار دارد و معماری مذهبی موجود در این کشور را به نمایش می­گذارد. این کلیسای باشکوه دارای پنجره ­های رنگارنگی است که بیش از هرچیز دیگری مورد توجه گردشگران قرار می­گیرد و موجب تزئین آثار هنری موجود در داخل کلیسا نیز شده است.

جبه ه­ی فلاندر

ازآنجایی که بلژیک در جنگ جهانی اول شرکت داشته باعث شده به ­عنوان یک موزه زنده شناخته شود. برخی از مسافرانی که بلژیک را به­ عنوان مقصد سفر خود انتخاب می­کنند با هدف بازدید از موزه­ های جنگی این کار را انجام می­ دهند. جبهه فلاندر یکی از جاذبه ­های توریستی بلژیک به شمار می­ رود که علاوه ­بر آثار تاریخی و جنگی متعدد مقبره هزاران سرباز را نیز در خود جای داده است. افرادی که نسبت به تاریخ علاقه­ مند هستند به کشور بلژیک سفر می­ کنند تا بتوانند از نزدیک با تاریخ این کشور اروپایی آشنا شوند.

قلعه گراون استین

از دیگر جاذبه­ های توریستی بلژیک باید به قلعه گراون استین اشاره کرد که محل قرارگیری آن در شهر خنت است و قلعه ­ای باشکوه را در معرض دید عموم گردشگران و بازدیدکنندگان قرار می­ دهد. قلعه گراون استین به­ عنوان یکی از قلعه­ های خندق­داری معرفی می­شود که در اروپا واقع شده و می­تواند تاریخ بلژیک به ویژه شهر خنت را بازگو کند.  قلعه گراون استین دارای دیوارهای بلندی است که ضخامت زیادی دارند و در بخش قدیمی شهر خنت واقع شده است.

در بخش داخلی قلعه گراون استین تالارها و اتاق­ های متعددی وجود دارد که طاق ­های بلند و زیبایی را به نمایش می­گذارند. در این قلعه نمایشگاه ­های بسیاری نیز برگزار می­شود که با نشان دادن سبک زندگی در قرون وسطی موجب آشنایی گردشگران و بازدیدکنندگان با این دوران تاریخی می­گردند. از دیگر جاذبه ­های توریستی بلژیک می­توان به کلیسای خون مقدس، دره موز، میدان گرند پلاس،شهر قدیم مون، کلیسای سنت پیتر، شهر قدیم مشلان و….. اشاره کرد.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران