فرودگاه برنام ریور مالزی

خدمات مسافرتی فرودگاه برنام ریور مالزی

معرفی فرودگاه برنام ریور مالزی

مالزی دارای فرودگاه های بسیار زیادی می باشد که فرودگاه برنام ریور یکی از اینها است. فرودگاه برنام ریور مالزی در منطقه سلانگور واقع شده است که دارای امکانات مسافربری بسیار زیادی می باشد. این مکان به عنوان یکی از فرودگاه های خصوصی است و از جمله اولین فرودگاه های خصوصی می باشد. این مکان دارای امکانات بسیار زیادی است که خدمات خوب و عالی برای مسافرین ارائه می دهد.

بلیط ماهان 

معرفی فرودگاه

 آشنایی با این فرودگاه 

فرودگاه برنام ریور مالزی اولین فرودگاه خصوصی در کشور می باشد که در منطقه سلانگور مالزی واقع شده است. این مکان مسافتی به اندازه 221 هکتار از اراضی را پوشش می دهد و به این منظور ساخته شده است تا زیرسازی سیستم صنعتی هواپیمایی عمومی را پوشش دهد. به دلیل افزایش ترافیک های هوایی در فرودگاه سوبانگ نیاز شدیدی به استفاده از این فرودگاه برای سرعت دهی به پروازها وجود دارد. فرودگاه برنام ریور مالزی یکی از فرودگاه های معتبر و اساسی کشور می باشد که بهترین خدمات را برای حمل و نقل مسافران داخلی و حتی خارجی ارائه می دهد. این مکان توسط یک مالک خصوصی اداره می شود و فعالیت می کند.

آشنایی با فرودگاه

ترمینال فرودگاه برنام ریور مالزی

در فرودگاه برنام ریور مالزی یک ترمینال مسافربری وجود دارد که تمامی خدمات خود را در همین ترمینال برای مسافرین فراهم می کند. همانطور که می دانید ترمینال فرودگاه مکانی در فرودگاه است که به شما امکان سوار شدن و پیاده شدن از هواپیما را می دهد. در داخل ترمینال، مسافران امکان خرید بلیط و حمل و نقل چمدان های خود را دارند. در فرودگاه برنام ریور مالزی نیز مسافران می توانند از ترمینال ها برای جابجایی چمدان های خود استفاده کننده و منتظر پرواز خود بمانند. ترمینال این فرودگاه کوچک است و خدمات خوبی را برای مسافران ارائه می دهد.

فرودگاه برنام ریور مالزی

آشیانه هواپیمایی فرودگاه برنام ریور مالزی

آشیانه به محل قرار گرفتن هواپیماها گفته می شود و هواپیما بعد از پرواز در این قسمت مورد بررسی قرار می گیرند تا تمامی مشکلات آنها برطرف شود و بعد به پرواز خود ادامه می دهند. در فرودگاه برنام ریور نیز محلی برای این منظور در نظر گرفته شده است تا هواپیماها مورد بررسی قرار گیرند و نواقص فنی آنها برطرف شود. تجهیزات بسیار زیادی در آشیانه قرار دارد و در صورت نیاز از آنها استفاده می شود.

فرودگاه برنام ریور مالزی

خدمات 

از آنجایی که این یک فرودگاه خصوصی می باشد خدمات خوبی را برای مسافران ارائه می دهد. در این فرودگاه می توان شاهد وجود سالن انتظار بود که در مدت زمان انجام پرواز مسافرین می توانند در این مکان منتظر بمانند. وجود یک سالن کنفرانس کوچک، دسترسی به اینترنت، اتاق استراحت، چرخ های مخصوص جابجایی چمدان ها، سرویس های بهداشتی مجهز و تمیز از جمله خدمات خوب این فرودگاه می باشد.

مسافران می توانند از تمامی این امکانات استفاده کنند و سفری خوب و بیاد ماندنی داشته باشند. این فرودگاه در فاصله نسبتا خوبی از شهر قرار دارد و رفت و آمد شهر بسیار آسان و راحت می باشد. تاکسی های خارج فرودگاه بهترین راه برای حمل و جابجای مسافر هستند.

مالزی

مالزی کشوری در جنوب شرقی آسیا است. شهر کوالالامپور بزرگترین شهر مالزی و همچنین پایتخت آن می باشد. این کشور دارای جمعیتی بیش از 30.000.000 نفر می باشد که در کل جهان از لحاظ جمعیت رتبه 44 را دارد. کشور مالزی بهترین اقتصاد در آسیا را دارد. این اقتصاد بوسیله منابع طبیعی تغذیه می شود. البته این کشور در بخش های علمی، توریستی و تبلیغاتی نیز پیشرفت های زیادی داشته است. خدمات سلامتی این کشور نیز خوب و پیشرفته می باشد و دانش آموزان و افراد ناتوان خدمات رایگان پزشکی دریافت می کنند.

پیشرفت های اخیر این کشور میلیون ها مهاجر را از سراسر آسیا به سوی خود جذب کرده است و بیشتر این مهاجرین بی سواد هستند. در این کشور فرودگاه های زیادی ساخته شده است که خدمات مسافربری خوبی را برای مسافرین ارائه می دهند. در میان این فرودگاه ها، فرودگاه برنام ریور مالزی نیز یک مکان خصوصی می باشد که جایگاه خاصی در کشور دارد.

اگر به دنبال راهی برای افزایش اطلاعات توریستی خود درباره کشورهای مختلف هستید، می توانید سری به سایت گردشگری دلتابان بزنید و از اطلاعات گردشگری موجود در این سایت استفاده کنید. سایت گردشگری دلتابان اطلاعات زیادی را درباره مکان ها و جاذبه های توریستی کشورهای مختلف در سایت خود قرار داده است.

 

 

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران