پارک آبی
14 فروردین 1397

پارک آبی سان‌ وِی

 

پارک آبی سان‌ وی ، پارک آبی دوست داشتنی شهر کوالالامپور است. این پارک به دلیل محیط بسیار سرسبز و طبیعت زیبا و ساحل های شنی (یکی از زیباترین ساحل های ساخته شده به دست انسان) ، هرساله گردشگران فراوانی را از سراسر دنیا به سمت خود جذب می کند. سان‌وِی مرکز خرید زیبایی دارد که به سبک معماری مصری ساخته شده است. در آن، زمینی نیز برای پاتیناژ وجود دارد.

موج سواری روی آب یکی از اصلی ترین جاذبه های پارک آبی سان وی کوالالامپور است. ترن هوایی های هیجان انگیز، پل معلق که ۴۲۸ متر ارتفاع دارد، باغ وحش تقریبا بزرگی که دقیقا حس حیات وحش را به بازدیدکننده ها منتقل می کند و پیاده روی در ساحل نیز از دیگر جذابیت های پارک آبی هستند. پارک آبی سان‌ وی که در بیرون شهر کوالالامپور است مجموعه ای از یک شهر بازی،دنیای آب و باغ وحش است.مجموعه ای بسیار بزرگ و دیدنی با امکانات متنوع برای یک روز تعطیل.

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان  هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید آنلاین بلیط پرواز خارجی از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو آنلاین هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

 

تفریحات پارک آبی سان‌ وی

در دنیای آب این مجموعه استخر های بازی و شنای کودکان و بزرگسالان، استخر موج، رودخانه خروشان و سرسره های بزرگ و متنوع آبی طراحی و اجرا شده است.ایجاد  دو برج قلعه مانند در دو سوی این پارک و ارتباط این دو برج با یک پل کابلی(طناب) و با کف چوبی آنهم در ارتفاع بسیار بالا و عبور از روی آن توسط افراد واقعا زیبا و دیدنی بود.ارتفاعی که زیر پای خود دریاچه های بزرگ و استخر های شنا و افراد مشغول تفریح در آن را میتوان دید.

و بدین طریق از روی پل چوبی کم عرضی (حدود یک متر) طولی حدود 2 کیلومتر را در ارتفاع بالا می توان طی کرد.سر خوردن از سرسر ه های آبی (با تیوپ و یا بدون تیوپ) گردش در یک مسیر آرام آبی بر روی تیوپ بادی و گذز از زیر تونلها و آبشار های مصنوعی ساخته شده از دیگر زیبایی های این مجموعه است.

در این مجموعه زنان و مردانی با لباسهای سرخپوستی و با نیزه ای در دست و صورت های رنگی با مردم عکس می گرفتند.در قسمتی دیگریک سطل بزرگ در ارتفاع وجود داشت که به مرور از آب پر می شد و بر روی افرادی که زیر آن لحظه شماری ریختن آب را می کردند،واژگون می شد. و سپس فریاد شادی آنها از ریختن این آب به هوا بر می خواست.شهر بازی از دیگر قسمت های این مجموعه بزرگ است.بازیهای بزرگ و هیجان انگیزی که واقعا انسان حتی از دیدن آنها وحشت می کند چه رسد به سوار شدن در آنها.موزه انواع سنگها و باغ وحش از دیگر سرگرمی های آن است.

در تور مالزی با آژانس دلتابان چنانچه علاقه مند به تفریحات آبی هستید پارک آبی سان وی یکی از بهترین گزینه ها می باشد.

نظرات کاربران