رستوران های ساموئی
8 فروردین 1397

رستوران های ساموئی

ترکیب مجللی از غذا،موزیک ورقص تماشایی سامبای برزیلی را در این رستوران می توان تجربه کرد.در این رستوران شیک و بزرگ، تنوع زیادی از گوشت مرغ و گاو و بره،ماهی و غذاهای دریایی در اجاق بزرگ شیشه ای دواری به صورت زغالی کباب آماده و سرو می شود.

گارسن های رستوران کبابها را به صورت مستقیم با بریدن آنها از سیخهای استیل بر روی میز شما ارائه می دهند و در حالی که رقصنده های برزیلی اهل سائو پائلو،با لباسهای با شکوه خود و انواع رقصهای سالسا و سامبا، انرژی و تنوع رنگ کارناوالهای ریو دوژانیرورا برای ایجاد کردن شبی به یاد ماندنی برای شما محیا می کنند. رستوران زیکو با ارائه سرویس دوستانه و کارآمد، غذای خوب و تفریحات در سطح بالای بین المللی و محیطی آرام را در جزیره به وجود آورده است. فضا وطعم غذای منحصر به فرد آمریکای لاتین را در جزیره ساموئی تجربه کنید. 

در صورتی که به سفر به کشورهای آسیایی علاقمند هستید ، تور گرجستان  هم میتوانند پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این تور پر طرفدار ، از نظر مالی نیز بسیار به صرفه است.

برای مشاهده قیمت تور گرجستان نیز می توانید به سایت دلتابان مراجعه کنید.

 

رستوران 9GEM یا 9 جواهر

رستوران کنار استخر، و لابی آلفونسو به همراه ایده ای بی نظیر در دکوراسیون داخلی لوکس، محصور با فضای سبز و دید کامل بر ساحل و دریاچه چاونگ با منویی کامل از کوکتل های استثنائی و غذاهای خوشمزه آماده تحریک حس چشایی شما می باشد. آدرس:خیابان اصلی جزیره بعد از بیگ سی شماره

 

رستوران منظره شالیزار THE FARMER RICE VIEW

تجربه نشستن در شب کنار شالیزار و صرف شام یکی از بهترین تجربه های زندگیست.آرامش ریشه در طبیعت دارد و در واقع قسمتی از آن است .پس تجربه آرامش بی تکرار را در رستوران فارمر بدست آورید. 
آدرس:خیابان اصلی جزیره ساحل م ا نم شماره

 

بار رستوران THE CLIFF ، از رستوران های ساموئی

در آماده سازی و افتتاح رستورانCLIFF،مسئولین رستوران به کشورهای پرتغال،اسپانیا و ایتالیا سفر کردند تا مناسبترین ترکیبات گیاهی،ادویه جات،روغن های زیتون و روشهای تهیه را برای طبخ غذاهایی که واقعاً فراموش نشدنی و بی نظیر در ساموئی باشند را پیدا کنند. در نهایت رستوران در تاریخ 15 آپریل سال 2004 افتتاح ونقطه عطفی در صنعت رستوران داری در جزیره شد.

پس از آن با رشدی متداوم و با توجه به پیشبرد دائمی سرویس ها به کار خود ادامه داده. در جهت تعهد در رضایت مشتری،تمام سبزیجات و گیاهان به صورت طبیعی و دستچین در باغ گیاهی رستوران کشت می شود.غذاهای دریایی نیز به صورت روزانه توسط ماهیگیران محلی تهیه می شود. استرالیا بهترین گوشت جهان را داراست و مدیریت رستوران این مطلب را از افتتاح رستوران در نظر داشته و بهترین آنها را انتخاب نموده است.تمامی گوشت رستوران 21 روزه بوده و هرگز فیریز نمی شود بلکه به صورت هفتگی خوابانده می شود.آخرین ونه کمترین ،نکته رستوران تیم آشپزی تحت مدیریت Chef Sergio Martelli که ایتالیایست ودارای تجربه کاری در تعدادی از بهترین رستورانهای دنیا را دارد در حال حاضر با ایجاز خود زینت رستوران می باشد.شما میتوانید پاستاهایی با ترکیب پیچیده ایتالیایی اصیل را تجربه کنید. 
آدرس:خیابان اصلی جزیره مابین ساحل لامای و چاونگ شماره

 

