بهترین هتل های کشور فرانسه
1 مهر 1397
فرانسه

بهترین هتل های فرانسه

با بهترین هتل های فرانسه آشنا شوید 

یکی از مهم ترین نکات در سفر، یافتن یک محل اقامت مناسب می باشد. ما در این مقاله می خواهیم بهترین هتل های فرانسه را که از جمله پیشرفته ترین و لوکس ترین هتل های فرانسه  می باشند، به شما معرفی کنیم.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور ترکیه ارزان و  تور ارمنستان ارزان  هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های جذاب سفر کنید.

اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که می خواهید در سفر های خود در رفاه کامل باشید و یک سفر راحت و لوکس را تجربه کنید، بهتر است ادامه این مقاله را نیز مطالعه کنید. ما در این جا می خواهیم شما را با لوکس ترین و بهترین هتل های فرانسه آشنا کنیم. اغلب هتل های 5 ستاره و با کیفیت فرانسه معمولاً در شهر پاریس قرار دارند، که این امری بدیهی است. از جمله بهترین هتل های فرانسه می توان به هتل ریتز پاریس، هتل ناپلئون، هتل رجینا، هتل بیو ریویج نیس، هتل لی بریستول، هتل لی موریس پاریس، هتل شانگری لا و … اشاره کرد.

اما در ادامه قصد داریم تا درباره هر یک از بهترین هتل های کشور فرانسه بیشتر صحبت کرده و شما را با خدمات رفاهی و امکانات هتل های فرانسه آشنا کنیم. اگر می خواهید با بهترین هتل های فرانسه نیز آشنا شوید ما را همچنان دنبال کنید.

 

هتل ریتز پاریس

هتل ریتز یکی از معروف ترین و بهترین هتل های پاریس است. موقعیت جغرافیایی هتل بسیار عالی بوده و در مرکز شهر واقع شده است. یکی از نکات مهم برای مسافران، نزدیکی هتل به جاذبه های گردشگری شهر است. خوشبختانه هتل ریتز فاصله بسیار نزدیکی با برخی از جاذبه های گردشگری نظیر باغ توئیلری، اپرای فرانسه، موزه اورسی و … دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه نیز چیزی در حدود 15 کیلومتر می باشد.

از آنجایی که این هتل جز هتل های 5 ستاره پاریس محسوب می شود و از جمله بهترین هتل های فرانسه است، دارای امکانات رفاهی بسیار خوبی نظیر چندین رستوران، سالن ورزشی و باشگاه بدنسازی، استخر شنا، سالن ماساژ، سالن کنفرانس و پارکینگ اختصاصی می باشد. همچنین کیفیت اتاق های هتل و خدمات و امکانات آن بسیار خوب و در حد هتل های لوکس جهان می باشد. به شما این اطمینان را می دهیم که در هتل ریتز می توانید اوقات بسیار آرام و خوشی را سپری کنید.

 

بهترین هتل های فرانسه

 

هتل ناپلئون پاریس

یکی دیگر از بهترین هتل های فرانسه، هتل ناپلئون پاریس می باشد. این هتل نیز از جمله هتل های 5 ستاره شهر پاریس است و به مانند هتل ریتز موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد، تا جایی که می توان گفت کمتر از 500 متر با خیابان شانزه لیزه و طاق پیروزی مشهور فاصله دارد. طراحی دکوراسیون داخلی هتل بسیار شیک و چشم نواز است و از پیشرفته ترین و لوکس ترین امکانات جهت تجهیز اتاق ها و دیگر بخش های هتل استفاده شده است.

اتاق های هتل تمامی امکانات لازم برای یک هتل 5 ستاره را دارا می باشد. اتاق های دارای اینترنت وای فای، تلویزیون فلت، گاوصندوق، حمام اختصاصی، سیستم تهویه و … می باشد. امکانات هتل نیز شامل سالن ورزشی، اتاق خانواده، اتاق ماه عسل، پذیرش 24 ساعته، نظافت 24 ساعته، خدمات خشکشویی، صرافی، رستوران و … است. تعداد کل اتاق های این هتل نیز 102 اتاق است که تنوع زیادی نیز دارد. در هر صورت می توان گفت هتل ناپلئون از جمله بهترین هتل های کشور فرانسه است که تمام آن چه که یک هتل پیشرفته باید داشته باشد را دارا می باشد.

