ورشو لهستان

آشنایی با جاذبه های گردشگری ورشو لهستان

آشنایی با ورشو لهستان

جاذبه های گردشگری ورشو لهستان مکان هایی بسیار زیبا هستند که به هیچ وجه در سفر به شهر ورشو لهستان نباید بازدید از آنها را از دست بدهید. دلتابان در این مطلب برخی از جاذبه های گردشگری ورشو را به شما معرفی می کند تا با آشنایی بیشتر با این جاذبه های گردشگری بتوانید سفر لذت بخشی را به این شهر داشته باشید.

 خرید بلیط ماهان

ساختمان علم و فرهنگ در ورشو لهستان

قصر علم و فرهنگ یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری ورشو لهستان می باشد که در سال ۱۹۵۵ میلادی ساخته شده است. بسیاری از مردم محلی شهر  این جاذبه گردشگری  را هدیه مردم شوروی به ملت این کشور می‌ دانند که توسط یوسف استالین ساخته شده است، این قصر را می توان نمادی از شهر دانست که این شهر بیشتر شهرت خود را به این قصر مدیون است. درون قصر علم و فرهنگ یک سینما، استخر شنا، 4 موزه مختلف، 4 سالن تئاتر، 4 دانشگاه و همینطور کافه های متعددی واقع شده است که بازدید کنندگان می ‌توانند از هر یک از این مکان ها دیدن کنند.

ساختمان علم و فرهنگ

شهر قدیمی ورشو

در لیست تاریخی آثار جهانی یونسکو آمده است که بعد از جنگ جهانی دوم شهر قدیم ورشو لهستان به صورت کامل بازسازی شد و تمامی نقاشی هایی که در قرن هجدهم میلادی در آن کشیده شده بود نیز به صورت کامل حفظ شد. این منطقه را می توان قلب شهر ورشو لهستان دانست که در اطراف آن بازارها و رستوران های متعددی واقع شده است که در هنگام بازدید از آن می توانید در این کافه ها و رستوران ها استراحت کنید و از مراکز خرید آن خرید نمایید.  در سمت دیگر این منطقه کلیسای Barbican قرار گرفته است که می توانید از آن نیز دیدن کنید.

شهر قدیمی ورشو

موزه قیام ورشو لهستان

یکی از جاذبه های گردشگری پربازدید شهر ورشو لهستان این موزه می باشد که در شصتمین سالگرد قیام لهستان ساخته شده است، در این موزه می توانید از نمایشگاه چندرسانه ای که دارای صوت ها و تصاویر بسیار جالبی می باشد دیدن کنید و مبارزات روزمره مردم شهر ورشو لهستان را به صورت جزئی مشاهده کنید. درون این موزه یک بمب افکن b-24j Liberator قرار گرفته است که یکی از اصلی ترین جاذبه های این موزه به شمار می آید. در سینمایی که درون این موزه واقع شده است می توانید فیلم های سه بعدی مشاهده کنید. در نزدیکی این موزه پارک بزرگ آزادی ورشو قرار گرفته است که می توانید از آن نیز دیدن کنید.

موزه قیام

قلعه سلطنتی

این قلعه قبلا محل اقامت خانواده سلطنتی در کشور لهستان بوده است و امروزه یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری شهر ورشو لهستان به شمار می آید. در حال حاضر درون این قلعه یک موزه قرار دارد که می توانید از آن دیدن کنید، درون این موزه آثار هنری بسیار زیادی وجود دارد که بیشتر آنها به صورت بازخرید شده هستند.

قلعه سلطنتی

موزه بزرگ شهر ورشو لهستان

این موزه که یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری شهر ورشو لهستان به شمار می آید در منطقه قدیمی شهر ورشو لهستان قرار گرفته است، این موزه در سال 2017 تاسیس شده است و دارای 11 ساختمان مجزا از هم است. درون این موزه نمایشگاه های موقت و ثابت بسیار زیادی برگزار می شود که در هر زمانی می توانید از آنها دیدن کنید. اگر قصد آشنایی با تاریخ شهر ورشو را دارید بهترین مکان برای بازدید موزه بزرگ شهر است چرا که تاریخ این شهر به خوبی در این موزه به نمایش گذاشته شده است.

موزه بزرگ شهر ورشو

موزه ملی لهستان

اگر علاقه مند هستید که با هنرهای کشور لهستان آشنا شوید بهترین مکان برای بازدید در شهر ورشو لهستان موزه ملی لهستان می باشد، در این موزه گالری های مختلفی قرار دارد که هر یک از این گالری ها به معرفی یکی از هنرهای لهستانی پرداخته است. از جمله آثار بسیار معروفی که در این موزه قرار دارد می‌توان به آثار هنرمندانی همچون جان ماتیکو و یوزف چلموانسکی اشاره کرد. یکی از مهمترین دلایل محبوبیت این موزه در میان گردشگرانی که وارد این شهر می شوند این است که نمایشگاه های موقت بسیار زیادی در آن برگزار می شود که در هر زمانی از سال می توانید از یکی از این نمایشگاه ها دیدن کنید.

ورشو لهستان

مرکز علمی Copernicus

این مرکز علمی در نوامبر سال 2010 میلادی ساخته شده است و یکی از مدرن ترین مراکز قاره اروپا می باشد، یکی از مهمترین اهداف ساخت این نمایشگاه کمک به شناخت جهان و پیش بردن مباحث علمی روز دنیا می باشد. دیدن این مرکز نیز در سفر به این شهر، خالی از لطف نخواهد بود

 

جهت بازدید برترین خدمات دلتابان به لینکهای زیر مراجعه نمایید:

نظرات کاربران