رستوران ZAZEN

رستوران زازن مکانی رویایی برای عاشقان غذای تایلندی و رستاخیزی برای عاشقان غذا های بین المللی است.فضای رستوران زازن کمال ترکیب صمیمیت وعاشقانه است. این رستوران شیک و به روز هر شب با استفاده از نور بیش از صد شمع روشن درخشندگی خاصی به وجود می آورد.ترکیب موزیک جاز آرام، صدای موج دریا،رقص محلی دختران تایلندی وسرویس عالی کارکنان باعث لذت صد چندان از غذای عالی رستوران می گردد.رستوران زازن در کنار ساحل باپوت،با چشم اندازی بی نظیر از جزیره پانگان و ساحل آرام خلیج لحظات فراموش نشدنی برای شما به ارمغان می آورد.
آدرس:خیابان اصلی جزیره ساحل م ا نم شماره

 

رستوران BEYOND THE SEA (فراتر از دریا) ، از رستوران های ساموئی

رستوران اصلی هتل شاسا که با سبک و دیدی جدید از غذا های تایلندی و چشم اندازی زیبا به خلیج تایلند یکی از 10 رستوران برتر جزیره است. در صورتی که مایل به گذراندن ادامه شب در این رستوران هستید این رستوران آماده پذیرایی از شما با کلکسیونی از بهترین کوکتل ها ی استوایی است. همچنین شما می توانید در بعدازظهر آفتابی جزیره از بهترین ترکیب های قهوه استارباکس این رستوران، همچنین بهترین دسر محلی تایلندی و از معروف ترین نان های این رستوران که در نانوایی Soi Thonglor Bangkok، به صورت اختصاصی برای شاسا تولید و فقط در این رستوران سرو میشود لذت ببرید. 
آدرس: ساحل هوا تنن هتل شاسا شماره 116/1

 

رستوران (THE BARGE)

این رستوران که یکی از دو رستوران اصلی هتل نورا بوری میباشد در کل روز با منوی سفارشی و بوفه آزاد آماده پذیرایی ناها و شام میباشد.این رستوران برای غذاهای دریایی وغذاهای اروپایی بسیار معروف است.منوهای از قبل تنظیم شده غذاهای دریایی و استیک های این رستوران مناسب کسانی است که ترکیب مناسبی از سبک غذای مورد نظر خود را می پسندند.در صورتی که شما ترجیح می دهید منوی خود را انتخاب کنید کارکنان این رستوران در کمک به شما حاضرند.

حق انتخاب و تعیین منو با سلیقه مشتری این حس را به شما القاء میکند که در عین حال که از سکوت و آرامش ساحل استفاده میکنید حس لذت بردن از غذا در خانه خود را دارید. همچنین این رستوران آماده پذیرایی از جشن های تولد، جشن های عروسی، کنفرانس ها و سمینارهای کاری و همچنین شام اختصاصی رمانتیک در کنار ساحل نیز هست. تفریحات:باند اختصاصی موزیک
آدرس:ساحل چونگ مون هتل نورا بوری شماره111 

 

رستوران استخر سنگی یا Rock Pool ، از رستوران های ساموئی

این رستوران که رستوران اصلی هتل کاندا رزیدنس در شمال غربی جزیره ساموئی میباشد در کل روز با منوی سفارشی آماده پذیرایی ناهار و شام میباشد.این رستوران برای غذاهای دریایی وغذاهای اروپایی بسیار معروف است.نام این هتل به دلیل اینکه بالکن رو باز آن تنها با فاصله چند اینچ از فوم و اسپری آبهای خلیج تایلند قرار گرفته شده انتخاب گردیده است. ویوِ بسیار زیبا از خط ساحلی و دریای این رستوران خاطره ای فراموش نشدنی از شامی دلپذیر برای مسافرین خود ایجاد می کند. تِراس بزرگ در کنار ساحل برای لذت از غروب آفتاب، نوشیدنی های لذیذ از گوشه کنار دنیا ولذت پس ار صرف شام ساخته شده است.
آدرس:خیابان چاونگ مون هتل KANDA RESIDENCE

در تور تایلند به شما توصیه می کنیم از جزیره ساموئی دیدن نمایید.

سفر به این مکان میتواند بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد . در صورتی که علاقمند به سفر های هوایی هستید میتوانید با خرید پرواز چارتر از دغدغه های سفر خود کم کنید . هم چنین برای اقامت راحت تر رزرو هتل نیز میتواند پیشنهاد خوبی باشد.

نظرات کاربران