لذت یک اقامت آرام و دلنشین در هتل کونکورد پاریس

اگر در فکر خرید یک تور مناسب هستید، اما تردید دارید که در چه هتلی اقامت داشته باشید، ما به شما اقامت در هتل کونکورد پاریس را پیشنهاد می کنیم. برای آشنایی بیش تر با این هتل می توانید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

در صورتی که به سفر های خارجی علاقمند هستید ، تور ترکیه لحظه آخری و تور گرجستان ارزان هم میتوانند پیشنهادات خوبی برای شما باشند. این تور های پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه هستند و شما میتوانید با هزینه کمتری به این کشور های جذاب سفر کنید.

معرفی هتل کونکورد پاریس

در این جا می خواهیم به معرفی یکی از هتل های بسیار خوب و مناسب پاریس، یعنی هتل کونکورد پاریس بپردازیم. این هتل یکی از هتل های 4 ستاره این شهر است که علاوه بر کیفیت بالای خدمات و امکانات، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می باشد. این هتل در قلب شهر پاریس واقع شده و فاصله بسیار نزدیکی با مراکز گردشگری و توریستی و البته مراکز خرید دارد. از این لحاظ می توان گفت موقعیت قرار گیری این هتل بسیار عالی است.

در مجموع این هتل دارای 354 اتاق است. اگر بتوانید در اتاق های غربی این هتل اقامت داشته باشید، می توانید از منظره دیدنی برج ایفل نیز لذت ببرید. موقعیت قرارگیری هتل کونکورد و دسترسی به وسایل حمل و نقل بسیار خوب است. شما با تنها با چند دقیقه پیاده روی می توانید به ایستگاه اتوبوس و مترو برسید.

 

هتل کونکورد فرانسه

امکانات عمومی هتل 

این هتل دارای یک پارکینگ اختصاصی مجهز با ظرفیت بالا می باشد. شما می توانید از اتاق های کنفرانس نیز استفاده نمایید. این اتاق های کنفرانس برای همایش های تجاری و اداری شما در نظر گرفته شده اند. دیگر امکانات عمومی هتل شامل لابی و اتاق ملاقات می باشد. شما هم چنین می توانید صبحانه تان را در اتاق میل کنید و برای صرف ناهار یا شام به رستوران داخل هتل مراجعه کنید.

رستوران شامل منو غذاهای محلی فرانسه، غذاهای بین الملل و غذاهای دریایی می باشد. علاوه بر این ها بار و فروشگاه نیز در داخل هتل موجود است و می توانید از این امکانات نیز استفاده نمایید. در داخل هتل باشگاه بدنسازی و باغ های سرسبز نیز وجود دارد و می توانید از آن ها بهره مند شوید. سرویس رفت و برگشت به فرودگاه و سرویس حمل و نقل درون شهری از دیگر امکانات عمومی هتل کونکورد مونپارناس است.

سالن لابی هتل کونکورد

 

آدرس هتل:

40 Rue du Commandant René Mouchotte, 75014 Paris, France

شماره تماس:

+33 1 56 54 84 00

امکانات اتاق های هتل کونکورد

اتاق های هتل کونکورد از امکانات بسیار خوبی برخوردارند. همه اتاق ها دارای سیستم تهویه مناسب بوده و طراحی دکوراسیون داخلی بسیار زیبایی دارند. انواع اتاق ها شامل اتاق Classic Double Room ، Classic Twin Room ، Superior Double Room ، Deluxe Double Room ، 2 Connecting Rooms ، Two-Double Adjoining Rooms ، Single Room with Express Breakfast  و Classic Double or Twin Room  می باشد.

شما بنا به دلخواه خود می توانید در هر یک از این اتاق ها اقامت داشته باشید. بهترین نوع اتاق ها در سمت غربی ساختمان هتل کونکورد هستند که دید بسیار خوبی به برج ایفل دارند.  شما هم چنین می توانید از اینترنت وای فای رایگان و تلویزیون تخت استفاده نمایید. اتاق ها دارای گاوصندوق، میز شخصی دیگر امکانات اتاق های هتل کونکورد هستند. هم چنین شما می توانید از سشوار و حمام اختصاصی در داخل اتاقتان استفاده نمایید.

چشم انداز هتل کونکورد
نظرات کاربران