اسکله تفریحی کیش
20 مهر 1397
کیش

اسکله تفریحی کیش

معرفی اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از معروفترین جاذبه های کیش می باشد. هر فردی در طول سفرش به کیش، قطعا یک بار به این اسکله معروف رفته و دریای زیبای خلیج فارس در زیر پاهایش قرار گرفته است. در این مطلب این اسکله زیبا و معروف و امکانات متنوع موجود در آن را به شما معرفی می کنیم.

 

اسکله تفریحی کیش

 

اگر به سفر های داخلی علاقمندید ، تور مشهد با هواپیما میتواند گزینه مناسبی برای شما باشد . مشهد شهری زیارتی ، سیاحتی است که سفر به آن شهر قطعا جذابیت های زیادی را به همراه خواهد داشت.

 

اسکله تفریحی کیش

اسکله تفریحی کیش یکی از جاذبه های گردشگری مهم در کیش می باشد.

این سازه زیبا حدودا نیم کیلومتر بر روی دریای نیلگون خلیج فارس ساخته شده است و گردشگران با قدم زدن بر روی آن از دریا لذت بیشتری می برند.
اسکله کیش در سال 1385 به دست تعدادی از مهندسان حاذق ایرانی ساخته شده است.

این اسکله ۴۳۷ متر طول دارد، عرض آن ۱۸ متر و بوده و مساحتش ۱۰ هزار مترمربع می باشد.
این محل در هر ساعتی از شبانه روز زیبایی خاص خودش را دارد و علاوه بر محیط دنج دارای امکانات تفریحی متعددی نیز هست.

 

اسکله تفریحی کیش

 

امکانات تفریحی اسکله کیش

اسکله کیش امکانات رفاهی و تفریحی زیادی دارد. برای مثال ماهیگیری در فصول خاصی از سال در اسکله کیش امکان پذیر است.
تفریحات آبی بسیاری در اسکله تفریحی کیش وجود دارند و شما می توانید در این منطقه به انواع تفریحات خاص آبی دسترسی داشته باشید.
اسکله تفریحی در مجاورت با مراکز مهمی ازجمله رستوران معروف توتی فروتی، بولینگ مریم، بازار ونوس، سینما ۴ بعدی، مرکز همایش های بین المللی کیش، مرکز غواصی و کلوپ تفریحات دریایی قرار داشته و همچنین کافه های زیادی در نزدیکی آن وجود دارند.
به دلیل نورپردازی های متنوعی که در این اسکله وجود دارد بازدید از آن در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است. همچنین به دلیل وجود مرجان در این مکان، آب دریا بسیار شفاف بوده و امکان مشاهده آبزیان از جمله لاک پشت های عظیم الجثه ، سفره ماهی ها و انواع پرندگان دریایی از روی اسکله وجود دارد.

 

 

امکانات اسکله تفریحی کیش

بر روی اسکله صندلی های متعددی قرار گرفته است که می توانید به سادگی ساعت ها در این مکان به استراحت بپردازید. همچنین پیاده روی در این مکان حس خوشایندی دارد که اغلب از آن تعریف می کنند.
وجود دسته های بزرگی از ماهی بر جذابیت و زیبایی این اسکله افزوده است.

اما چیزی که این جاذبه را زیباتر می کند امکان غذا دادن به ماهی ها و ماهیگیری در اسکله می باشد.
لاک پشت های دریایی بسیار زیبایی در اطراف اسکله وجود دارند و دسته های بزرگ پرنده دریایی که اطراف اسکله می باشند این اسکله را زیباتر از هر مکان دیگری می کنند.

از دیگر امکانات جالب اسکله می توان به عکاسی و سینمای ۶ بعدی اشاره کرد.
در کنار اسکله تفریحی کیش مسیر دوچرخه سواری وجود دارد و شما حتی می توانید دوچرخه ای را اجاره کرده و به سواری کردن بپردازید. کیشوندان در ساعات اولیه صبح به این مکان آمده و به ورزش صبحگاهی می پردازند.

 

اسکله تفریحی کیش

تفریحات آبی موجود در اسکله

همانطور که پیش تر اشاره کردیم اسکله کیش یکی از کامل ترین مجموعه های تفریحات آبی در کیش می باشد. بخشی از این تفریحات و ورزش های آبی عبارتند از:

  • پاراسل
  • جت اسکی
  • غواصی
  • کشتی های تفریحی
  • قایق ‌های پدالی
  • قایق های ماهیگیری
  • قایق‌ های پارویی
  • سه چرخه‌ های آبی
  • امکان غواصی زیر آب
  • قایق های کف شیشه ای
  • فلای بورد
  • ماهیگیری
    و …

موقعیت مکانی اسکله تفریحی کیش

اسکله کیش در شمال شرق جزیره، در انتهای بلوار دریا و دقیقا پشت بازار ونوس که یکی از معروف ترین بازار ها در کیش می باشد قرار گرفته است.
ممکن است شما در نزدیکی اسکله سکونت داشته باشید یا اینکه بخواهید در اطراف آن هتل رزرو کنید. معروف ترین هتل های نزدیک به اسکله تفریحی هتل بین المللی کیش، هتل شایان ،هتل مارینا پارک، هتل داریوش و هتل شایگان با منظره ای رو به دریا و در نزدیکی اسکله می باشند.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید پرواز چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل ارزان نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

برای اطلاع از قیمت تور کیش به صفحه تور کیش مراجعه کنید

برای خرید بلیط ماهان به سایت دلتابان مراجعه فرمایید.

نظرات کاربران