موزه های شهر کلن

بازدید از بهترین موزه های شهر کلن

فهرست مطالب

موزه های شهر کلن

موزه ها تاریخچه و خاطرات زیادی از گذشته ها و آثار هنری را در دل خود جای داده اند. موزه های شهر کلن در گوشه و کنار این شهر قرار دارند و مملو از تاریخ و آثار باستانی و هنری می باشند که حرف های زیادی برای گفتن درباره این شهر و مکان های دیگر دارند. آثار امپراتوری روم، محل تولید افراد مشهور، موزه های اختصاص یافته به شکلات ها و بعضی از برترین مجموعه های هنری دنیا در موزه های شهر کلن قرار دارند. جستجو در موزه های شهر کلن بیانگر شکار یک گنجینه تاریخی می باشد.

 موزه های شهر کلن

 

موزه رومانو جرمنیک Romano-Germanic

این موزه درست در کنار کلیسای جامع کلن قرار دارد. این موزه به محصولات مصنوعی زمین شناسی از 100 هزار سال قبل تاریخ منطقه راینلند و میراث رومی کلن اختصاص یافته است. این موزه بر روی تاسیسات یک ویلای رومی ساخته شده بود. 30 سال بعد در سال  1941 بعد از اینکه موزاییک از زیر خاک بیرون آورده شد موزه درهای خود را برای عموم مردم باز کرد و همه مردم توانستند از موزه بازدید کنند. در این موزه بزرگ ترین مجموعه از ظروف شیشه ای رومی، ابزارهای سنگی و صلاح هایی از عصر نوسنگی وجود دارد که این موزه را از بهترین موزه های شهر کلن کرده است.

 موزه های شهر کلن

 

موزه والراف ریچاردز Wallraf-Richartz

یکی از دیگر موزه های شهر کلن موزه Wallraf-Richartz است. در سال 1824 پروفسور دانشگاه و گردآورنده هنری فردیناند فرانز والراف مجموعه اش را به شهر کلن وقف کرد. 30 سال بعد، بازرگان کلنی سرمایه ای را برای ساخت یک موزه برای نگهداری آثار با ارزش هنری اهدا کرد و نام خود را بر روی موزه قرار داد. این موزه در سه طبقه قرار دارد که از قرون وسطی تا اوایل قرن بیستم را پوشش می دهد و هر داستان مربوط به دوران متفاوتی می باشد.

 موزه های شهر کلن

 

موزه فارینا فراگرانس Farina Fragrance

درست در مقابل موزه Wallraf-Richartz کارخانه عطر قرار دارد. رزرو برای بازدید از کارخانه 300 ساله بسیار ضروری می باشد. مبلمان ها، قطعه های هنری و چند اشیای معتبر، داستان عطر فروش ایتالیایی جان ماریا فارینا را بیان می کنند که برای اولین بار مشهورترین رایحه را در کلن خلق کرده است. بازدید کننده ها می توانند رایحه های زیادی را استشمام کنند و در مسیر خروجی از بهترین رایحه ها خرید کنند.

Cologne Chocolate

 

موزه شکلات کلن Cologne Chocolate

موزه شکلات کلن بازدید کننده زیادی دارد. این موزه به بازدیدکننده ها همه چیز را درباره خوراک مورد علاقه مان بیان می کند. این موزه تاریخچه 5 هزار ساله شکلات را بیان می کند و دانه های کاکائو را از زمان بریان شدن تا پیچیده شدن در بسته های شکلاتی را نشان می دهد. در مسیر، بازدیدکننده ها از میان گرمخانه استوایی با درختان کاکائو عبور می کنند. در اینجا می توان از پنجره های شیشه ای دستگاه ها به داخل نگاه کرد و هر مرحله تولید را تماشا کرد.

Museum

 

موزه لودویگ کلن Ludwig

موزه های شهر کلن مملو از زیبایی و جذابیت تاریخی می باشد. بعد از جنگ جهانی دوم جوزف هو بریچ مجموعه هنری مدرن خود را به شهر کلن اهدا کرد که شامل قطعه هایی از اتو دیکس، امیل نولده و مارک چاگال می شود. 30 سال بعد از این ماجرا، پیتر و ایرن لیو دونگ 350 قطعه هنری دیگر را به شهر کلن هدیه کردند. شرط این دو نفر این بود که شهر یک موزه جدید با این مجموعه ها بسازد. اهدای این افراد پایه بهترین و مهمترین موزه هنری مدرن و معاصر در اروپا شد. این موزه یکی از بهترین موزه های شهر است که یکی از اصلی مناطق بازدید برای همه توریست ها است.  در این موزه 900 اثر پیکاسو و کارهای مهم اندی وارهول، روی لیچتنستین، الکساندر و … قرار دارد.

موزه های شهر کلن بسیار زیاد و برجسته هستند که دارای آثار هنری بسیار زیادی می باشند. در میان موزه های شهر کلن نام موزه Rauten strauch-Joest، موزه Cologne Carnival، موزه German Sports And Olympic، موزه Kathe Kollwitz و … وجود دارد که دارای جاذبه های تاریخی و فرهنگی بسیار زندگی می باشد. آثار باستانی موجود در موزه های Cologne بیانگر فرهنگ های انسانی، هویت و مذهب، موسیقی های سنتی، وسایل ورزشی، لباس ها، گواهینامه ها و … می باشند. در سفر خود به این شهر حتما سری به موزه های شهر کلن بزنید.

برای آگاهی از جاذبه های گردشگری آلمان و شهرهای بزرگ و تاریخی آن می توانید وارد سایت دلتابان شوید و از مراکز خرید و جاذبه های گردشگری این مکان ها آگاه شوید و با داشتن آگاهی کامل وارد شهرهای مختلف آلمان شوید و از زیبای های آن لذت ببرید.  

 

 

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران