هتل لازونی استانبول

هتل لازونی استانبول

فهرست مطالب

هتل لازونی

هتل لازونی در شهر استانبول ترکیه قرار دارد و یکی از بهترین هتل ها برای اقامت مسافرین و گردشگران شهر می باشد. هتل لازونی استانبول بر اساس طراحی های خاص بر روی بخش های خدماتی و طراحی ساخته شده است. این هتل با موقعیت عالی خود در ساحل شاخ طلایی که یکی از بافت های تاریخی بخش اروپایی است، واقع شده است. این هتل یک موقعیت بسیار عالی دارد که بهترین مکان برای اقامت گردشگران و توریستان شهر استانبول می باشد. اگر به رزرو هتل در استانبول علاقه مند هستید این متن می تواند به انتخاب شما کمک کند.

هتل لازونی استانبول

هتل لازونی  استانبول در شاخ طلایی کنار مرکز کنگره هالیک قرار دارد. این هتل در فاصله بسیار کمی از شهر قدیمی استانبول واقع شده است و در مدت زمان ده دقیقه می توان به آنجا رسید. هتل لازونی استانبول یک موقعیت منحصر بفرد برای آنهایی دارد که می خواهند بافت تاریخی، مراکز تجاری، مراکز تفریحی و خرید شهر را کشف کنند.
این هتل دارای امکانات اقامتی و تفریحی بسیار زیادی می باشد که بهترین خدمات را برای مسافرین شهر ارائه می دهد. این هتل با موقعیت عالی خود امکان دسترسی مسافرین را به تمامی مکان ها و جاذبه ها فراهم می کند و اقامت آنها را راحت و آسان می کند.

فضای اتاق هتل لازونی استانبول

اتاق های هتل لازونی استانبول

هتل 5 ستاره لازونی دارای اتاق های مجهز و بسیار شیکی می باشد. اتاق های مهمان هتل لازونی استانبول از دکوراسیون بسیار شیکی برخوردار هستند و با مبلمان بسیار خوبی چیده شده اند. در هر یک از اتاق های این هتل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون های صفحه تخت، تخت های راحت و .. این اتاق ها را بسیار راحت و مجهز کرده است.
در اتاق های هتل گاوصندوق وجود دارد و مسافرین می توانند از حمام های مجهز و شخصی استفاده کنند. نه تنها در اتاق ها بلکه در تمامی قسمت های هتل اینترنتی رایگان وجود دارد و امکان دسترسی به آن برای تمامی مسافرین وجود دارد.

امکانات هتل لازونی استانبول

رستوران هتل

رستوران هتل لازونی استانبول بهترین غذاهای استانبولی و حتی غذاهای اروپایی را برای مسافرین سرو می کند. سرآشپز رستوران هتل بسیار با تجربه است و در سرو غذاها مهارت بسیار بالایی دارد. در هنگام صرف غذا مسافرین می توانند به موسیقی های در حال پخش گوش بدهند و در یک محیط زیبا غذاهای خود را نوش جان کنند.
یک کافه بر روی پشت بام هتل وجود دارد که در مقابل شاخ طلایی می باشد و در تمامی ساعات باز است. این کافه نوشیدنی های تازه را سرو می کند و مسافرین می توانند از بهترین نوشیدنی ها با بهترین چشم اندازها لذت ببرند. چشم انداز این کافه منحصربفرد و دیدنی می باشد.

[cn-suggest-posts sts=”لوکس ترین هتل های استانبول” stl=”https://deltaban.com/the-most-luxurious-istanbul-hotels/” sbs=”رزرو تور استانبول” sbl=”https://deltaban.com/turkey-tours/”]

 

رستوران هتل لازونی استانبول

خدمات هتل

در هتل لازونی استانبول کتابخانه وجود دارد و مسافرین می توانند از کتاب های آن استفاده کنند. استخر، سالن ورزشی، صندلی ماساژ، اتاق بخار، پارکینگ، صرافی، نگهداری چمدان، اتاق نگهداری از کودک، اتاق های عایق صدا و .. در آن وجود دارد. در این هتل اتاق های تجاری و سالن های مخصوص کنفرانس وجود دارد که مسافرین در صورت نیاز می توانند از آنها استفاده کنند.از بهترین خدمات این هتل وجود دوچرخه می باشد که به صورت رایگان در اختیار مسافرین قرار داده می شود.

کارکنان هتل لازونی

کارکنان هتل بسیار حرفه ای، مودب و مهربان هستند و در اسرع وقت به هر درخواستی پاسخ می دهند. آنها تمامی تلاش خود را برای برآورده کردن نیاز مسافرین انجام می دهند. این کارکنان به صورت 24 ساعته به مسافرین خدمات رسانی می کنند و نیازهای آنها را برطرف می کنند.

دسترسی هتل به سایر مکان ها

هتل لازونی در نزدیکی مکان های تفریحی و تاریخی شهر استانبول قرار دارد و مسافرین می توانند با استفاده از سیستم حمل و نقل عمومی به راحتی به آنها دسترسی داشته باشند. نزدیک ترین مکان ها به هتل؛ مقبره یهودی، پل شاخ طلایی، موزه کوک راحمی، مسجد کاری، مسجد سلطان ایوب و چند مکان دیگر می باشد.
در اطراف این هتل چند رستوران و کافه قرار دارد که مسافرین می توانند در هر ساعتی از روز از بهترین غذاهای آنها استفاده کنند.
هتل لازونی استانبول در فاصله 13 کیلومتری از فرودگاه آتاتورک،  28 کیلومتری فرودگاه استانبول و 35 کیلومتری بین المللی گوکن سابیها قرار دارد و مسافرین می توانند با اقامت در این هتل در هر ساعتی از شبانه روز به فرودگاه رفت و آمد کنند.

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران (2)
  • masi 2 بهمن 1397

    به نظر هتل خیلی خوبی میاد

    پاسخ دادن
  • بهزاد اسلامی 9 مهر 1398

    با سلام من به همراه خانواده در تیر 98 از دلتابان تور 5 شب هتل لازونی با پرواز ماهان را خریداری کردم هتلی بسیار لوکس وتمیز با کارکنان مودب و اموزش دیده میباشد روبروی هتل ساحلی بسیار زیبا میباشد که جهت پیاده روی صبحگاهی عالی است در کل این هتل را به همه دوستان پیشنهاد میکنم

    پاسخ دادن