آشنایی با سوغاتی های فرانسه

تنوع سوغاتی‌های فرانسه بسیار زیاد است و گاهی گردشگران در خرید سوغاتی خوب، دچار مشکل می‌شوند که شاید به دلیل نبود  اطلاعات کامل در این زمینه باشد. ما امروز در سایت دلتابان قصد داریم تا شما را با مشهورترین سوغاتی‌ های کشور فرانسه و پاریس آشنا کنیم. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

با بهترین و معروف ترین سوغاتی های فرانسه آشنا شوید

همان گونه که می‌دانید فرانسه یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر گردشگران در جهان است. هر روزه گردشگران بسیاری از سراسر دنیا و به ویژه ایران، کشور فرانسه را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب می‌کنند.

فرانسه یکی از زیباترین کشور‌های اروپا است که ارزش آنرا دارد تنها برای یک بار هم که شده سفر به این کشور زیبا را تجربه کنید. البته در سفر به هر کشوری نباید خرید سوغاتی‌ هایش را فراموش کرد. سوغاتی‌ های این کشور نیز بسیار متنوع هستند که پیشنهاد می‌کنیم در سفر به فرانسه حتماً از مراکز خرید معروف پاریس دیدن کرده و سوغاتی‌ های کشور فرانسه را برای عزیزان‎‌تان تهیه کنید.

از جمله معروف ترین و جالب ترین سوغاتی های فرانسه می توان به انواع برندهای محبوب عطر و ادکلن جهانی، عروسک های دیزلی، انواع شیرینی جات، کلاه بره معروف فرانسوی، نمک دریایی، صابون های مخصوص، انواع لباس های شیک و ارزان و حتی برند و … اشاره کرد. پس توصیه می‌کنیم هم چنان با ما همراه باشید تا شما را با این سوغاتی های جذاب فرانسه بیش تر آشنا کنیم.

انواع عطر و ادکلن های برند

اگر به دنبال عطر و ادکلن هستید، تنها کشوری که نیاز شما را بر طرف خواهد کرد فرانسه است. انواع و اقسام برندهای معروف جهان که البته اکثرشان نیز مربوط به خود این کشور است، به چشم می خورند.

خرید عطر و ادکلن فرانسوی یکی از لذت بخش ترین خرید ها است و به شما اطمینان می دهیم که حتماً روز پرهیجان و پر انرژی را خواهید داشت؛ چرا که شما در حال خرید یکی از جذاب ترین و لوکس ترین سوغاتی های کشور فرانسه هستید.

مردم فرانسه که از این کار بسیار لذت می برند، پس شما نیز توصیه می کنیم حتماً در سفر به فرانسه لذت این خرید را حتما تجربه کنید و با یک هدیه لوکس عزیزان تان را خوشحال کنید.

این هدیه با دوام می‌تواند یکی از پراستفاده ترین سوغاتی های کشور فرانسه نیز محسوب شود، چیزی که در فرانسه بسیار پرکاربرد نیز است.

سوغاتی های فرانسه

عروسک های دیزلی

عروسک دیزلی یکی از جالب ترین و دوست داشتنی ترین سوغاتی های کشور فرانسه است که کودکان بسیار به آن علاقه نشان می‌دهند.

عروسک های دیزلی انواع مختلفی دارند و تنوع‌شان بسیار زیاد است. شما در هر کجای شهر، مخصوصاً در اطراف جاذبه های گردشگری معروف، نظیر برج ایفل اگر قدم بگذارید، قطعا می توانید مغازه های خرید سوغاتی های این چنینی را پیدا کنید.

پیشنهاد می کنیم در تور فرانسه و تور پاریس که توسط آژانس گردشگری دلتابان ارائه می‌شود، حتماً شرکت کرده و جلوه های دیدنی پاریس را از نگاهی نو نظاره گر شوید. ما در آژانس مسافرتی دلتابان تمامی امکانات را به کار گرفته‌ایم تا بهترین خدمات را برای شما ارائه کنیم.

در تورهای پاریس از دسته تور های اروپا  آژانس دلتابان، شما می‌توانید با کمک تورلیدر اختصاصیتان، از بهترین مراکز خرید دیدن کرده و سوغاتی های مد نظرتان را خریداری کنید.

سوغاتی های فرانسه

کلاه بره فرانسوی، شیک و جذاب

اما گذشته از این‌ها بهتر است یک سوغاتی شیک و بسیار پرکاربرد فرانسه، یعنی کلاه بره را معرفی کنیم. در قسمت‌های قبل تا حدودی با برخی از سوغاتی های فرانسه آشنا شدید؛ اما بیایید در این بخش با یکی از سوغاتی های لوکس فرانسه بیش تر آشنا شویم.

کلاه بره یکی از اصیل ترین سوغاتی ها است که خوشبختانه قیمت بسیار مناسبی نیز داشته و می‌تواند جذاب و شیک نیز باشد. اگر به فرانسه سفر می‌کنید، حتماً سری به مراکز خرید پوشاک و البسه و یا مغازه های خرید سوغاتی بزنید.

در همه جای شهر می‌توانید این سوغاتی زیبا را پیدا کنید. این کلاه در دو نوع برای آقایان و خانم‌ها موجود می‌باشد. تنوع رنگ آن نیز بسیار زیاد است و بسیار کاربردی نیز می‌باشد.

سوغاتی های فرانسه

انواع شیرینی جات ماکرون

دیگر وقت آن رسیده که کمی هم درباره معروف ترین خوراکی فرانسه نیز صحبت کنیم. در فرانسه انواع شیرینی جات طبخ می‌شود که در جهان اسم و رسم هم دارند؛ اما معروف ترین این شیرینی ها به شیرینی ماکرون مشهور است.

به جرأت می‌توان گفت شیرینی ماکرون یکی از خوشمزه ترین سوغاتی ها است. خوب اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که به سوغاتی های خوراکی علاقه مند هستید، ما به شما خرید شیرینی ماکرون را توصیه می کنیم.‌

یکی از ویژگی های شیرینی ماکرون که آن را به یکی از معروف ترین سوغاتی ها تبدیل کرده است، تنوع رنگ آن است که برای یک خوراکی شاید کم نظیر باشد.

سفر به این مکان می‌تواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید می‌توانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید. هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز، می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران