مراکز خرید تبریز
19 آذر 1397
مراکز خرید

با بزرگترین مراکز خرید تبریز آشنا شوید

آشنایی با مراکز خرید تبریز

هر شهر گردشگری دارای تعداد زیادی مراکز خرید می باشد. تبریز نیز از این قاعده مستثنی نیست شما می توانید تعداد زیادی مراکز خرید در سفر خود به تبریز ببینید. اینکه هر یک از مراکز خرید تبریز بورس چه لوازمی است، چیزی است که دلتابان آن را به شما خواهد گفت همراه ما باشید تا با هم به بررسی بهترین مراکز خرید بپردازیم.

دلتابان ارائه دهنده کلیه خدمات گردشگری اعم از تور های داخلی و خارجی آماده است تا سفر های داخلی و خارجی شما عزیزان به شما خدمت رسانی کرده و لحظات به یادماندنی برای شما رقم بزند، تور ترکیه ، تور پاتایا ، تور گرجستان ، تور ارمنستان تور های خارجی پر طرفدار و تور های مشهد و کیش از تور های داخلی محبوب برای گردشگران است ، اطلاعات تکمیلی را در لینک زیر دنبال کنید.

بازار تبریز

مهم ترین و قدیمی ترین مرکز خرید تبریز در واقع همان بازار بزرگ تبریز است. شما می توانید در سراها و بازار های مختلف آن بگردید و هم از معماری جالب و زیبا آن لذت ببرید هم هر چه که نیاز داشتید را تهیه نمایید. در بازار تبریز که جز قدیمی ترین مراکز خرید تبریز است می توانید از انواع فرش دستباف گرفته تا طلا و جواهر را پیدا کنید. در واقع این بازار قلب تپنده تبریز است که اقتصاد در آن جریان دارد. پس لازم نیست حتما جذب مراکز خرید تبریز که پر زرق برق تر هستند شوید. هر آنچه که نیاز داشته باشید در بازار تبریز موجود می باشد.

تور پاتایا

بازار تبریز

لاله پارک از مراکز خرید تبریز

از دیگر مراکز خرید تبریز می باشد که در بزرگراه پاسداران واقع شده است. در واقع این مرکز از دو بخش تشکیل شده است که یکی هتل و دیگری مرکز خرید است. هتل پنج ستاره کایا لاله پارک دهمین شعبه از هتل های زنجیره ای کایا ترکیه است.

مساحت بخش تجاری این مرکز چیزی حدود بیست و یک هزار متر مربع است و می توانید در بخش های  مختلف نظیر پوشاک، لوازم خانگی و صوتی و تصویری در این مرکز خرید پیدا کنید. در واقع لاله پارک در دسته بندی بزرگترین مراکز خرید تبریز نیز قرار می گیرد. همچنین دارای سینما، فودکورت، هایپر مارکت و شهربازی نیز می باشد.

تور مشهد با هواپیما

tabriz.city

جواهر تبریز

یکی از جالب ترین مراکز خرید تبریز از نظر معماری است که به شکل یک پل روی دو بلوار 29 بهمن و استاد شهریار ساخته شده است. در این مرکز خرید شصت مغازه به همراه رستوران، کافه، شهر بازی و هایپر مارکت نیز قرار گرفته است. اگر می خواهید به این مرکز خرید بروید ابتدا باید به آبرسان بروید و در ابتدا بلوار استاد شهریار می توانید ساختمان آن را ببینید.

برج بلور

برج بلور نیز یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید می باشد که در بیست و پنج طبقه تجاری احداث شده است. سه طبقه از کل این مجموعه به مرکز خرید و یک طبقه نیز بخش فود کورت آن می باشد. همچنین نیاز نیست نگران جای پارک خودرو خود باشید زیرا دارای سه طبقه پارکینگ نیز می باشد. همچنین در آخرین طبقه برج بلور رستوران گردان آن قرار گرفته است که رفتن به آن خالی از لطف نیست. آدرس این مجموعه نیز آبرسان، فلکه دانشگاه می باشد.

تور مشهد

برج بلور

مرکز خرید رویال یکی از مراکز خرید تبریز

رویال در واقع یک مجتمع تجاری و تفریحی است که از پر رفت و آمدترین مراکز خرید تبریز نیز می باشد. این مجموعه در پنج طبقه احداث شده است و دارای صد واحد تجاری می باشد. همچنین می توانید از شهربازی سرپوشیده آن به همراه سالن بولینگ نیز لذت ببرید. این مجموعه هر روز از ده صبح تا ده شب باز می باشد. آدرس آن نیز ضلع جنوب شرقی میدان جهاد است.

مرکز خرید اطلس

یکی دیگر از بزرگترین مراکز خرید تبریز اطلس می باشد. این مجموعه بزرگ دارای هجده طبقه می باشد. از این هجده طبقه نه طبقه بخش تجاری، پنج طبقه اداری و چهار طبقه پارکینگ می باشد. می توانید از امکانات این مرکز خرید شامل شهربازی سرپوشیده، هایپر مارکت، کافی شاپ، رستوران و فودکورت استفاده کنید. اگر می خواهید به این مرکز خرید بروید باید ابتدا به خیابان ولیعصر سپس خیابان همافر غربی بروید پس از آن به میدان اطلس می رسید و این مرکز خرید را که جزو بهترین مراکز خرید تبریز است مشاهده خواهید کرد.

tabriz.store

مرکز خرید رشدیه

این مرکز یکی دیگر از شلوغ ترین مراکز خرید می باشد. دارای دویست و پنجاه واحد تجاری است که به خاطر معماری جالب آن می توانید در میدان شهید فهمیده به آسانی آن را پیدا کنید. این مرکز در واقع بورس لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک مجلسی زنانه و زیورآلات می باشد. همچنین دارای پارکینگ با ظرفیت چهارصد خودرو به همراه رستوران و کافی شاپ نیز می باشد.

مراکز خرید تبریز

دلتابان به شما توصیه می کند که اگر قصد خرید دارید به هر یک از این مراکز خرید بسته به نوع کالایی که احتیاج دارید،سری بزنید.امیدواریم سفری خوش داشته باشید و از خرید کردن در بهترین و بزرگترین مراکز خرید تبریز لذت ببرید . به خاطر داشته باشید خرید کردن یکی از بخش های هیجان انگیز در هر سفر به شمار می رود پس از دستش ندهید.

نظرات کاربران