شهرهای توریستی فرانسه
2 مهر 1397
فرانسه

زیباترین شهرهای توریستی فرانسه

آشنایی با زیباترین شهر های توریستی کشور فرانسه

در اینجا می‌خواهیم به معرفی زیباترین شهرهای توریستی فرانسه بپردازیم. این شهرها در رده پر بازدیدترین شهرهای فرانسه قرار دارند. به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم در سفر به فرانسه حتماً از شهرهای گردشگری فرانسه دیدن فرمایید. برای آشنایی با این شهرها با ما همراه باشید.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان  هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید

 

شهرهای توریستی کشور فرانسه

فرانسه یک کشور کاملاً توریستی است و در بیشتر شهرهای این کشور می‌توانید جاذبه‌های گردشگری و توریستی متعددی را بیابید. ما این امکان را برای شما به وجود خواهیم آورد که از اکثر شهرهای توریستی فرانسه دیدن کنید. برای این کار شما باید تور فرانسه را خریداری نمایید. شما در پکیج تور فرانسه ضمن بازدید از مهم‌ترین شهرهای توریستی فرانسه می‌توانید از سایر خدمات و امکانات نیز بهره‌مند شوید. گذشته از این‌ها بهتر است تا با مهم‌ترین شهرهای توریستی فرانسه آشنا شویم. ازجمله پرطرفدارترین شهرهای گردشگری فرانسه می‌توان به پاریس، نیس، مارسی، کن و بوردو اشاره کرد. هرساله گردشگران بسیاری برای گشت‌وگذار در شهرهای زیبای فرانسه به این کشور سفر می‌کنند.

 

پاریس، پایتخت جذاب اروپاییان

پاریس اولین و ازجمله ریباترین شهرهای توریستی فرانسه است. دیگر کمتر کسی در جهان است که با این شهر زیبای گردشگری آشنا نباشد. پاریس علی‌رغم مرکزیت کشور فرانسه توانسته است جاذبه‌های طبیعی و توریستی فراوانی را در خود جای دهد. ازجمله مهم‌ترین و پر بازدیدترین جاذبه‌های گردشگری پاریس می‌توان به برج ایفل، موزه لوور، کلیسا نتردام، طاق پیروزی، خیابان شانزه لیزه، کلیسا قلب مقدس، باغ لوکزامبورگ، کاخ ورسای، پل الکساندر سوم، دیزنی لند پاریس، میدان کنکورد، رود سن، کشتی کروز، کاخ گارنیه، آرامگاه پانتئون و بسیاری دیگر اشاره کرد. تمامی این عجایب تاریخی و طبیعی جهان تنها دریک شهر و آن‌هم مرکز سیاسی فرانسه قرارگرفته است و به همین خاطر است که پاریس به یکی از پر بازدیدترین پایتخت‌های اروپا تبدیل شده است.

 

شهرهای توریستی فرانسه

 

نیس، جلوه تاریخ کشور فرانسه

به‌جرأت می‌توانیم بگوییم که پس از پاریس، مشهورترین شهر توریستی فرانسه، شهر نیس می‌باشد. تا حدی این شهر شهرت جهانی دارد که بسیاری افراد، تلاش خود را می‌کنند تا تور نیس را به‌طور اختصاصی تهیه کنند. این شهر تقریباً در جنوب فرانسه قرارگرفته است و آب‌وهوای مدیترانه‌ای دارد. آب‌وهوا نقش بسیار ویژه‌ای را برای نیس در جذب گردشگر ایفا کرده است. ازجمله مکان‌های دیدنی شهر نیس می‌توان به قلعه تپه، گردشگاه انگلیسی نیس، بخش قدیمی نیس، تئاتر ملی و سواحل زیبای آن اشاره کرد. به شما نیز پیشنهاد می‌کنیم برای گشت‌وگذار در سواحل نیس هم که شده، به این شهر زیبای فرانسه سفر کنید و از آب‌وهوای بسیار مطبوعش لذت ببرید.

نیس، جلوه تاریخ فرانسه

 

شهر توریستی مارسی

وقت آن رسیده که با یکی دیگر از زیباترین شهرهای توریستی فرانسه یعنی شهر معروف مارسی آشنا شوید. مارسی ازجمله شهرهای توریستی فرانسه است که فاصله بسیار اندکی با مرکز این کشور دارد و به همین دلیل رشد بسیار خوبی در تمام بخش‌ها داشته است. پیشرفت صنعت توریسم در پاریس به‌تدریج اثر خود را بر مارسی هم می‌گذارد و همین باعث می‌شود که مارسی نیز بتواند به یکی از پر بازدیدترین شهرهای توریستی فرانسه تبدیل شود. مارسی یکی از شهرهای قدیمی فرانسه نیز محسوب می‌شود و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری بسیار زیادی دارد. جاذبه‌های گردشگری مارسی شامل کاخ Palais Longchamp (شامل 2موزه هنری و طبیعت)، قلعه تاریخی شاتو، کلیسا Abbey saint Victor، کلیسا جامع نتردام دولا گارد و بسیاری مکان‌های دیدنی دیگر می‌شود.

  شهر توریستی مارسی

 

کن، شهر جشنواره‌ها

یکی دیگر از زیباترین شهرهای توریستی فرانسه، شهر کن است. این شهر را بیشتر هنرمندان به سبب جشنواره‌های هنری که در آن برگزار می‌شود، می‌شناسند. معمولاً جشنواره‌های معروف جهانی ازجمله جشنواره فیلم کن در این شهر زیبا برگزار می‌شود. اما این تنها دلیل جذب مسافر به این شهر نیست. هرچند که می‌توانیم بگوییم مهم‌ترین دلیل سفر گردشگران به کن شرکت در جشنواره‌های مختلف است، اما به‌راحتی نمی‌توانیم از سواحل دل‌چسب و دیدنی کن، آن‌هم در هنگام غروب بگذریم. به همین خاطر است که به شما توصیه می‌کنیم لذت دیدن غروب زیبای کن را از دست ندهید.

کن، شهر جشنواره‌ها

 

شهر زیبای بوردو

اما در آخر بهتر است با یکی دیگر از زیباترین شهرهای توریستی فرانسه یعنی شهر بوردو آشنا شویم. بوردو یکی از شهرهای توریستی فرانسه است که تا سالیان سال موردعنایت و توجه مسافران قرار نگرفت و کسی با زیبایی‌های آن آشنا نشد. به همین دلیل است که به بوردو شهر زیبای خفته نیز گفته می‌شود. در این شهر نیز می‌توانید جاذبه‌های گردشگری و طبیعی بسیاری پیدا کنید. ازجمله مهم‌ترین جاذبه‌های بوردو می‌توان به کاخ رو هان، کلیسا سنت میشل، گراند تئاتر بوردو، پل سنگی، کلیسا سن آندره اشاره کرد.

 

  شهر زیبای بوردو

آژانس هواپیمایی دلتابان در تور اروپا و سفر به کشور زیبای فرانسه در کنار شما عزیزان است تا لحظات به یادماندنی را ثبت کنید.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید بلیط هواپیما چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل ارزان نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران (1)
  • farnaz 7 مهر 1397

    پاریس فوق العاده زیباست به همه توصیه می کنم حتما اگر به اروپا سفر نکردند اولین مقصد سفرشون فرانسه باشه . مرسی بابت مطالب عالیتون

    پاسخ دادن