 

بهترین هتل های کشور فرانسه

 

هتل بیو ریویج شهر نیس  

اما از این ها گذشته باید از پاریس خارج شویم و به دیگر شهر پربازدید فرانسه یعنی شهر نیس برویم. معمولاً بیشتر هتل های معروف و بهترین هتل های فرانسه در شهر پاریس واقع شده اند؛ اما در نیس نیز شما می توانید هتل مناسب و با کیفیتی برای اقامت تان انتخاب کنید و ما به شما هتل بیو ریویج را پیشنهاد می دهیم. این هتل از جمله هتل های 4 ستاره شهر نیس می باشد که دست کمی از هتل های 5 ستاره پاریس ندارد.

این هتل شامل 118 اتاق می باشد. کارکنان هتل به 6 زبان دنیا مسلط هستند و به راحتی شما را راهنمایی می کنند. این هتل در کنار سواحل نیس واقع شده و شما می توانید به موج سواری، شنا و دیگر ورزش های آبی بپردازید. هتل دارای یک رستوران بزرگ نیز هست. به طور کلی این هتل نیز از جمله بهترین هتل های کشور فرانسه است که در شهر نیس واقع شده است.

 

بهترین هتل های کشور فرانسه

 

هتل رجینا پاریس

دیگر هتلی که قصد معرفی آن را داریم، هتل رجینا می باشد. این هتل نیز از بهترین هتل های فرانسه بوده که در نزدیکی موزه لوور و باغ توئیلری قرار دارد. همچنین شما با اقامت در این هتل در مدت زمان بسیار کوتاهی و با قدم زدن در خیابان های پاریس می توانید به موزه اورسی و خیابان شانزه لیزه دسترسی داشته باشید. یکی از جلوه های ویژه این هتل منظره بسیار زیبایی از شهر است که از پنجره برخی اتاق های هتل قابل رویت می باشد. امکانات رفاهی این هتل نیز به مانند دیگر هتل های 5 ستاره و بهترین هتل های کشور فرانسه می باشد.

قیمت هتل های فرانسه بسیار متنوع بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد. هتل های فرانسه از نظر قیمت و کیفیت خدمات و امکانات درجه بندی های مختلفی دارند. امروز می خواهیم به بررسی هتل های فرانسه از نظر قیمت اقامت در آن ها بپردازیم.

بهترین هتل های کشور فرانسه

 

بررسی قیمت هتل های فرانسه 

معمولا یکی از ملاک های اصلی در انتخاب یک هتل در سفر به فرانسه و یا هر کشور دیگری، قیمت هتل های آن کشور است. برخی افراد تمایل دارند، تا با کمترین هزینه ممکن، یک سفر خوش و دلپذیر و در عین حال ساده را تجربه کنند و به همین خاطر اغلب در جستجوی ارزان ترین هتل های فرانسه هستند. اما عده دیگر تمایل دارند، تا یک سفر راحت، لوکس و لاکچری داشته باشند و از تمامی امکانات موجود استفاده کنند.

این افراد همواره به دنبال پیدا کردن بهترین هتل های فرانسه هستند و می توان گفت بهترین هتل های کشور فرانسه برایشان آنچنان مهم نیست. اما در این بین افرادی نیز هستند که به دنبال یک سفر نرمال و با امکانات نسبتا خوب هستند. بهترین گزینه برای این افراد هتل های با درجه کیفیت معمولی است.

 

ارزان ترین هتل های فرانسه

همان طور که گفتیم قیمت هتل های فرانسه برای برخی افراد بسیار مهم است و سعی دارند تا ارزان ترین اقامتگاه ها را برای سفر به فرانسه بیابند. ما به این افراد اقامت در هتل های 3 ستاره و یا سوئیت ها را پیشنهاد می کنیم. قیمت هتل های فرانسه که از نظر درجه، پایین ترین رتبه را دارند، به تبع ارزان تر بوده و برای این افراد مناسب تر است.

از جمله هتل های 3 ستاره فرانسه می توانیم به هتل گونود در شهر نیس، گرند هتل فرانسی، Elysees Ceramic، هتل آیبیس برج ایفل، هتل آیبیس ایتالی تولبیاک پاریس، هتل یورپ ساینت سورین نتردام، هتل فلورید تویل، آداگیو برسی پاریس، هتل گراند دی پاریس و هتل رزیدنس فچ پاریس اشاره کرد.

 

امکانات هتل های 3 ستاره:

امکانات این هتل ها شامل تلفن، تلویزیون، اتاق مخصوص سیگار، نظافت 24 ساعته، بوفه، سیستم گرمایشی، کمد، میز مطالعه، انبار چمدان، خدمات چاپ و فکس، کارکنان چند زبانه نیز می باشد که با توجه به قیمت پرداختی مسافران از سفر و اقامت خود در این هتل ها راضی می شوند.

