بلیط هواپیما داخلی

چه پروازهایی در مسیرهای داخلی وجود دارد؟  
جهت اطلاع از نازلترین قیمت پروازهای داخلی در 15 روز آینده به صفحه اصلی سایت، بخش ارزان ترین بلیط هواپیما مراجعه نمایید.


نرخ جرایم استرداد ایرلاین ها به چه شکل است؟ و کم ترین نرخ جریمه استرداد متعلق به کدام ایرلاین است؟
با توجه به متغیر بودن نرخ  ایرلاین ها در کلاس های پروازی مختلف، جرایم استرداد هر کلاس نرخی متفاوت می باشد برای اطلاع از جزئیات جرایم استرداد به لینک زیر            مراجعه نمایید.
  جدول استرداد پروازهای داخلی


 کلاس نرخی پرواز به چه معناست و تفاوت بین اکونومی و بیزنس در چیست؟
کلاس نرخی پرواز به معنای نرخ های متفاوت بین صندلی های اکونومی و بیزنس می باشد که با توجه به سیاست های نرخ گذاری ایرلاین متفاوت است. در پروازهای          بیزنس کلاس خدمات متنوع و بیشتری طبق تعهدات ایرلاین به مسافر صورت می گیرد و براین اساس قیمت بیزنس از اکونومی بیشتر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان فروش تماس حاصل نمایید.


امکان تغییر تاریخ در پروازهای داخلی وجود دارد؟
بله. در صورت تقبل جریمه ای که در جدول استرداد به آن اشاره شده است، امکان پذیر می باشد. برای اطلاع از جزئیات جرایم استرداد به جدول استرداد، مراجعه نمایید.


آیا ترانسفر رایگان در پروازهای داخلی وجود دارد؟
خیر درصورت خرید بلیط هواپیما، ترانسفر رایگان وجود ندارد اما برخی از تورهای داخلی شامل خدمات رایگان ترانسفر می باشد مانند هتل پارمیدا و هتل هلیا کیش.


کدام پروازها قابلیت حمل حیوان زنده را ندارند؟
به صورت کلی هواپیماهایی که دارای سیستم تهویه هوا در قسمت بار(cargo) نمی باشند، مجاز به حمل حیوانات زنده نبوده ، جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه لطفا  با پشتیبان فروش تماس حاصل نمایید.


بهترین زمان خرید پروازهای تایم پیک (اعیاد، مناسبت ها و تعطیلات رسمی) چه تاریخی می باشد؟
با توجه به آنلاین بودن سیستم رزرواسیون، قیمت پروازها نوسان دارد اما لازم به ذکر است که نرخ های موجود در سیستم رزرواسیون آنلاین دلتابان، در تمامی ایام سال مناسب می باشند.


نحوه کنسل نمودن پروازهای داخلی برروی سیستم به چه صورت است؟
پس از مشاهده جدول جرایم استرداد و اطلاع از کلاس نرخی پرواز که در بلیط پرواز درج شده است به قسمت پیگیری و استرداد مراجعه نموده و بعد از وارد کردن شماره پیگیری (رفرنس پرواز)، ثبت درخواست خود را انجام دهید.
جهت راهنمای استرداد بلیط هواپیما برروی لینک زیر کلیک نمایید.
راهنمای استرداد بلیط هواپیما


نحوه صدور بلیط برای سنین مختلف (بزرگسال، کودک و خردسال) به چه شکل می باشد و چه سنینی شامل نرخ کودک و نوزاد می باشد؟
پس از انتخاب مسیر پروازی در سایت، در قسمت تعداد مسافر محدوده سنی مسافران خود را انتخاب کرده و نسبت بلیط خود اقدام نمایید. شایان ذکر است در پروازهای داخلی مسافر زیر 12 سال کودک، مسافر زیر 2 سال، نوزاد محسوب می گردد.


مبلغ استردادی بلیط پس از کنسلی چه زمانی به حساب مسافر برمی گردد؟
پس از کنسلی بلیط و تایید آن توسط ایرلاین، مبلغ عودتی به مسافر ظرف 24 تا 72 ساعت به حساب کارتی که از آن خرید نموده است استرداد می گردد.


آیا خرید پرواز به صورت رفت و برگشت به صرفه تر از خرید پرواز یکطرفه می باشد؟
در پروازهای داخلی، خیر. اما در پروازهای خارجی، با توجه به قوانین فروش ایرلاین این نرخ متغیر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پشتیبان فروش دلتابان تماس حاصل نمایید.


شماره پیگیری بلیط در کدام قسمت بلیط درج می گردد؟
شماره پیگیری بلیط بالای بلیط، سمت چپ و راست قرار می گیرد.


آیا می توان پروازی را به صورت موقت رزرو نمود؟
با توجه به آنلاین بودن و صدور آنی بلیط در سیستم رزرواسیون دلتابان، این امکان وجود ندارد، شایان ذکر است یکی از معایب سیستم های آفلاین، تغییر نرخ پس از رزرو نمودن و به دنبال آن نارضایتی مسافر را به همراه دارد، که ما این مشکل را در سیستم آنلاین خود مرتفع کرده ایم.


میزان بار نوزاد و بارکودک در پروازهای خارجی چه مقدار است؟
این مقدار بسته به ایرلاین مورد نظر و مسیر مورد نظر متغیر می باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با پشتیبان فروش تماس حاصل نمایید.