 

hotel

 

هتل های فرانسه با قیمت عادی

برای افرادی که می خواهند یک سفر عادی و بدون دردسر با امکانات نسبی داشته باشند، هتل های 4 ستاره گزینه بسیار خوبی برای آن ها است. قیمت هتل های فرانسه بر این اساس نیز مناسب است.

از جمله معروف ترین هتل های 4 ستاره فرانسه می توان به هتل نوتل پرت در لینس، هتل پارک اند سوئیتز پرستیگ گراند بیبلیتک، هتل الیسیس رجنسیا، هتل هیلتون آرک دی تریمف، هتل کلاریدگ، هتل رنسانس، هتل لیزه رگانسیا و غیره اشاره کرد.

 

امکانات هتل های 4 ستاره:

امکانات این هتل ها شامل رستوران، بوفه، سالن ورزشی، نظافت 24 ساعته، کارکنان چند زبانه، سالن کنفرانس، پارکینگ، صرافی، سالن زیبایی، حمام اختصاصی، تلویزیون، وای فای، ماهواره، ترانسفر فرودگاهی، گاوصندوق، مینی بار، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، آسانسور، اتاق مخصوص سیگار، خدمات چاپ و فکس، انبار چمدان ها و بسیاری امکانات دیگر می باشد.

 

قیمت هتل های فرانسه

 

گران ترین هتل های فرانسه

همانطور که می دانید هتل های 5 ستاره گران ترین هتل های فرانسه هستند. قیمت هتل های فرانسه برای هتل های 5 ستاره بسیار بیشتر بوده و اگر می خواهید یک سفر لوکس و با کاملترین امکانات داشته باشید، پیشنهاد می کنیم، اقامت در این هتل ها را انتخاب کنید. هتل های 5 ستاره فرانسه شامل هتل شانگری لا، هتل جورجیا وی، هتل لونیسکی، هتل پلازا آتن، هتل پنینسولا، هتل ریتز پاریس، هتل ناپلئون، هتل Masion Souquet و … است. شما با رزرو اتاق در هتل های 5 ستاره می توانید از تمامی امکانات رفاهی موجود استفاده کرده و سفری ایده آل و لوکس را تجربه کنید.

|قیمت هتل های فرانسه

 

عوامل تاثیرگذار در قیمت هتل های فرانسه

عوامل مختلفی هستند که در قیمت هتل های فرانسه و دیگر هتل های جهان می توانند اثر بگذارند. از جمله مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت هتل های فرانسه می توان به موقعیت قرارگیری هتل و سطح دسترسی به مناطق مهم شهر اشاره کرد. معمولا هتل هایی که در بخش مرکزی شهر یا نزدیک به جاذبه های گردشگری هستند، قیمت بسیار بالاتری دارند؛ مخصوصا هتل هایی که به ایستگاه های اتوبوس یا مترو نزدیک تر هستند. نکته دوم سطح کیفی امکانات هتل های می باشد که تاثیر بسیار زیادی در قیمت هتل های فرانسه می گذارند.

قاعدتا هتل هایی که 5 ستاره هستند امکانات بیشتری داشته و نسبت به هتل های 3 ستاره گران تر هستند. معیارهای دیگری نیز هستند که مسافران بسیار به آن ها توجه دارند. برای مثال معمولا برای مسافران بیش از آن که درجه هتل مهم باشد، نظافت هتل و خدمات و امکانات آن اهمیت دارد و این موارد نیز می توانند در قیمت هتل های فرانسه نقش موثری داشته باشند.

|price.hotel

 

یکی از مهم ترین نگرانی های اغلب افراد در مسافرت ها، پیدا کردن یک محل اقامت مناسب می باشد. ما در این مقاله می خواهیم لیستی از معروف ترین هتل های فرانسه را ارائه نماییم. اگر کنجکاو شده اید در این باره بیشتر بدانید با ما همچنان همراه باشید.

 

لیست هتل های فرانسه 

به هر کجای دنیا که بخواهید سفر کنید، به جایی نیاز دارید که در طول مدت سفر در آنجا اقامت داشته باشید. برای سفر به فرانسه کار کمی سخت تر نیز می شود؛ چرا که این کشور یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان است و شاید پیدا کردن یک هتل خوب در فرانسه با توجه به این حجم از گردشگر کار چندان راحتی نباشد. اما به هیچ وجه نگران نباشید. ما در این جا می خواهیم بیشتر روی این موضوع تمرکز کرده و شما را با هتل های فرانسه آشنا کنیم.

اگر بخواهیم لیستی از هتل های فرانسه را ارائه کنیم باید بگوییم مشهورترین هتل های فرانسه شامل گرند هتل فرانسی، هتل فابریک پاریس، هتل لی موریس، هتل لی بریستول، شانگری لا، هتل Bradford Elysees، هتل Elysees Ceramic، هتل ریتز، هتل ناپلئون، هتل ایبیس ایتالی تلبیاک، هتل یورپ ساینت سورین نتردام، هتل رجنس، هتل فلرید تویل پاریس، هتل بلی ساینت جرماین پاریس، هتل لیلاس گامبتا، هتل الیسیس رجنسیا، هتل کلاریدگ و … می باشد. در این جا شما را با تعدادی از معروف ترین هتل های فرانسه آشنا خواهیم کرد.

گرند هتل فرانسی

گرند هتل فرانسی یکی از هتل های بسیار مناسب در فرانسه است که برای افرادی که می خواهند یک سفر ارزان و دلچسب به فرانسه داشته باشند، بسیار مناسب می باشد. این هتل 3 ستاره بوده و امکانات و کیفیت قابل قبولی دارد. اما اگر جز آن افرادی هستید که می خواهید یک سفر ایده آل با رفاه کامل داشته باشید، پیشنهاد می کنیم، به سراغ هتل های 5 ستاره یا 4 ستاره فرانسه بروید.

از جمله امکانات این هتل می توان به حمام اختصاصی، تلویزیون، اینترنت وای فای، گاوصندوق، سرویس نظافت 24 ساعته، سشوار، چای ساز، مینی بار، بالکن، تلفن، آسانسور، خشکشویی، تسلط کارکنان به چند زبان و … اشاره کرد. موقعیت قرارگیری هتل نیز به نسبت خوب است و در نزدیکی مرکز گردشگری تاریخی قرار دارد. به طور کلی می توان گفت گرند هتل فرانسی یکی از مناسب ترین هتل های فرانسه است که هر کسی توانایی رزرو اتاق در آن را دارد.

|هتل های فرانسه

هتل فابریک پاریس

به افرادی که به دنبال یک هتل با کیفیت و با امکانات نسبتا بالا هستند، توصیه می کنیم، هتل فابریک پاریس که از جمله با کیفیت ترین هتل های فرانسه می باشد را به عنوان محل اقامت خود انتخاب کنند. این هتل دارای  سالن ورزشی، سالن ماساژ، اینترنت وای فای، بلیط مناطق گردشگری مختلف، آسانسور، اتاق های خانوادگی، کتابخانه، سرویس نظافت 24 ساعته، تسلط کارکنان به چند زبان، سالن زیبایی، تلویزیون، کمد و دراور، سشوار و بسیاری امکانات دیگر می باشد. هم چنین این را نیز باید بگوییم که این هتل از جمله هتل های فرانسه است که میزان رضایتمندی مشتریان آن بسیار خوب می باشد.

|hotel.france

هتل لی موریس

اما وقت آن رسیده برویم به سراغ یکی از بهترین هتل های کشور فرانسه که از شهرت خاصی نیز برخوردار است. هتل لی موریس یکی از هتل های 5 ستاره فرانسه است که امکانات و خدمات بسیار خوبی را در حد ایده آل برای مشتریان خود ارائه می کند. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار خوب است و به بسیاری از جاذبه های گردشگری پاریس نزدیک می باشد.

از جمله امکانات هتل لی موریس می توان به سالن ورزشی، مرکز آبگرم، سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، مینی بار، رستوران، پارکینگ اختصاصی، کارکنان چندزبانه، حمام اختصاصی، تلویزیون اینترنتی، اینترنت رایگان، اتاق مخصوص افراد سیگاری، صرافی، ترانسفر هواپیمایی، مرکز تجاری، خشکشویی و بسیاری امکانات دیگر اشاره کرد.

|france

هتل لی بریستول

یکی دیگر از هتل های فرانسه که قصد معرفی آن را داریم، هتل لی بریستول می باشد. این هتل نیز از جمله بهترین هتل های فرانسه است که درجه کیفیت آن 5 می باشد. موقعیت قرارگیری هتل بسیار عالی می باشد و فاصله بسیار نزدیکی با برج ایفل و موزه لوور و البته دیگر جاذبه های گردشگری فرانسه دارد.

این هتل تمامی امکانات یک هتل 5 ستاره را دارا می باشد؛ به علاوه این که در داخل هتل یک باغ و فضای سبز زیبا نیز قرار دارد که باعث تمایز این هتل با سایر هتل های فرانسه شده است. اگر می خواهید یک سفر لوکس و با کامل ترین امکانات داشته باشید، ما پیشنهاد می کنیم هتل لی بریستول را برای اقامت خود انتخاب کنید.

|بهترین هتل های کشور فرانسه

در تور اروپا با آژانس مسافرتی دلتابان میتوانید در بهترین هتل های فرانسه اقامت کنید.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط ماهان از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران